Материалдар / О. Бөкейхан "Атау кере"

О. Бөкейхан "Атау кере"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақын өмірімен танысып , "Атау Кере " -адамның ақтық демі қалғанда ішілетін суы, "Қолымнан ішкен соңғы дәмінболсын "-деп бақилық болңалы жатқан адама су немесе сұйық ас ішкізген. адами қасиеттер жайлы және кейіпкерлермен танысу.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: «Кеңістік пен уақыт»

Мектеп:№ 80 мектеп-лицей

Күні: 02.09.2022


Мұғалімнің аты-жөні: Саттаркулова Қамар


Сыныбы: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

О. Бөкей «Атау кере» повесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

11.1.1.1- әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау арқылы жанырлық ерекшелігін түсіну;

Сабақ мақсаты

О. Бөкей «Атау кере» романының кейіпкерлер образына талдау жасау, автор идеясының өмір шындығын жеткізуін талдау, бағалау.

Бағалау критерийлері

  • шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды;

  • жанрлық ерекшелігін түсінеді.

  • Автор идеясын өмір шындығымен байланысына қатысты тұжырым жасайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Тілдік міндеттер


Образ, өмір шындығы, автор идеясы, кейіпкер сипаты

Құндылықтарға баулу

Тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы(6-құндылық)


Пәнаралық байланыс

Тарих

Алдыңғы білімі

О. Бөкей шығармашылығы

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал.

Қызығушылықты ояту

«Ой шақыру» . Оқушылар топқа суреттер арқылы бөлінеді де, суреттер мазмұнын шығарма мазмұнымен байланыстырып сөйлейді. 3 минут

Сұрақтар:

  • Суреттен не көріп тұрсыздар?

  • Суреттегі кейіпкерлер бейнесі шығарманың қай сәттерін еске түсіреді?

Оқушылар суреттер арқылы сабақ мазмұнына болжам жасайды. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауы бағаланады.

Оқушыларға сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылады.

Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


«Ой шақыру» . Оқушылар топқа суреттер арқылы бөлінеді де, суреттер мазмұнын шығарма мазмұнымен байланыстырып сөйлейді.


Оқушылар суреттер арқылы сабақ мазмұнына болжам жасайды. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауы бағаланады.

ҚБ












ҚБ









































Ортасы


ІІ. Мағынаны тану.

Проблеманы айқындау кезеңі:

«Миға шабуыл» әдісі. 3 мин

Сұрақ:

  • «Атау кере» шығармасы проза жанрының қай түріне жатады? Роман ба, повесть пе?

  • «Шығарманы жанрлық ерекшелігіне қарай роман деп атауға бола ма? Романға қандай талаптар қойылады?» деген ой шақыру жасайды. Ойларын топта талқылайды, ортаға салып айтады. Оқушыларға роман туралы қысқаша түсінік ұсынылады.

Роман туралы түсінік.

Роман (ХІ — ХІІ ғасырларда роман тілдерінде жазылған әр түрлі шығармалар) — күрделі сюжетті, көбіне қара сөзбен, кейде өлеңмен жазылған кең көлемді эпикалық түр. Романда өмір құбылыстары, адамдар арасындағы қарым-қатынастар молынан қамтылған, композициялық күрделі құрылымнан тұрады. Романда лирика мен драма жанрларының сипаттары да кірігіп отырады, әңгіме мен повеске қарағанда онда түрлі оқиғалар жүйесі, сюжеттік желі, қаһармандар қатары кеңірек қамтылады. Роман адамдар тағдырын, замана шындығын суреттеу арқылы дәуір мен қоғамды, салт пен сананы бейнелейді.
Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Проблеманы зерттеу кезеңі:

1-тапсырма 8 минут

Оқушылар қойылымды көре отырып, сюжеттік құрылымда және жазушының идеясын жеткізуде алатын орнына баға беріп сөйлеуі керек.

https://www.youtube.com/watch?v=5KuJtMtzN_0

«Атау-кере» драмасы. І бөлім /Оралхан Бөкей/

Сұрақ:

Спектакльден көрген үзінділер шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымындағы оқиғаның өрбуіне қалай әсер етеді?

Спектакльден үзінді көрсетіледі.

  1. 3 минуттан 5 минутқа дейін;

  2. 9.34-тен 11.30 көрсетіледі.

  3. 37.00-ден 39.00-ге дейін көрсетіледі.

Ескерту: Романнан алынған үзінділер әр топқа ұсынылады. Оқушылар жұпта жұмыс жасайды. Талдағаннан кейін жұмыстарын шығып қорғайды.

Дескриптор:

  • Қойылымды көріп, ой түйеді;

  • Сюжеттік құрылымда және жазушының идеясын жеткізуде алатын орнына баға береді;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Сәйксетендіру (сөздікпен жұмыс)

Оқушылар жұпта ақылдаса отырып, сөздерді мағынасымен сәйкестендіреді. Жұмыстарын топта тексереді.

кемері


Өзен, көл, су арнасының жағалауы

омарта


бал арасын өсіретін шаруашылықтардың өндірістік бірлігі.

Мұқым


Толықтай, күллі, барлық

Тоқым


Аттың арқасына ер батпау үшін екі қабат киізден ыңғайлап пішіп, сыртын

мата немесе былғарымен қаптап, кейде өрнектеп

сырып, айнала шетін көмкеріп жасайтын ер-тұрман жабдығының бірі.

Қалжа


Жас босанған әйелге

арналып сойылған малдың етї.

Насаттану


Қуана масайрау, қуану, мәз болу

Кісікиік


Жабайы адам

Желемік


Ақырын соққан самал жел

Лаж


Амал боларлық, айла етерлік шара

Күнгей


Күнн¿ң шуағы мол түсетін жер.

2. Таудың үнемі күн сәулесі түсіп

тұратын бір жағы, етегі, баурайы.

3. а у ы с . Күн сәулесі, қызуы.

Жылбысқа


1. Шала туған (іш

тастаған) жас төлдің еті мен терісі. 2. Малды

іш тастаған, толық жетілмеген төлі

Былжыраған, жылп-жылп еткен.

Көбеңсу


Оңала бастау, ету алу, жағдайы жақсарып, тола бастау

Топ жұмыстарын қорғап, 2 минуттан сөйлейді.

Өзге топты «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды


Кері байланыс

  • Тапсырмаларды орындауда қандай қиындық болды?

  • Тапсырманы толық орындай алдыңыздар ма?

Оқушылар авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдап, ПОПС формуласын жазады.

Оқушылар ой шақыру жасайды. Ойларын топта талқылайды, ортаға салып айтады. Оқушыларға роман туралы қысқаша түсінік ұсынылады.







Оқушылар қойылымды көре отырып, сюжеттік құрылымда және жазушының идеясын жеткізуде алатын орнына баға беріп сөйлеуі керек.


Спектакльден үзінді көрсетіледі.



Романнан алынған үзінділер әр топқа ұсынылады. Оқушылар жұпта жұмыс жасайды. Талдағаннан кейін жұмыстарын шығып қорғайды.

Оқушылар жұпта ақылдаса отырып, сөздерді мағынасымен сәйкестендіреді. Жұмыстарын топта тексереді.



















Топ жұмыстарын қорғап, 2 минуттан сөйлейді.

Өзге топты «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды



Оқушылар авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдап, ПОПС формуласын жазады.









Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ