Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну
және дұрыс жауапты ұсыну арқылы
үйрету
|
Жеке жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
№2слайд
Жұмбақты
шеш
Жұмыртқадай дөңгелек
Кетпейді бірақ дөңгелеп
Бұл қай әріп? (О)
- Біз бүгін қандай дыбыспен
танысамыз? О
- Олай болса бүгінгі сабақта
не үйренуіміз керек?
№5слайд
О дыбысы бар
сөздерді оқуды үйренеміз
О әрпін жазуды
үйренеміз
№
6,7
слайд
1.
Суреттегізаттардыата.
Қайәріптенбасталыптұр?
2. Оларды дыбыс
сызбасымен толықтыр.
От, отын, орындық,
орамал
|
76-бет
1-жаттығу
Оқы.(О дыбысын созып
айтып, келесі әріпті қосып
айтамыз)
Он
,ор,
Орал,
олар,
ора.
Дескриптор:
- сөздерді
оқиды
-дауысты дыбыстарды
атайды
-дыбыстық талдау
жасайды
№9
слайд
1. Сурет бойынша
берілген жауаптарға қарап сұрақтарын
болжа
-...
-Арал мен Орал доп
ойнады.
-...
-Ойынның қызығына
түсіп жолға шығып кетті.
-...
- Көлік
жүргізушісінің бірі: -«Жолда ойнау - адам өміріне
қауіпті,-деді.
-...
- Қателерін түсінген
балалар кешірім сұрады.
Дескриптор:
1.Сұрақ қоя
біледі
2.Өз көзқарасын
білдіреді
77-бет
2-жаттығу
Суретті мәтінді
оқы.
Орал, доп ал. Арал, домбыра
шерт. Анар, он орамал
ора.
Жазу дәптерде 18-19
беттер.
Үлкен және кіші Оо
әрпін және сөз арасындағы бос орындарға о әрпін
жазады.
(о әрпіне басқа әріпті жалғап
жазғанда қолымызды үзбей төменгі ілмекпен
жалғаймыз)
|
Өзіңді өзің бағала. Әр
дұрыс жауабыңды саусақпен санап
шық.
-
О әрпін танимын, дыбыстай
аламын.
-О әрпін жаза
аламын.
-О әрпі бар сөздеді оқи
аламын.
-Сөздегі дыбыс түрлерін ажырата
аламын.
-Сурет бойынша берілген
жауаптарға қарап сұрақтарын болжай
аламын.
|