Материалдар / "Ойын арқылы оқыту" технологиясын қолдану тиімділігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ойын арқылы оқыту" технологиясын қолдану тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ойын элементтерін сабақта қолданулу бойынша дәріс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
589
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ

«Егемендіеліміздіңтірегі білімдіұрпақ» десек, білімніңнегізібастауыштақаланатыныбелгілі. Бастауышсыныптағыәртүрліпәндероқушыбіліміндамытып, танымдыққабілетінсомдауғаүлкенүлесқосады.

Оқытуүдерісінтүрлендіру, жаңашылдыққаүндеуүрдісімұғалімдердіңқызығушылығын, шығармашылықізденісін, сабақтыңсапалы, жүйелі, жоспарлыболуынаалыпкеледі.

Қазіргіоқуүдерісінұйымдастырутекқанабілімберуменғанашектелмей, оқушыныңжан-жақтыдамуына, ақыл-ойыменойлаутәсілдерінүйрету, талдаужасау, салыстыру, байқаумүмкіндіктерінебаулужәнеқорытындышығаруғаүйрету, дағдыландыру біздіңбастымақсатымыз.

Сондай-ақбүгінгітаңдаеліміздеоқытумазмұныжаңартылып, сабақтардаозықтехнологиялардықолданудамыз. Сондайтехнологияныңбіртүрі – «Ойынарқылыоқыту» технологиясы. Балалардыоқытудажәнетәрбиелеудеойынныңрөліпедагогикадабұрында, қазірдеқарастырылыпкеледі.

Ойынбалаларүшіноқу да, еңбек те болыптабылады. Ойын айналадағыдүниенітанутәсілі. Ойынбалаларғаөмірдекездескенқиыншылықтардыжеңудіңжолынүйретіпқанақоймайды, ұйымдастырушылыққабілетінқалыптастырады.

Адамныңжасерекшелігінеқарамай, яғниадамдыбалалықшағынанбастапкәріліккежеткеншеойынқажеттілігіжетелепотырады. Ал жасбаланың ой-өрісіойынарқылыдамиды. Ойынбарысындаадамгершілікқасиеттері, өміргедегенкөзқарасы, қызығушылығықалыптасады. Ойынарқылысыныптағы  нашароқитыноқушыларды да сабаққанәтижелітартуғаболады.

Тиімдіқолданылғанойынмұғалімніңтүсіндіріпотырғанматериалыноқушылардыңзорынтаментыңдап, берікмеңгеруінекөмектеседі. Өйткенітөменгісыныптағыоқушылардыңаңсарысабақтангөріойынғаауыңқыраптұрады. Қызықтыойынтүріненкейінолар тез серігіп, тапсырманыықылыстанаәрісапалыорындайтынболады.

Әрбіройынның бала үшінбілімділікмақсатығанаемес, тәрбиелік, танымдықмақсатызор. Олайболса, ойындардыңбалағақайсәттерде не мақсатпенпайдаланатынымызғатоқталыпөткенжөн. Сабақтажәнесабақтантысуақыттақолданылатынойындардытөмендегідейтоптастыруғаболады. Ойынтүрлері: ұлттық, дидактикалық, грамматикалық, логикалық. «Ақсүйек», «Көкпар», «Ханталапай», «Арқантартыс», «Мыңбірмақал», «Сергітусәті», «Сөзқұрау», «Жұмбақесеп», «Әріптікубиктер».

Ойынғақойылатынәдістемелікталаптар:

-       Ойынныңмақсатынақтыжәнекеректікөрнекіліктер мен материалдаркүнілгерідайындалып, оңтайлыжергеқою.

-       Ойынғакірісералдындаоныңжүргізілутәртібіноқушыларғаәбдентүсіндіру.

-       Ойынғасыныптағыоқушылардыңтүгелқатысуынқамтамасызету.

-       Ойынүстіндешешімқабылдайбілуіне, ойланабілуінежетелеу.

-       Ойынтүрлерінбағдарламағасайіріктепалу.

-       Ойындыбаланыңжасерекшелігінеқарайтүрлендіріппайдалану.

-       Қарапайымойыннанқиынойынғакөшу.

-       Міндеттітүрдеойынныңқорытындысынжариялауқажет.

Ұлттықойын ойнаубаланыңсалт-дәстүріне, әдет-ғұрпынадегенсүйіспеншілігінарттырадыжәнеадамгершілікқұндылықтарынқалыптастырады.

Дидиктикалықойындар арнайымақсаттыкөздейдіжәненақтыміндеттішешеді.

Ойынсабақтыңбасында  -  өткен  сабақтыескетүсіреді.

Сабақтыңортасында – көңілкүйінсергітеді, ерік-жігеріндамытады, сабаққаынтасынарттырады.

Сабақтыңсоңында – тақырыптыбекіту, сабақтаалғанбілімдіжинақтаумақсатынкөздейді.

Оқушыныңбәріжақсыоқығысыкеледі. Бірақолардыңақыл-ой қабілетібағдарламадағыберілгенматериалдыұғудабірдейемес. Оқушылардыңкейбіреулерімұғалімніңтүсіндіргенсабағын тез ұғады, кейбіреулерікерісінше. Сондықтанбарлықоқушыныбілімгебірдейжетелеуүшінөзмүмкіндігінесәйкессабақтымеңгерту, тілін, ой ұшқырлығындамыту, өзіндікпікірайтуғажағдайжасауеркіншығармашылыққажетелейтін, пәнгеқызығушылығынарттыратынәдістің  бірі – грамматикалықойынның түрлері.

Грамматикалықойындарарқылысабақтардаоқушыларәртүрліжағдайдытүсінеді, оны шешужолдарынқарастырады. Жақсыойынға бала бар ынтасыменберіліп, оны білуге, меңгеругеталпынып, алуантүрлідағды, мәліметтердіалып, шеберліктеріншыңдайды.

Әрсабақтаойынтүрлерінорындықолданып, оны қызықтыетіпөткізуарқылыбүлдіршіндердіңоқуғадегенынта-ықыласын, пәнгеқызығушылығынарттыруғаболады. Ойынбаласысабақтазерігіп, шаршағанкездеқолданылатын ойынныңбіртүрі – сергітусәті. Сабақтасергітусәтіноқушыныңшаршағанын басу үшінғанаемес, оныңтәрбиелікмәніне де назараударуқажет. Мысалы: «Ұзынқұлақсұрқоян», «Тербеледіағаштар», «Сырғанақтебу», «Алыпатамкүрегін» т.б. сергітуойындары. Мұндайсергітусәттерібаланыңмейірімділікке, достыққа, сыйластыққа, еңбексүйгіштіккетәрбиелейді.

Қазіргіоқуүрдісіндеәртүрліәдіс-тәсілдердіқолданып, түрлендіріпөткізуоқушыларымыздыңбілімге, оқып-үйренугеқұштарлығынарттыратыныанық. Ұстазқандайәдіс-тәсілқолданса да, мақсатыбіреу – олоқушыларғатиянақты да сапалыбілім беру. «Алдыңаұлымақсатқойсаң, ұлылыққажетесің» депданышпанақындарымызайтпақшы, кезкелгенойынтүрлерінсабақтаойнатқандаәрекетпайдаболады, дүниетанымыкеңейеді, ойнайотырыпбілімкөрсеткішінеөзүлесінқосады.

Қорытакелсек, ойынарқылыоқытубалалардың  жүйкесінесалмақсалмай, қызықтыра, ұғындыраоқытаүйретудіұйымдастыруғатиімді. Оқуүдерісініңжаңаруынақажеттішарткезкелгенпедагогикалықжүйеніңбастытұлғасыболыптабылатынмектепмұғалімдерініңпедагогикалықшеберлігінарттыруарқылыүлкеннәтижелергеқолжеткізугеболады. Бұләрұстаздықшеберлігіне, шығармашылығынабайланысты.



Тапсырма: Ұлтық ойынның ұлгісін сабақта қолдану мысалын келтіріңдер

(Бір тақырыпты алып сол тақырыпқа панорамалық сабақ ұлгісін жаса)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!