Материалдар / Ойын программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойын программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 6-сыныптарға "Ойын программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру" тақырыбында қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2024
205
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ойын программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.3.1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Блоктармен жұмыс жасауды білу

Оқушылардың басым бөлігі: Scratch программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құруды білу

Кейбір оқушылар: программада практикалық тапсырмалар мен жобалар жасауды білу.

Бағалау критерийі

Блоктармен жұмыс жасауды біледі және қолдана алады

Scratch программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құруды біледі

Программада практикалық тапсырмалар мен жобалар жасай алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Scratch программалау ортасында блоктармен жұмыс жасай алады, нысандар мен оқиғалардың анимациясын құруды біледі

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Спрайт, скрипт, анимация.

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Спрайт дегеніміз не?

Scratch программалау ортасында қанша блок бар?

Неліктен блоктар түрлі түске боялған?

Анимация дегеніміз не?

Құндылықтарға баулу

Басқа адамдардың ойын құрметтеу, топтық, жұптық жұмыс жасау барысында жақсы қарым-қатынас орнату, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі, математика, бейнелеу өнері.

Алдыңғы білім

Анимациялық графиканы құру

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут











4 минут






Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушыларды түгелдеу, топқа біріктіру

2. «Ыстық алақан» оқушылар шеңберге тұрып алақандарын бір-біріне қойып компьютер құрылғыларына байланысты бір-біріне тілек айтады (жедел жадтай жылдам бол, монитордай тұнық бол, курсордай жүйрік бол...)

3. Топқа біріктіру: «Конструктор бөліктері арқылы топқа бөлу»

«Әр оқушы конструкторды таңдап алады, конструктор түстері бойынша топқа бірігеді. Қауіпсіздік ережесін ескерту.

1-топ: Спрайт

2-топ: Скрипт

3-топ: Анимация

Үй тапсырмасын тексеру. «ПАЗЛ» әдісі бойынша

Оқушыларға пазл бөліктері таратылады. Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасап, пазлды сұрағымен жауаптарын сәйкестендіріп құрастырады. /Пазлдардың артынан жаңа тақырып аты шығады, сабақтың мақсаты түсіндіріледі/

ҚБ. «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау









Пазл бөліктері


Сабақтың ортасы

8 минут











3 минут


























5 минут













2-минут







10 минут





















4 минут










Жаңа сабаққа кіріспе.

Жаңа тақырыпты таныстырылым арқылы түсіндіру және бейнеролик көрсетіледі.

Топтық жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар бейнероликті көріп өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

ҚБ. Топтар өздерін «бағдаршам» арқылы бағалайды

Shape1

Толық түсіндім

Shape2

Аздап түсіндім

Shape3

Сенімді емеспін, түсінбедім.


1-тапсырма. «Cәйкестендіру кестесі». Жеке жұмыс. Scratch ойын программалау ортасы блоктардың атауын сәйкестендіру.

Скрипт атауы


Блог атауы

1

Shape4



Сенсорлар блогы

2

Shape5



Басқару блогы

3

Shape6


Операторлар блогы

4

Shape7



Оқиғалар блогы

5

Shape8



Түр блогы

6

Shape9



Қозғалыс блогы

7

Shape10



Дыбыс блогы

8

Shape11



Қылқалам блогы


Дескриптор:

  • Блоктарды және олардың қызметін біледі.

ҚБ. Бірін-бірі бағалау, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тексереді. Әр дұрыс жауапқа бір смайликтен жапсырады.

2-тапсырма. Жеке жұмыс.

Анимация жасау. «Жаттығу жасаған қыздың жобасы».

  1. Кейіпкерді таңдап, сахнаға орналастыру (қыздың спрайты);

  2. Кейіпкерлерге кітапхана қорынан арнайы үш фон таңдау;

  3. Қыздың спрайтын үнемі қозғалту үшін костюм бөлімінен бірнеше костюмді таңдау;

  4. Әртүрлі қозғалыс әрекетінде фонды ауыстыру;

  5. Жоба нәтижесін көру.

Дескриптор:

  • Кейіпкерлерге фон таңдап, фонды ауыстыра алады;

  • Анимация жасай алады.

ҚБ. Тапсырманы орындаған оқушыны белгішелер /жүрекшелер/ арқылы бағалау.

Сергіту сәті.

3-тапсырма. Деңгейлік тапсырма. Диалог құру.

А-деңгейі

  1. Спрайттар кітапханасынан екі спрайт таңдау;

  2. Кейіпкерлерге кітапхана қорынан арнайы фон таңдау;

  3. Екі спрайт арасында диалог құру;

Б-деңгейі

  1. Спрайтын үнемі қозғалту үшін костюм бөлімінен бірнеше костюмді таңдау;

  2. Әртүрлі қозғалыс әрекетінде фонды ауыстыру;

С-деңгейі

  1. Таңдалған спрайтты қозғалысқа келтіру;

  2. Жобаға дыбыс әсерлерін қосу.

Дескриптор:

  • Екі спрайт арасында диалог құра алады;

  • Фон мен костюм ауыстырыру арқылы спрайттарды қозғалысқа келтіре алады;

  • Жобаға дыбыс қоса алады.

ҚБ. Тапсырманы орындаған оқушыны белгішелер /жүрекшелер/ арқылы бағалау.

Сабақты бекіту:

«Өрмекші торы» әдісі арқылы қорытындылау

  1. Блоктар палитрасы деген не?

  2. Басқару блогы не үшін қажет?

  3. Анимация дегеніміз не?

  4. Анимация құрудың қанша әдісі бар?

  5. «Анимация» сөзі қандай мағынаны білдіреді?

  6. Анимация жасау кезінде қандай блоктарды белсенді қолданамыз?

  7. Не үшін кейіпкердің костюмін ауыстырамыз?

  8. Scratch программасының негізгі терезесі неше бөліктен тұрады?

ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау.

Бейнеролик, интербелсенді тақта, таныстырылым




Кесте, стикер, оқулық


























Компьютер, оқулық, белгішелер

















Компьютер, оқулық, белгішелер






Смайлик, оқулық


Сабақтың соңы

1 минут

БББ кестесі арқылы кері байланыс орнату:

Білемін

Білдім

Білгім келеді





Оқулық ,

жұмыс дәптері

Үй тапсырмасы

«Астана қаласына саяхат» диалог құру.

Жұмыс дәптеріне «Анимация» сөзжұмбағын құру.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!