Сабақ: МатематикаТақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
| Көкшетау қаласы №16 орта мектебі
|
Күні: 24.11.2016. | Студент- ізденуші аты-жөні: Бекболат Г. |
Сынып: 4 А | Қатысқан оқушылар:22
| Қатыспағаны:0 |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | Білімділік: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру; есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.Дамытушылық: Есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік: Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту, қоршаған ортасымен ізгілік қарым – қатынасын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа, тапқырлыққа, байқағыштыққа баулу. |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар білу керек: |
| Нөлдермен аяқталатын сандарды көбейту ережесін біледі. |
| Көпшілігі: |
| Өмірде тиімді пайдалана алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Күрделі есептерді шығара алады. |
Алдыңғы сабақта: | Ауызша көбейту тәсілдері |
Жоспар |
Белгіленген уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Дерек көздер |
Сабақтың басы
| Ұйымдастыру.а) сәлемдесуә) оқушылардың назарын сабаққа аударуб) психологиялық дайындық ( «Жүректен жүрекке»)1. Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру 2. Үй тапсырмасын тексеруПсихолгиялық ахуал«Жүректен жүрекке»
Оқушылар шеңбер бойы тұрып, бір-біріне жақсы тілектер арнайды. Мұғалім оқушыларға жақсы тілектер арнағанда ішкі жан дүниенің мейірлене түсетінін және аптаның басы дүйсенбіні қалай бастасаң, бүкіл аптаң солай өтетінін айтады. Өзі сағат тілі бойынша жанында тұрған оқушыға тілегін айтады. Бұл процесс жүрекше мұғалімге келгенге дейін жалғасады. Жаңа сабақ.Ережені түсіндіру.Мысалдар есептеп көрсетуТақырыпты бекіту (оқулықпен жұмыс) Ереже: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту кезінде, нөлдерді есепке алмай, алдымен көбейтуді орындайды, содан кейін жауабына екі көбейткіште неше нөл болса, сонша нөлді жазады.(тақтада мұғалім мысалдар көрсетіп, баған түрінде есептейді) Мысалы: 230*100=23000370*90=33300Оқулықпен жұмыс№3(1,2 баған)450*300 = 135000 180*700=126000147*2000 = 294000 6800*60=408000
№4(1,2 баған)630/(3*3) = 70 (360*5)*40=72000300/(3*25)= 4 4*(6000*25)=600000№5(а)Бір автомат-станок 1 күнде 200 бөлшек жасайды. Осындай 30 автомат-станок 2 күнде неше бөлшек жасап шығарады?Жауабы: 12000 бөлшек жасап шығарады№6 (1-інші шеңбер)1900-713+317-964+825-914+491-528+496=910
| Өзін- өзі тану оқулығы. 4 сыныпАвторлары: А. Сейтақов, Ұ.Әбдіғапбарова, Р. Ізғұттынова, Ж. Қажығалиева, Ж. Әкімбаева – Бөбек-2007
Ақпаева Ә.Б., Лебедова Л.А. Математика. 4 сынып 1-бөлім.-Алматыкітап-2015
Ш.Х.Құрманалина., Б.Ж. Мұқанова., Ә.У.Ғалымова., Р.К. Ильясова. Педагогика. –Астана-2007
Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М., Педагогика. –Алматы., 2000.
|
Сабақтың ортасы | Математикалық диктант1.1/6 сағ = □ мин 2. 41 • 9 = □ 3. 1000 мен 455-тің айырмасын 5 есе кеміт. 4. Ұзындығы 12 м, ауданы 96 м^2 тіктөртбұрыштың ені неге тең? 5. 3 тәул. = □ сағ 6. 1 км : 50 м = □ 7. 4 • 2 • с = 800 8. Әкесі мен баласы бақшаны суару үшін су тасыды. Әкесі әрқайсысында 12 литрден 8 шелек, ал баласы әрқайсысында 4 литрден 5 шелек су әкелді. Әкесі баласына қарағанда неше литр су артық әкелді? 9. 315 пен 7 сандарының бөліндісін 3 есе арттыр. 10. 2 метр 3 дециметр = □ смЖауабы: (оқушылар бір-бірімен дәптерлерін ауыстырып, тексереді)1.10мин2. 36931094. 8 м5. 72 сағ6. 20 м7. с = 1008. 76 литр9. 13510. 230 см Сергіту сәті.Prezi.com парақшасында видеоролик бойынша жаттығуды қайталаймыз. Денені сергітіп аламыз.Топтық жұмыс.Барлық оқушылар қоржыннан бір-бір асықтан алады. Төрт топқа түстерге сәйкес бөлінеді. Топ ережесін құрайды. Оқушылар өздері келісіп, топ басшысын сайлайды. Әр топтан топ басшы сайланады. Топ басшыға мұғалім шеңбер, үшбұрыш және төртбұрыш фигураларын таратады. Ал топ басшы балалардың қатысуына қарай топ мүшелерімен келісе отырып бағалайды. Бірігіп топ мүшелерімен ереже құрады
Ұяшық нөміріне сәйкес жеңген ұпай сандарын жазып отырады.(слайдтағы тапсырмаларды орындайды. 3 категория бойынша: есепте, теория, логикалық сұрақ)
| Төлегенов Ө. Математиканың бастауыш курсының теориялық негіздері.-Фолиант-2016
Бұзаубақов Қ. Ж., Жаңа педагогикалық технология. –Алматы., 2004.
Ресурстарды санау: жүрекше, видео, слайдтар, қоржын,асықтар, үлестірме қағаздар(фигуралар), а4 қағаздағы сандық, ет машинасы, қоқыс жәшігі суреттері |
Сабақтың соңы |
Қорытындылау.СандықЕт машинасыҚоқыс жәшігі бойынша оқушылар сабақта алған әсерлерімен бөліседі. Сандық- нені түсінгенін, ет машинасы- нені түсінбей калғанын, қоқыс жәшігі- нелер артық деп есептейтінін айтады.
|
|
Қосымша ақпарат. |
| Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексермексіз? | Пәнаралық байланыстарДенсаулық және қауіпсіздік тексерісіАКТ байланыстарыҚұндылықтар байланысы
|
| Бағалау.Топ басшылары қойылған бағаларды оқиды. Және сынып болып талдайды. Ал оқушылар қойылған бағамен келісетінін не келіспейтінін айтады.
| Өзара сыйластық. |