Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
О. Бөкейхан "Атау кере"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: «Кеңістік пен уақыт» |
Мектеп:№ 80 мектеп-лицей |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 02.09.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні: Саттаркулова Қамар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 11 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
О. Бөкей «Атау кере» повесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау. 11.1.1.1- әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау арқылы жанырлық ерекшелігін түсіну; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
О. Бөкей «Атау кере» романының кейіпкерлер образына талдау жасау, автор идеясының өмір шындығын жеткізуін талдау, бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік міндеттер |
Образ, өмір шындығы, автор идеясы, кейіпкер сипаты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы(6-құндылық)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білімі |
О. Бөкей шығармашылығы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал. Қызығушылықты ояту «Ой шақыру» . Оқушылар топқа суреттер арқылы бөлінеді де, суреттер мазмұнын шығарма мазмұнымен байланыстырып сөйлейді. 3 минут Сұрақтар:
Оқушылар суреттер арқылы сабақ мазмұнына болжам жасайды. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауы бағаланады. Оқушыларға сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. «Ой шақыру» . Оқушылар топқа суреттер арқылы бөлінеді де, суреттер мазмұнын шығарма мазмұнымен байланыстырып сөйлейді.
Оқушылар суреттер арқылы сабақ мазмұнына болжам жасайды. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауы бағаланады. |
ҚБ
ҚБ
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
|
ІІ. Мағынаны тану. Проблеманы айқындау кезеңі: «Миға шабуыл» әдісі. 3 мин Сұрақ:
Роман туралы түсінік. Роман (ХІ — ХІІ ғасырларда роман тілдерінде
жазылған әр түрлі шығармалар) — күрделі сюжетті, көбіне қара
сөзбен, кейде өлеңмен жазылған кең көлемді эпикалық түр. Романда
өмір құбылыстары, адамдар арасындағы қарым-қатынастар молынан
қамтылған, композициялық күрделі құрылымнан тұрады. Романда лирика
мен драма жанрларының сипаттары да кірігіп отырады, әңгіме мен
повеске қарағанда онда түрлі оқиғалар жүйесі, сюжеттік желі,
қаһармандар қатары кеңірек қамтылады. Роман адамдар тағдырын,
замана шындығын суреттеу арқылы дәуір мен қоғамды, салт пен сананы
бейнелейді.
ҚБ Проблеманы зерттеу кезеңі: 1-тапсырма 8 минут Оқушылар қойылымды көре отырып, сюжеттік құрылымда және жазушының идеясын жеткізуде алатын орнына баға беріп сөйлеуі керек. https://www.youtube.com/watch?v=5KuJtMtzN_0 «Атау-кере» драмасы. І бөлім /Оралхан Бөкей/ Сұрақ: Спектакльден көрген үзінділер шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымындағы оқиғаның өрбуіне қалай әсер етеді? Спектакльден үзінді көрсетіледі.
Ескерту: Романнан алынған үзінділер әр топқа ұсынылады. Оқушылар жұпта жұмыс жасайды. Талдағаннан кейін жұмыстарын шығып қорғайды. Дескриптор:
ҚБ Сәйксетендіру (сөздікпен жұмыс) Оқушылар жұпта ақылдаса отырып, сөздерді мағынасымен сәйкестендіреді. Жұмыстарын топта тексереді.
Топ жұмыстарын қорғап, 2 минуттан сөйлейді. Өзге топты «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды
Кері байланыс
Оқушылар авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдап, ПОПС формуласын жазады.
|
Оқушылар ой шақыру жасайды. Ойларын топта талқылайды, ортаға салып айтады. Оқушыларға роман туралы қысқаша түсінік ұсынылады.
Оқушылар қойылымды көре отырып, сюжеттік құрылымда және жазушының идеясын жеткізуде алатын орнына баға беріп сөйлеуі керек.
Спектакльден үзінді көрсетіледі.
Романнан алынған үзінділер әр топқа ұсынылады. Оқушылар жұпта жұмыс жасайды. Талдағаннан кейін жұмыстарын шығып қорғайды. Оқушылар жұпта ақылдаса отырып, сөздерді мағынасымен сәйкестендіреді. Жұмыстарын топта тексереді.
Топ жұмыстарын қорғап, 2 минуттан сөйлейді. Өзге топты «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды
Оқушылар авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдап, ПОПС формуласын жазады. |
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |