НКТ Методика 8 нұсқа НКТ 2024-2025

Тақырып бойынша 11 материал табылды

НКТ Методика 8 нұсқа НКТ 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
НКТ Методика 8 нұсқа НКТ 2024-2025
Материалдың қысқаша нұсқасы

1.Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал

A) Оқушы монолог құру нәтижесінде білім алады

B) Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады

C) Оқушы жаттау нәтижесінде білім алады

D) Оқушы қайталау нәтижесінде білім алады


2.«Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі

A) Оқудың тәртібі мен білім алуына түрлі деңгейдегі қолдауы

B) Оқудың сыни тұрғысынан ойлауын түрлі деңгейдегі қолдауы

C) Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы

D) Оқудың ойнауына түрлі деңгейдегі қолдауы


3.Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін олардың жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі

A) сынақтан өткізу

B) төмен дәрежелі

C) жабық сұрақ

D) түрткі болу


4.Түрткі болу сұрағы

A) Бүгінгі сабақта не өтеміз?

B) Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?

C) Осы айтқаныңа мысал келтіре аласың ба?

D) Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?


5.Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі

A) зерттеушілік

B) гуманистік

C) Әлеуметтік жағдаяттық

D) қоғамдық жағдаят


6.Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп,пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы

A) оқушыға бағдарланған

B) ата-анаға бағдарланған

C) ұжымға бағдарланған

D) сыныпқа бағдарланған


7.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын «түрткі болу» сұрақ қою мысалы

A) Бүгінгі сабақта не өтеміз?

B) Оқудағы әдістер туралы не айтуға болады?

C) Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?

D) Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?


8.Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді

A) өз жауабын түзетуге,нақтылауға

B) өз жауабынмен пікір алмасуға

C) әңгіме дебат

D) зерттеушілік әңгіме


9.Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ

A) түрткі болу

B) жоғары дәрежелі

C) жабық сұрақ

D) төмен дәрежелі


10.Жаңа білімдерді,әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сәйкес?

A) талдау

B) қолдану

C) жинақтау

D) білу


11.Тәрбие жүйесінде негізгі ұстаным

A) тәрбие әдісі

B) тәрбиенің бағыты

C) тәрбиенің мақсаттылығы

D) тәрбие


12.Жеке тұлғаның санасын қалыптастыру әдісі

A) сендіру

B) түсіндіру

C) қайталау

D) тыңдау


13.Ұжымның басты органы

A) Әдістемелік кеңес н/е тәрбиеленушілер жиналысы

B) сынып жиналысы

C) ата-аналар жиналысы

D) директордың білім беру орынбасары


14.Мұғалімнің білім берудегі негізгі іс-әрекеті

A) оқу

B) тәрбие

C) оқыту

D) талдау


15.Оқу үдерісінде оқушылардың алған білімін одан әрі дамытып,жетілдіруі

A) оқушылардың сұрақты дұрыс түсінуі

B) Білімді терең және тиянақты меңгеру принципі

C) Берілген нұсқаны дұрыс талдауы

D) Балалардың қалай оқитынын түсіну


16.Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар

A) базалық оқу жоспары,оқу жоспарлары, оқу бағдарламалары,оқулықтар

B) оқу жоспары, мұғалімнің журналы

C) жылдық жоспар, әдістемелік журнал

D) оқу жоспары, оқу бағдарламасы


17.Оқу үдерісінде оқушыны жеке тұлға ретінде тәрбиелеу мен дамытуға бағытталған жалпы орта білім мазмұнын жүзеге асыратын құрал

A) оқыту

B) Оқу пәні немесе күнделік

C) күрделілік

D) әдіс-тәсілдер


18.Оқытудың сөздік әдістері

A) әңгіме, дебат, жарыс

B) мадақтау, әңгіме, мысал

C) Баяндау,әңгіме,лекция

D) практикалық, жаттығу


19.Оқушылар жаңа білімді игеріп,өздерінің пікірін бекітіп,көзқарасын дәлелдеп шығуға көмектесетін оқыту әдіс

A) логикалық

B) Дискуссия

C) танымдық

D) ұжымдық


20.Педагогикалық шығармашылықта маңызды элемент

A) бағалау

B) зерттеу

C) Мұғалімнің сабаққа дайындығы н/е сабақты талдау және бағалау

D) қорытынды



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2024
187
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі