Материалдар / "Ойын арқылы оқыту" технологиясын қолдану тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ойын арқылы оқыту" технологиясын қолдану тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ойын элементтерін сабақта қолданулу бойынша дәріс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
704
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ

«Егемендіеліміздіңтірегі білімдіұрпақ» десек, білімніңнегізібастауыштақаланатыныбелгілі. Бастауышсыныптағыәртүрліпәндероқушыбіліміндамытып, танымдыққабілетінсомдауғаүлкенүлесқосады.

Оқытуүдерісінтүрлендіру, жаңашылдыққаүндеуүрдісімұғалімдердіңқызығушылығын, шығармашылықізденісін, сабақтыңсапалы, жүйелі, жоспарлыболуынаалыпкеледі.

Қазіргіоқуүдерісінұйымдастырутекқанабілімберуменғанашектелмей, оқушыныңжан-жақтыдамуына, ақыл-ойыменойлаутәсілдерінүйрету, талдаужасау, салыстыру, байқаумүмкіндіктерінебаулужәнеқорытындышығаруғаүйрету, дағдыландыру біздіңбастымақсатымыз.

Сондай-ақбүгінгітаңдаеліміздеоқытумазмұныжаңартылып, сабақтардаозықтехнологиялардықолданудамыз. Сондайтехнологияныңбіртүрі – «Ойынарқылыоқыту» технологиясы. Балалардыоқытудажәнетәрбиелеудеойынныңрөліпедагогикадабұрында, қазірдеқарастырылыпкеледі.

Ойынбалаларүшіноқу да, еңбек те болыптабылады. Ойын айналадағыдүниенітанутәсілі. Ойынбалаларғаөмірдекездескенқиыншылықтардыжеңудіңжолынүйретіпқанақоймайды, ұйымдастырушылыққабілетінқалыптастырады.

Адамныңжасерекшелігінеқарамай, яғниадамдыбалалықшағынанбастапкәріліккежеткеншеойынқажеттілігіжетелепотырады. Ал жасбаланың ой-өрісіойынарқылыдамиды. Ойынбарысындаадамгершілікқасиеттері, өміргедегенкөзқарасы, қызығушылығықалыптасады. Ойынарқылысыныптағы  нашароқитыноқушыларды да сабаққанәтижелітартуғаболады.

Тиімдіқолданылғанойынмұғалімніңтүсіндіріпотырғанматериалыноқушылардыңзорынтаментыңдап, берікмеңгеруінекөмектеседі. Өйткенітөменгісыныптағыоқушылардыңаңсарысабақтангөріойынғаауыңқыраптұрады. Қызықтыойынтүріненкейінолар тез серігіп, тапсырманыықылыстанаәрісапалыорындайтынболады.

Әрбіройынның бала үшінбілімділікмақсатығанаемес, тәрбиелік, танымдықмақсатызор. Олайболса, ойындардыңбалағақайсәттерде не мақсатпенпайдаланатынымызғатоқталыпөткенжөн. Сабақтажәнесабақтантысуақыттақолданылатынойындардытөмендегідейтоптастыруғаболады. Ойынтүрлері: ұлттық, дидактикалық, грамматикалық, логикалық. «Ақсүйек», «Көкпар», «Ханталапай», «Арқантартыс», «Мыңбірмақал», «Сергітусәті», «Сөзқұрау», «Жұмбақесеп», «Әріптікубиктер».

Ойынғақойылатынәдістемелікталаптар:

-       Ойынныңмақсатынақтыжәнекеректікөрнекіліктер мен материалдаркүнілгерідайындалып, оңтайлыжергеқою.

-       Ойынғакірісералдындаоныңжүргізілутәртібіноқушыларғаәбдентүсіндіру.

-       Ойынғасыныптағыоқушылардыңтүгелқатысуынқамтамасызету.

-       Ойынүстіндешешімқабылдайбілуіне, ойланабілуінежетелеу.

-       Ойынтүрлерінбағдарламағасайіріктепалу.

-       Ойындыбаланыңжасерекшелігінеқарайтүрлендіріппайдалану.

-       Қарапайымойыннанқиынойынғакөшу.

-       Міндеттітүрдеойынныңқорытындысынжариялауқажет.

Ұлттықойын ойнаубаланыңсалт-дәстүріне, әдет-ғұрпынадегенсүйіспеншілігінарттырадыжәнеадамгершілікқұндылықтарынқалыптастырады.

Дидиктикалықойындар арнайымақсаттыкөздейдіжәненақтыміндеттішешеді.

Ойынсабақтыңбасында  -  өткен  сабақтыескетүсіреді.

Сабақтыңортасында – көңілкүйінсергітеді, ерік-жігеріндамытады, сабаққаынтасынарттырады.

Сабақтыңсоңында – тақырыптыбекіту, сабақтаалғанбілімдіжинақтаумақсатынкөздейді.

Оқушыныңбәріжақсыоқығысыкеледі. Бірақолардыңақыл-ой қабілетібағдарламадағыберілгенматериалдыұғудабірдейемес. Оқушылардыңкейбіреулерімұғалімніңтүсіндіргенсабағын тез ұғады, кейбіреулерікерісінше. Сондықтанбарлықоқушыныбілімгебірдейжетелеуүшінөзмүмкіндігінесәйкессабақтымеңгерту, тілін, ой ұшқырлығындамыту, өзіндікпікірайтуғажағдайжасауеркіншығармашылыққажетелейтін, пәнгеқызығушылығынарттыратынәдістің  бірі – грамматикалықойынның түрлері.

Грамматикалықойындарарқылысабақтардаоқушыларәртүрліжағдайдытүсінеді, оны шешужолдарынқарастырады. Жақсыойынға бала бар ынтасыменберіліп, оны білуге, меңгеругеталпынып, алуантүрлідағды, мәліметтердіалып, шеберліктеріншыңдайды.

Әрсабақтаойынтүрлерінорындықолданып, оны қызықтыетіпөткізуарқылыбүлдіршіндердіңоқуғадегенынта-ықыласын, пәнгеқызығушылығынарттыруғаболады. Ойынбаласысабақтазерігіп, шаршағанкездеқолданылатын ойынныңбіртүрі – сергітусәті. Сабақтасергітусәтіноқушыныңшаршағанын басу үшінғанаемес, оныңтәрбиелікмәніне де назараударуқажет. Мысалы: «Ұзынқұлақсұрқоян», «Тербеледіағаштар», «Сырғанақтебу», «Алыпатамкүрегін» т.б. сергітуойындары. Мұндайсергітусәттерібаланыңмейірімділікке, достыққа, сыйластыққа, еңбексүйгіштіккетәрбиелейді.

Қазіргіоқуүрдісіндеәртүрліәдіс-тәсілдердіқолданып, түрлендіріпөткізуоқушыларымыздыңбілімге, оқып-үйренугеқұштарлығынарттыратыныанық. Ұстазқандайәдіс-тәсілқолданса да, мақсатыбіреу – олоқушыларғатиянақты да сапалыбілім беру. «Алдыңаұлымақсатқойсаң, ұлылыққажетесің» депданышпанақындарымызайтпақшы, кезкелгенойынтүрлерінсабақтаойнатқандаәрекетпайдаболады, дүниетанымыкеңейеді, ойнайотырыпбілімкөрсеткішінеөзүлесінқосады.

Қорытакелсек, ойынарқылыоқытубалалардың  жүйкесінесалмақсалмай, қызықтыра, ұғындыраоқытаүйретудіұйымдастыруғатиімді. Оқуүдерісініңжаңаруынақажеттішарткезкелгенпедагогикалықжүйеніңбастытұлғасыболыптабылатынмектепмұғалімдерініңпедагогикалықшеберлігінарттыруарқылыүлкеннәтижелергеқолжеткізугеболады. Бұләрұстаздықшеберлігіне, шығармашылығынабайланысты.



Тапсырма: Ұлтық ойынның ұлгісін сабақта қолдану мысалын келтіріңдер

(Бір тақырыпты алып сол тақырыпқа панорамалық сабақ ұлгісін жаса)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!