1.Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген
жорамал
A) Оқушы монолог құру
нәтижесінде білім алады
B)
Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады
C) Оқушы
жаттау нәтижесінде білім алады
D) Оқушы
қайталау нәтижесінде білім алады
2.«Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша
оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі
A) Оқудың тәртібі мен
білім алуына түрлі деңгейдегі қолдауы
B) Оқудың
сыни тұрғысынан ойлауын түрлі деңгейдегі қолдауы
C)
Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы
D) Оқудың
ойнауына түрлі деңгейдегі қолдауы
3.Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін
олардың жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі
A) сынақтан
өткізу
B) төмен
дәрежелі
C) жабық
сұрақ
D)
түрткі болу
4.Түрткі
болу сұрағы
A) Бүгінгі сабақта не
өтеміз?
B) Кешегі
сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?
C) Осы
айтқаныңа мысал келтіре аласың ба?
D) Оқудағы кедергілер туралы не айтуға
болады?
5.Басқаларды бақылай отырып, жаңа
мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады деген тұжырымға
негізделген оқу тәсілі
A) зерттеушілік
B)
гуманистік
C)
Әлеуметтік жағдаяттық
D)
қоғамдық жағдаят
6.Балалар
өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп,пайымдау жасай алады деген
түсінікке негізделген оқыту ортасы
A) оқушыға
бағдарланған
B)
ата-анаға бағдарланған
C) ұжымға
бағдарланған
D)
сыныпқа бағдарланған
7.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін
пайдаланатын «түрткі болу» сұрақ қою мысалы
A) Бүгінгі сабақта не
өтеміз?
B)
Оқудағы әдістер туралы не айтуға болады?
C)
Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?
D) Кешегі
сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?
8.Оқушының жауабын алғаннан кейін де
кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді
A) өз жауабын
түзетуге,нақтылауға
B) өз
жауабынмен пікір алмасуға
C) әңгіме
дебат
D)
зерттеушілік әңгіме
9.Жаттап
алынған білімді тексеруге арналған сұрақ
A) түрткі
болу
B) жоғары
дәрежелі
C) жабық
сұрақ
D)
төмен дәрежелі
10.Жаңа
білімдерді,әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану
Блум таксономиясының қай қадамына
сәйкес?
A) талдау
B)
қолдану
C)
жинақтау
D) білу
11.Тәрбие
жүйесінде негізгі ұстаным
A) тәрбие
әдісі
B)
тәрбиенің бағыты
C)
тәрбиенің мақсаттылығы
D)
тәрбие
12.Жеке
тұлғаның санасын қалыптастыру әдісі
A) сендіру
B)
түсіндіру
C)
қайталау
D)
тыңдау
13.Ұжымның басты органы
A) Әдістемелік кеңес
н/е тәрбиеленушілер жиналысы
B) сынып
жиналысы
C)
ата-аналар жиналысы
D) директордың білім беру орынбасары
14.Мұғалімнің білім берудегі негізгі
іс-әрекеті
A) оқу
B)
тәрбие
C)
оқыту
D)
талдау
15.Оқу
үдерісінде оқушылардың алған білімін одан әрі
дамытып,жетілдіруі
A) оқушылардың сұрақты
дұрыс түсінуі
B)
Білімді терең және тиянақты меңгеру принципі
C)
Берілген нұсқаны дұрыс талдауы
D)
Балалардың қалай оқитынын түсіну
16.Білім
мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар
A) базалық оқу
жоспары,оқу жоспарлары, оқу
бағдарламалары,оқулықтар
B) оқу
жоспары, мұғалімнің
журналы
C) жылдық
жоспар, әдістемелік
журнал
D) оқу жоспары, оқу бағдарламасы
17.Оқу
үдерісінде оқушыны жеке тұлға ретінде тәрбиелеу мен дамытуға
бағытталған жалпы орта білім мазмұнын жүзеге асыратын
құрал
A) оқыту
B) Оқу
пәні немесе күнделік
C)
күрделілік
D) әдіс-тәсілдер
18.Оқытудың сөздік
әдістері
A) әңгіме, дебат,
жарыс
B) мадақтау, әңгіме, мысал
C)
Баяндау,әңгіме,лекция
D)
практикалық,
жаттығу
19.Оқушылар жаңа білімді игеріп,өздерінің
пікірін бекітіп,көзқарасын дәлелдеп шығуға көмектесетін оқыту
әдіс
A) логикалық
B)
Дискуссия
C)
танымдық
D)
ұжымдық
20.Педагогикалық шығармашылықта маңызды
элемент
A) бағалау
B)
зерттеу
C) Мұғалімнің сабаққа
дайындығы н/е сабақты талдау
және бағалау
D)
қорытынды