Материалдар / Оғыз мемлекеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оғыз мемлекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Оғыз мемлекеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
1270
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1A VI – IX ғғ. ҚазақстанМектеп: №86 ЖОМ
Күні:18.09.201819.09.201820.09.2018Мұғалімнің аты-жөні: Байғазиева Ә.
Сынып: 6-7 сыныптарҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыОғыз мемлекеті
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтау
Сабақ мақсаттары Барлық оқушы: Оғыз мемлекетінің ішкі және сыртқы саясатын сипаттайдыОқушылардың көпшілігі: Оғыз мемлекетінің құлау себептерін анықтайдыКейбір оқушылар: Оғыздардың Қазақстан тарихындағы рөліне баға береді
Бағалау критерийлеріОғыздардың саяси тарихымен танысадыТақырып пен картаны пайдаланып оғыздардың қайдан және қайда көшкендігін біледіОғыз мемлекетінің құлау себептерін анықтайдыОғыздардың Қазақстан тарихындағы рөлін бағалайды
Сабақтың түріЖаңа білімді игеру сабағы
Тілдік мақсаттары«Оғызнама» жырынан үзінді ұсынылады: ( оқылым )«Оғызнамадан» «Итиль өзені деген бір өзен бар еді. ...жағасында Қаратау маңында ұрыс болды. ...жойқын соғыс болды...Итиль өзенінің суы қып-қызыл болды» (оқылым)«Оғызнама» жырынан үзінді ұсынылады: (тыңдалым )Пәнге қатысты лексика мен терминологияЖағбу, сюбашы, атабек терминдерін анықтау (жазылым)

Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік Ел» идеясынан «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылығы оғыздардың саяси жағдайын талдау барысында іске асады.
Пәнаралық байланыстарДүние жүзі тарихы пәнінен алған білімдерін оғыздардың ішкі және сыртқы саясатын талдау барысында қолданады;География пәнінен картамен жұмыс жасау дағдысын оғыз қағанатын кескін картада белгілеу барысында қолданады;Қазақ тілі пәнінен алған білімі мен дағдыларын өз ойын дұрыс жеткізу кезінде пайдаланады.
АКТ қолдану дағдылары Сабақ барысында интерактивті тақта мен жеке ноутбук қолданылады.
Бастапқы білім Берілген бөлім Қазақстан территориясындағы VI – IX ғғ. түркі тайпаларының миграциясын, олардың әлеуметтік құрылымын, қағанаттардың пайда болу тарихын, олардың ішкі және сыртқы саясатын, ірі шайқастары мен әйгілі тұлғалардың ролін түсінуге мүмкіндік береді.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Өткен сабақты пысықтау: «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды, оқушылар тез әрі нақты жауап береді

Б «Ой қозғау» әдісі «Оғызнамадан» «Итиль өзені деген бір өзен бар еді. ...жағасында Қаратау маңында ұрыс болды. ...жойқын соғыс болды...Итиль өзенінің суы қып-қызыл болды» деген жолдарды интерактивті тақтаға шығарып қою. -Бұл қандай шайқас және бұған кім қатысуы мүмкін?Оқушылардың пікірлерін тыңдалып, жаңа тақырыпқа шығу. М ҮІ-ХІІІ ғғ Қазақстанны картасын және кейбір деректерді қолдана отырып Оғыздар қайдан шыққан? деген сұраққа жауап береді. Оғыздар (тоғыз оғыздар) Түрік қағанатының құрамында бұрыннан болған, ал кейін бастысқа барып қоныстанған


АКТ



сұрақтар
Сабақтың ортасы





































Б. Мәтінмен жұмыс: «ДЖИГСО» әдісі бойынша әр топ өздеріне берілген мәтінді оқып танысады, топта талқылайды. Әр топтан бір-бір өкіл өздерінің оқыған мәтінен түсінгенін келесі топқа түсіндіреді.1-ші тапсырма. «Болжам» стратегиясыТ Оқушыларды 4-топқа бөліп, әр топқа Оғыздардың Қазақстанның орта ғасырлар тарихындағы алатын орны туралы ақпарат беріледі. І топ: Түрік қағанаты кезіндегі Оғыздар (ІҮ-ҮІІ ғғ.)ІІ топ: Түргештердің қарлұқтармен жүргізген күрес барысындағы Оғыздар (ҮІІІ-ІХ ғғ.)ІІІ топ Х ғ. басқыншылық жорықтар барысындағы Оғыздар.ІҮ топ: ХІ ғ. қыпшақтардың ығыстыруы нәтижесіндегі Оғыздардың жағдайыДескриптор:1 Түрік қағанаты кезіндегі Оғыздар туралы біледі2 Түргештердің қарлұқтармен жүргізген соғысы кезіндегі Оғыздардың жағдайын сипаттай алады.3 Х ғ. басқыншылықтар кезіндегі Оғыздар туралы талқылай алады.4 ХІ ғ қыпшақтардың ығыстыруы нәтижесіндегі Оғыздардың жағдайын талқылай алады.5 Кескін картада оғыздардың аумағын, орталығын белгілей алады.

2-ші тапсырма. «Кластер» әдісіТ Әр топқа оғыздардың ішкі және сыртқы саясаты туралы тапсырма беріледі. І топ: оғыз мемлекетінің құрылуын;ІІ топ: оғыздардың саяси жағдайын;ІІІ топ: оғыздардың шаруашылығының дамуын талдайды. ІҮ топ: оғыздардың қоғамдық құрылысын талдайдыБерілген тапсырма бойынша постер жасайды. Әр топ сынып алдында өз жұмысын қорғайды.Дескриптор:1 Оғыз мемлекетінің құрылыуы туралы біледі.2 Оғыздардың саяси жағдайын түсіне алады.3 Оғыздардың шаруашылығын, қоғамдық құрылысын талдай алады

3-ші тапсырма. «Ойлан. Жұптас. Бөліс»Ж Оқушылар оғыздар жайлы қажетті ақпаратты алған соң, олардың Еуразиядағы беделін анықтауға, яғни оғыздардың сыртқы саясатындағы екі мақсатының нәтижесін анықтауға тапсырма беріледі. Дескриптор:1 Оғыздардың Еуразиядағы беделін анықтайды2 Оғыздардың сырт мемлекеттерге жүргізген саясатын талқылай аладыБ Оқушыларға «Оғызнама» жырынан келесі үзінді ұсынылады:Ей, ұлдарым меніңМен басымнан көп нәрсе өткіздім.Талай-талай шайқасты көрдім,Садақ тартып, оқ аттым,Дұшпандарымды жылаттым,Достарымды күлдірттім.Көк Тәңірі алдындағы парызымды өтедім.Ел – жұртымды сендерге табыс етем.Оқушылар бұл үзінді бойынша өз ой-пікірлерін білдіреді.

Ұлы Дала мемлекеттері. Алматы, 2010





Көркемсуретті Қазақстан тарихы, Бірінші том. Алматы, 2006





















-





Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: М.О.Байдуллаева18.09.201819.09.201820.09.2018
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!