Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ | Сабақтың міндеттері | Сабақтың мазмұны |
1 | -Ойлау қабілетін дамыту | «Вербальді-логикалық ойлауды бағалау» әдістемесі |
2 | -Зейінді дамыту | «Зейіннің даму деңгейін анықтау» әдістемесі |
3 | -Есте сақтауды дамыту | «Сандарды есте сақтау»әдістемесі |
4 | -Ойлауды дамыту | Логикалық ойлауды дамыту |
5 | -Зейінді дамыту | Зейіннің танымдық сипатын зерттеу-«Қай зат үлкен» ойыны |
6 | - Көру арқылы есте сақтауды дамыту | 1.Оқушылармен амандасып, жағымды көңіл-күй сыйлау. Сабақтың мақсаты мен міндетін айту.2. Негізгі бөлім.- «Не өзгерді » ойыны.- «Тоқтаусыз ізде» ойыны.3. Сабақтың қорытындысы. |
7. | - Зейіннің шоғырлануын ,тұрақтылығын дамыту; | 1. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Менің күзгі арманым» 3. Рефлексия занятия. |
8. | - Қолдың ұсақ моторикасын дамыту; | 1. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Тұздармен бояу» ойыны.3. Сабақты талдау. |
9. | -Шығармашылық зейіннің тұрақтылығын анықтау; | 1. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Алпауыттар мен ергежейлілер » ойыны.- Графикалық диктант.3. Сабақты талдау. |
10. | - Көру арқылы есте сақтауды дамыту; | 1. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.-Сіріңкемен «Қайтала» ойыны- «Фигураны есте сақта». 3. Сабақты талдау |
11. | - Зейіннің шоғырлануын дамыту; | 1 . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Көзбен сана» ойыны.-«Нүктемен суреттелген сурет» ойыны.3. Сабақты талдау. |
12 | -Қолдың ұсақ моторикасын дамыту; | 1 . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.-Өріктің дәңдерімен ұсақ моториканы дамыту3.Сабақты талдау. |
13. | - Зейіннің шоғырлануын дамыту; | 1 . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Ойыншықты тап» ойыны.- «Жүйесіздіктің суреті».3. Сабақты талдау |
14. | - Есту арқылы есті дамыту; | 1. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Ритмді есте сақта».- «Альфабиттегі әріпті тап».3. Сабақты талдау. |
15 | -Қолдың ұсақ моторикасын дамыту; | 1. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.-Үрмебұршақпен жұмыс. 3. Сабақты талдау. |
15. | - Көру арқылы есті дамыту; | 1.. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Не өзгерді».-«Шатаспай есте сақта»3. Сабақты талдау. |
16. | - Қабылдау мен зейіннің көлемін кеңейту; | 1 . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- Лабиринттер.3. Сабақты талдау. |
17. | - Зейіннің шоғырлануы мен бөлінуін дамыту;-Зейіннің тұрақтылығын дамыту; | 1.. Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Рұқсат етілмейтін түстер» ойыны- «Рұқсат етілмейтін қимыл» жаттығуы.3. Сабақты талдау. |
18. | -Қолдың ұсақ моторикасын дамыту. | 1. . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- «Жаңғақтар» жаттығуы.- «Доппен»жаттығуы.3. Сабақты талдау. |
19. | - Ойлауды дамыту; | 1. . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2.Негізгі бөлім.- «Құс па?-құс емес пе?» ойыны.- «Мададағы менің орным»ойыны.-«Ойлан да аяқта» ойыны3. Рефлексия занятия. |
20. | -Қабылдау қабілетін дамыту | 1. . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2.Негізгі бөлім.- «Ине мен жіп» ойыны.- «Бұл қашан болды?»ойыны.-«Не үлкен? » ойыны3. Рефлексия занятия |
21. | - Зейіннің жылдамдығын дамыту; | 1. . Оқушылармен амандасып, жағымды-көңіл-күй сыйлап, сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру.2. Негізгі бөлім.- Зейінге арналған ойын «Бір мезетте екі іс».- Корректуралық байқау
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |