Материалдар / Ойнайық та, ойлайық!

Ойнайық та, ойлайық!

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс іс шара бастауыш пәні мұғалімдеріне, жас мамандарға қызықты іс шара ретінде ұсынылып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
901
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Ойнайық та,ойлайық!»Мақсаты: 1. Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру.2. Жас ұрпақтың ұлттық сана-сезімін,қоғамдық саяси ой - өрісін дамыту.3. Ойлау,сөйлеу қабілеттерін шыңдау,туған еліне,жеріне деген сүйіспеншілікті арттыру.Сайыстың жүру барысы:Сайыс кезеңдері:1. Таныстыру2. Бәрін білгім келеді3. Тіл – өнер4. Қызықты тұрақты тіркестер5. Мықты болсаң,тауып көр.6.Кім жүйрік?Сайысқа қатысатын топ атаулары: «Ойшылдар», «Білімділер» , «Талаптылар» Ұраны : «Ойлы болсаң,озып көр», «Білекті бірді жығар,Білімді мыңды жығар»,«Талаптыға нұр жауар»Мұғалім: Құрметті ұстаздар мен оқушылар!Қазір осы уақытқа дейін алған білімімізді саралап, өнерімізді ортаға салмақпыз.Біліміміздің артып, санамыздың өскенін, сөз байлығымыздың молайғанын көрсетейік. Олай болса, «Ойнайық та,ойлайық атты сайысымызды бастаймыз.1-топ. Ұраны : «Ойлы болсаң,озып көр»2-топ. Ұраны : «Білекті бірді жығар, Білімді мыңды жығар»3-топ. «Талаптыға нұр жауар»1 - кезең: Таныстыру Әр топ өздерін таныстырып өтеді.Ендеше, «Бәрін білгім келеді» жарысын бастайық. (2 кезең)1. Алғашқы адамдар қай жерде пайда болған? 2. Алтын адам қай облыстан табылған? 3. Сағаттан кіші уақыт өлшем бірлігін ата. 4. Магниттік қасиеті жоқ заттардың атауларын атаңыз 5. Ішекті музыкалық аспаптарды ата 6. Өзіңнің мекен жайыңды толық айт. 2- топ1. Алғашқы адамдар еңбек құралдарын неден жасаған? 2. Алтын адам кім болған?3. 1 аптада неше күн бар? 4. Магниттік қасиеті бар денелерді ата 5. Қазақ халқының қандай музыкалық аспабын білесіз? 6. ҚР Президентінің аты-жөнін толық айт. 3 топ1. Көне заманда адамдар жазуды қайда жазған? 2. Аңыз бойынша Алтын адамды қалай атаған?3. 1 сағатта неше минут бар? 4. Үйде электр қуаты сөніп қалса, қандай жағдай болуы мүмкін? 5. Ұрмалы музыкалық аспаптарды ата 6. Көру мүшесін ата. 3 кезең: «Тіл – өнер» 1. Кестені берілген әріптерге сәйкес толтыр.
ӘріпАдамның аты Заттың аты
ББолатБалта
С



Т



О



ӘріпАдамның аты Заттың аты
ДДосанДомбыра
Қ



М



Е



4 кезең: «Қызықты тұрақты тіркестер» Сөздің мағынасын түсіндіру,сызба бойынша сөйлем құрау.1. «Түнімен кірпік қақпадым» ------- -------. 2. «Сүт пісірім уақыт» ------- ------- --------? 3. «Су жүрек» -------, ------- ------- ------! 5 кезең: « Мықты болсаң,тауып көр»Суретші қандай аңдардың суретін салғысы келген? (аттарын жазу) Сызба суреттерге қарап,аңдардың аттарын табу. 6 кезең: «Кім,жүйрік!»Үлгіге қарап,берілген қима суреттерді құрастыру және құраған суретіне қарап ертегіден үзінді айту/қиялдан ертегі құрастырса да болады/ немесе сол суретке сипаттама беру. 1-топ. Мысық 2-топ. Қарлығаш 3-топ. Түлкі Ескерту: әр тапсырманың орындалуына байланысты житондар беріліп отырады.Соңында әр топ өздерінің жинаған житондарын санап,өзін-өзі бағалайды. Қорытынды Жақсы қатысқандарды мадақтау. Жеңіске жеткен топты анықтау.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ