Материалдар / Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру; есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту, қоршаған ортасымен ізгілік қарым – қатынасын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа, тапқырлыққа, байқағыштыққа баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
762
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсіндірме


Менің сабақ жоспарымның ерекшелігі: Сабақта оқушылардың білім деңгейі ескеріледі. Білім алу мен білім беру ұғымдары қатар жүзеге асырылады.


Менің сабағымда қолданылатын инновациялық әдістер:


  1. Оқытудың модульдік технологиясы

  2. Дамыта оқыту технологиясы

  3. Проблемалық оқыту технологиясы, тірек сигналдары арқылы оқыту технологиялары



Нәтижесінде:


  1. Ұсынылған материалдар арқылы әр оқушы белсенділік таныту арқылы өз пікірін, өз көзқарасын айтуға дағдыланады.

  2. Ұжымда жұмыс істеу іс- әрекеті қалыптасады.




Ж.Мусин атындағы педагогикалық колледжі, Көкшетау қ.,

Бастауыш мектеп бөлімі

4 курс

Студент-ізденуші: Бекболат Гульмира

Bgulmira96@mail.ru


Сабақ жоспары

Сабақ: Математика

Тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері






Көкшетау қаласы №16 орта мектебі


Күні: 24.11.2016.

Студент- ізденуші аты-жөні: Бекболат Г.

Сынып: 4 А

Қатысқан оқушылар:22


Қатыспағаны:0

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Білімділік: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру; есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту, қоршаған ортасымен ізгілік қарым – қатынасын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа, тапқырлыққа, байқағыштыққа баулу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар білу керек:

Нөлдермен аяқталатын сандарды көбейту ережесін біледі.

Көпшілігі:

Өмірде тиімді пайдалана алады.

Кейбір оқушылар:

Күрделі есептерді шығара алады.

Алдыңғы сабақта:

Ауызша көбейту тәсілдері

Жоспар

Белгіленген уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздер

Сабақтың басы




Ұйымдастыру.

а) сәлемдесу
ә) оқушылардың назарын сабаққа аудару
б) психологиялық дайындық ( «Жүректен жүрекке»)
1. Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру

2. Үй тапсырмасын тексеру

Психолгиялық ахуал

«Жүректен жүрекке»


Оқушылар шеңбер бойы тұрып, бір-біріне жақсы тілектер арнайды. Мұғалім оқушыларға жақсы тілектер арнағанда ішкі жан дүниенің мейірлене түсетінін және аптаның басы дүйсенбіні қалай бастасаң, бүкіл аптаң солай өтетінін айтады. Өзі сағат тілі бойынша жанында тұрған оқушыға тілегін айтады. Бұл процесс жүрекше мұғалімге келгенге дейін жалғасады.

Жаңа сабақ.

Ережені түсіндіру.

Мысалдар есептеп көрсету

Тақырыпты бекіту (оқулықпен жұмыс)

Ереже: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту кезінде, нөлдерді есепке алмай, алдымен көбейтуді орындайды, содан кейін жауабына екі көбейткіште неше нөл болса, сонша нөлді жазады.(тақтада мұғалім мысалдар көрсетіп, баған түрінде есептейді)

Мысалы: 230*100=23000

370*90=33300

Оқулықпен жұмыс

3(1,2 баған)

450*300 = 135000 180*700=126000

147*2000 = 294000 6800*60=408000



4(1,2 баған)

630/(3*3) = 70 (360*5)*40=72000

300/(3*25)= 4 4*(6000*25)=600000

5(а)

Бір автомат-станок 1 күнде 200 бөлшек жасайды. Осындай 30 автомат-станок 2 күнде неше бөлшек жасап шығарады?

Жауабы: 12000 бөлшек жасап шығарады

6 (1-інші шеңбер)

1900-713+317-964+825-914+491-528+496=910








Өзін- өзі тану оқулығы. 4 сынып

Авторлары: А. Сейтақов, Ұ.Әбдіғапбарова, Р. Ізғұттынова, Ж. Қажығалиева, Ж. Әкімбаева – Бөбек-2007

















Ақпаева Ә.Б., Лебедова Л.А. Математика.

4 сынып 1-бөлім.-Алматыкітап-2015















Ш.Х.Құрманалина., Б.Ж. Мұқанова., Ә.У.Ғалымова., Р.К. Ильясова. Педагогика. –Астана-2007



Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М., Педагогика. –Алматы., 2000.


Сабақтың ортасы

Математикалық диктант
1.1/6 сағ = □ мин
2. 41 • 9 = □
3. 1000 мен 455-тің айырмасын 5 есе кеміт.
4. Ұзындығы 12 м, ауданы 96 м^2 тіктөртбұрыштың ені неге тең?
5. 3 тәул. = □ сағ
6. 1 км : 50 м = □
7. 4 • 2 • с = 800
8. Әкесі мен баласы бақшаны суару үшін су тасыды. Әкесі әрқайсысында 12 литрден 8 шелек, ал баласы әрқайсысында 4 литрден 5 шелек су әкелді. Әкесі баласына қарағанда неше литр су артық әкелді?
9. 315 пен 7 сандарының бөліндісін 3 есе арттыр.
10. 2 метр 3 дециметр = □ см

Жауабы: (оқушылар бір-бірімен дәптерлерін ауыстырып, тексереді)

1.10мин
2.
369
3109
4. 8 м
5. 72 сағ
6. 20 м
7. с = 100
8. 76 литр
9. 135
10. 230 см

Сергіту сәті.

Prezi.com парақшасында видеоролик бойынша жаттығуды қайталаймыз. Денені сергітіп аламыз.

Топтық жұмыс.

Барлық оқушылар қоржыннан бір-бір асықтан алады. Төрт топқа түстерге сәйкес бөлінеді. Топ ережесін құрайды. Оқушылар өздері келісіп, топ басшысын сайлайды. Әр топтан топ басшы сайланады. Топ басшыға мұғалім шеңбер, үшбұрыш және төртбұрыш фигураларын таратады. Ал топ басшы балалардың қатысуына қарай топ мүшелерімен келісе отырып бағалайды.

Бірігіп топ мүшелерімен ереже құрады


Ұяшық нөміріне сәйкес жеңген ұпай сандарын жазып отырады.

(слайдтағы тапсырмаларды орындайды. 3 категория бойынша: есепте, теория, логикалық сұрақ)


Төлегенов Ө. Математиканың бастауыш курсының теориялық негіздері.

-Фолиант-2016



Бұзаубақов Қ. Ж., Жаңа педагогикалық технология. –Алматы., 2004.






Ресурстарды санау: жүрекше, видео, слайдтар, қоржын,асықтар, үлестірме қағаздар(фигуралар), а4 қағаздағы сандық, ет машинасы, қоқыс жәшігі суреттері

Сабақтың соңы


Қорытындылау.

Сандық

Ет машинасы

Қоқыс жәшігі

бойынша оқушылар сабақта алған әсерлерімен бөліседі. Сандық- нені түсінгенін, ет машинасы- нені түсінбей калғанын, қоқыс жәшігі- нелер артық деп есептейтінін айтады.





Қосымша ақпарат.




Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексермексіз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық және қауіпсіздік тексерісі

АКТ байланыстары

Құндылықтар байланысы





Бағалау.

Топ басшылары қойылған бағаларды оқиды. Және сынып болып талдайды. Ал оқушылар қойылған бағамен келісетінін не келіспейтінін айтады.


Өзара сыйластық.


Үй жұмысы:



122 бет №7(б,в), №8 (2 қатар)

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Ш.Х.Құрманалина., Б.Ж. Мұқанова., Ә.У.Ғалымова., Р.К. Ильясова. Педагогика. –Астана-2007

  2. Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М., Педагогика. –Алматы., 2000.

  3. Бұзаубақов Қ. Ж., Жаңа педагогикалық технология. Алматы., 2004.

  4. Төлегенов Ө. Математиканың бастауыш курсының теориялық негіздері.-Фолиант-2016

  5. Ақпаева Ә.Б., Лебедова Л.А. Математика. 4 сынып 1-бөлім.-Алматыкітап-2015

  6. А. Сейтақов, Ұ.Әбдіғапбарова, Р. Ізғұттынова, Ж. Қажығалиева, Ж. Әкімбаева –

Өзін- өзі тану оқулығы. 4 сынып-Бөбек-2007


7.Интернет көзі: Білімділер сайты

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!