"Ойнайық та, ойлайық!" инклюзивті білімді қажет ететін балалармен жеке жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ойнайық та, ойлайық!" инклюзивті білімді қажет ететін балалармен жеке жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
инклюзивті білімді қажет ететін балаларға арналған ойындар, тапсырмалар. Балалардың көңіл күйін көтереді. Қызығушылығын дамытады
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Үй – Ағаш – Адам» проективті әдісі /ортаңғы топ балаларының жеке тұлғалық қасиетін анықтау/

Мақсаты: тұлғаның эмоциялары мотивациялық сипаттары, кейбір аспектілері, жасырынып жатқан дүниесін ашуға мүмкіндік береді.

Нұсқау: Бір параққа үй, адам, ағаш бейнелерін салуды сұраймыз.
Талдау:
Егер бірінші ағаш салынса адамға өмірлік энергия маңызды.
Егер бірінші үй салынса, қауіпсіздік бірінші орында.
«Үй»
Ескі үй — өз — өзіне қарым-қатынасты білдіреді.
Алыс үй – қуылған сезімді (жойылған, ұмытылған )
Жақын салынған үй – ашықтық
Үй жоспары – ұрыс.
Әр түрлі құрылымдар – үй иесіне қарсы агрессия.
Дуалға аппараттық текпешек (есіксіз) – ұрыстық жағдай.
Артық дуал – өзін-өзі бақылауға талпыну.
Артық дуалдың қалың болуы – субъектің шындыққа қарым-қатынасын жоғалтуы.
Дуал оның негізінің жоқтығы – шындық пен әлсіз контакт.
«Есік»
Есіктің жоқтығы – субъект басқаның алдында өзін-өзі аша алмайды.
Есіктің артта немесе жанында болуы – бір нәрседен қашу.
Есіктің бірнеше болуы – субъектінің ашықтығы.
Егер есік кіші болса – адамның шешім қабылдай алмауы.
Есікте үлкен құлып болса – тұйық болуы.
«Терезе»
Терезе үйдің соңында салынса – тұлға аралық қарым-қатынастарға қарсылық.
Терезе ашық болса – адамның мінезі тіке.
Терезе жабық болса – уайымшыл адам.
«Шатыр»
Шатыр өте қалың болса – үрей.
Шатыр жұқа болса фантазияның жоғарлығы.
«Бөлме»
Параққа сыймай қалған бөлме – субъектінің белгілі бір нәрсені еске алғысы келмегендігі.
«Ванна»
Ванна – санитарлық функцияны атқарады.
«Мұржа»
Мұржаның жоқтығы – психологиялық жылулықтың жоқтығы.
Су құбыры – адамның уайымшылдығы.
Ағаш — әртүрлі адамдарды сипаттайды.
Егер ағаш өте үлкен болса – ата-анасына тәуелді.
Егер үйді қалын қоршаса адам өзінің сақтағамен айырылуынан қорқады.
Жол – адам басқалармен жақсы қарым-қатынасқа түседі.
Күн – авторитетті фигураның символы.
Ауа райы – субъектінің уайымын көрсетеді.
«Түс»
Адам соншалықты ұзақ уақыт түс таңдаса – тұлғаның бұзақылық белгісі.
Қара — өмірге оптимизіммен қарауға қорқу немесе жұмбақтылық.
Көк – тепе-теңдік ұстау.
Қызыл – барлық жерде активті болу.
Сары – адамның көңілін көтеру қабілетін ашу.
Ақ – өмірге белсенділікпен қарау немесе оптимизм белгісі.
«Жалпы түрі»
Суреттің бір шетіне орналасуы – қауіпсіздіктің сенімділік белгісі
Оң жақта – болашақ.
Сол жақта – өткен шақ
Сурет парақтың ортасына орналасуы – біреудің қорғауын қажет етпейді.
Төмен орналасуы – депрессиялық жағдайы.
«Контур»
Контур әрқашан болса – майда – шүйделі адам.

«Адам»
Басы интеллект сферасы – (бақылау).
Үлкен бас – адам өзін жоғары санауы.
Кіші бас – интеллектінің толымсыздығы.
Белгісіз бас – ұялшақтық.
Басы ең соңында салынса – конфликт.
Мойын – басқа бақылау жасау жасау.
Сызылмаған мойын – қауіпсіздік қажеттілігі және интеллектуалдық бақылау.
Өте үлкен мойын – дене импулсивтігін мойындау.
Ұзын арық мойын – тежеу, регрессия.
Толық кішкентай мойын — өзінің әлсіздігін мойындау.
Өте үлкен иық – үлкен күшті сезіну.
Кішкентай иық — өзінің керексіздігін сезіну.
Дене квадрат болса – ер мінездік
Ұзын әлсіз қол – тәуелділік
Қалтаға салынған қол — өзін —  өзі кінәлау .
Анық салынбаған қол — өзіне — өзі сенбеушілік.
Саусақтың жоқтығы – агрессия.
Үлкен саусақ – дөрекілік.
Алақанның жоқтығы – уайымшылдық.
Жұдырық түйілуі болса – қарсылық.
Ұзын аяқ – тәуелсіздіктің қажеттілігі.
Қысқы аяқ – физикалық, психикалық жетістіктерінің сезімі.
Аяғының арасы ашық болса – бағынбау.
Аяғының размері екі түрлі болса – тәуелсіздікке ұмтылу.
Аяқтың жоқтығы – тұйықтылық.
Ер адамның орнына робот салынса – сыртқы сезімін бақылаушы күш.
Жалмауыз салса — әйелдерді жек көрушілік.
Қуыршақ салса – тез көну.
Сайқымазақ салса – толықсыздық сезімі.
Бұлт – депрессия, қорқу.
Дарбаза салса – қорғаушы сезімі.
Салған суреті үшін кешірім сұраса — өзіне сенімсіздік.
Суреттеріне ат қойса – қолдау қажеттілігі.
Сурет алудан бас тартса — өз  проблемаларын жасыру.

«Тамыр»
Тамыр ағаштан кіші болса – жасырынған нәрсені білуге ұмтылу.
Тамыр ағашпен тең болса – проблемеларды елестетуші ең күшті қызығушылық.
Егер жапырақ шеңбер тәрізді болса – эмоциялы.
Бұтақтар төмен қараса – күш салудан бас тартады.
Бұтақтар жоғары қараса – биікке ұмтылу, басқару.
Бұтақтар жан — жаққа қараса – қоршаған ортаны сезіну, өзін — өзі тану.
Жапырақта тордың көбірек немесе азырақ болуы- алшақтау проблемалық ситуациялар.
Жапырақтың қалың болуы- проблемалық жағдайлардан шығу мүмкіндігі.
Бір сызық бойына салынған бұтақтар – қолайсыз жағдайлар.
Толық бұтақтар – шындықты дұрыс қабылдау.
Жұқа салынған жапырақтар – сезімталдық.
Жапырақтаң төбесін үшкір етіп салу – қауіптен қорғану.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2024
306
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі