Күні:
|
Мұғалімніңаты-жөні: Мукашева Мейрамкул Саулебек
қызы
|
Сынып:
2
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтақырыбы
|
Ойыншыққа
арналған бесік жыры
|
Осы
сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
(оқубағдарламасынасілтеме)
|
2.1.3.4 -
музыкалықжанрлардыанықтау;
2.2.1.2 - музыкалықкөркемдеуші
сұрақтарғақұралдардықолданыпқарапайыммузыкалықшығармашылықжұмыстардыжасау;
2.1.1.1 - музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен
музыканың сипатын анықтау;
2.1.2.1 - түрлі сипатты
әндерді жеке, ансамбль және хор құрамында ән айту ережесін сақтап
орындау;
22.1.3.3 - негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және
ажырату
|
Сабақмақсаттары
|
Оқушылар:
-
қазақ
композиторыДәулеткерейдіңшығармашылығыментанысып, «Қосалқа»
күйінтыңдайды;
-
музыкалықшығармағабиқимылдарыншығарыпжәне оны
орындайды;
-
музыкалықүзіндішығарады;
-
өзжұмысынтаныстырады;
-
өзжұмыстарынбағалайды.
|
Бағалауөлшемдері
|
Оқушылар: берілген тақырыпқа музыкалық үзінді шығарады;
оны ұрмалы, музыкалық және шулы аспаптарды қолдана отырып
орындайды; өз жұмыстарын таныстыра және бағалай
біледі.
|
Тілдікмақсаттар
|
Берілгенойыншыққақандайсипатты музыка
сәйкескеледі? Музыка кейіпкердіңбейнесінқалайжеткізеді?
Әуенніңырғағыкейіпкердіқалайбейнелейді?
Ойыншыққадыбыстыңқандайқаттылығысәйкескеледі? Неге? Музыка
сіздіқандайсезімгебөлейді? Бұл музыка ... ойыншыққасәйкескеледі,
себебі... Музыка ойыншықты/кейіпкерді ... көмегіменбейнелейді.
Музыканыңқандайекпіні ... сәйкескеледі? Ойыншықтыңбейнесі ...
екпінменберәлген, өйткені ...
|
Құндылықтардыдарыту
|
Классикалық музыканы тыңдауға үйрету, мәдени құндылықтарды
классикалық музыка арқылы оқушыларға
дарыту
|
Пәнаралықбайланыстар
|
дүниетану
|
Бастапқыбілім
|
Өткентараудаалғанбілімдері
|
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғанісәрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
1-тапсырма. Музыканытыңдаужәнеталдау.
Музыканытыңдап, ойланып,сұрақтарғажауапберіңіздер: - Бұл музыка
қандайсуреттібейнелептұр? Бұл музыка сіздіқандайсезімгебөлейді?
Осындаймузыканықайжерденестугеболады?
Бесікжырымузыкасықандайәуентүрлерінежатады?
|
Бесік жыры туралы ақпарат іздеу үшін әртүрлі музыкалық
кітаптар, энциклопедиялар мен сөздіктер
|
Сабақтың ортасы
|
2-тапсырма. Талқылау.
Сұрақтарға жауап беріңіздер: Сіздердің тыңдаған әндеріңіз қандай
жанрға жатады? Бесік жыры дегеніміз не? Оны негізінен кім
орындайды? Бесік жыры қалай орындалады? Неге? Бесік жырының
сипатын қандай болуы тиіс? Бесік жырында не туралы
айтылады?
Суретте бейнеленген аспаптарды
қарап, қажеттілерін таңдаңыздар: Өз бесік жырыңызды орындау үшін
қандай аспаптарды таңдар едіңіз? Неге? Бесік жырын орындауға
қайсы терминді қолданады: «форте» мА, әлде «пиано»
ма?
3-тапсырма. Импровизация.
Топпен бірге ноталарды қолдана отырып, ойыншыққа арналған бесік
жырын шығарыңыздар. Оны балалар музыкалық-шулы аспаптарында
сүйемелдей отырып орындаңыздар. Таңдау
нұсқасы:
1. Ән
түрінде;
2. Бесік жырына арналған аспапты музыка
түрінде;
|
«Қосалқа» биі https://www.youtube.com
/watch?v=VxYZkLkjtkc
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия: Мен не білдім? Бүгін мен не үйрендім? Мен үшін
қай тапсырма қиын болды? Ал қай тапсырманы мен жеңілдікпен
орындадым?
|
|
Саралау – оқушыларға қалайкөбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Тыңдалғанмузыкағ асүйемеледеужасау барысындамұғалім
кейбіроқушыларғак өмекретіндеырғақү лгілерінұсынаалад
ы.
Ән үйрену барысында кейбір оқушылар мұғалім көмегіне
жүгінбей орындау алады.
|
Бақылау; Бағалау өлшемдерімен дескрипторлар бойынша; Ән
орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара
бағалайды.
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет
түрлері.
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол
жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан
қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін
пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы
да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу
туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу қажет?
|