Материалдар / ОЖСБ папкасын жинктау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ОЖСБ папкасын жинктау

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмегі мол
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2019
3694
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін

« Ақжар орта мектебі»КММ

Жухин М А

«-----» ---------------------2018 ж





Ақжар қазақ орта мектебі бойынша 2018-2019 оқу жылында 9 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға дайындау мақсатында жүргізілетін

пән мұғалімінің папкасының тізімі



  1. ОЖСБ-ға дайындау мақсаты, міндеттері, күтілетін нәтиже /1 бет/

  2. Мұғалім туралы мәлімет/2 бет/

  3. Қосымша сабақтар кестесі /3 бет/.

  4. Оқушылар тізімі./4 бет/

  5. Оқушылардың тоқсандық бағасы туралы мәлімет/ 5бет/

  6. Дайындық сабақ жоспары /6 бет/

  7. ОЖСБ алу көрсеткіші /7 бет/

  8. Әр оқушының ОЖСБ көрсеткіші /8 бет/

  9. Жазбаша сараптамалар/9 бет/

  10. Оқушылардың қосымша сабаққа қатысымын белгілеу журналы /10бет/

  11. Қосымша сабақтар жоспары

  12. Сабақтарда қолданылған көрнекі құралдар, сызбалар, тапсырмалар






















ОЖСБ –ға дайындау мақсаты, міндеттері, күтілетін нәтиже./1 бет/



Мақсаты: 9 сынып оқушыларының қазақ тілі пәні бойынша дайындық деңгейлері мен функционалдық сауаттылықтарының қалыптасу деңгейлерін бағалау


Міндеттері : Оқу бағдарламасы бойынша оқушылар қазақ тілі курсынан меңгеруі тиіс:

1) лексиканың тіл біліміндегі орны мен маңыздылығы, сөздердің мағыналық топтарына қарай түрлері, лексикалық терминдерді дұрыс ажыратып, орынды қолдана, т.б. білуі;

2) фонетиканың тіл біліміндегі орны мен маңыздылығы, фонетикалық ұғымдардың мәні, сөз құрамындағы дыбыстардың түрлері және олардың жіктелуі;

3) түбір сөз бен туынды сөздің белгілері, тіркесті сөздердің ерекшеліктері және емлесі, қос сөздер, біріккен сөздер, т.б. емлесі;

4) морфологияның тіл біліміндегі орны мен маңыздылығы, сөз таптарының өзіндік белгілері және бір-бірінен айырмашылықтары, сөз таптарының мағыналық топтары,
сөз құрамына қарай талдау жасай білу, сөйлемге морфологиялық талдау жасай алу, сөз таптарының түрлену заңдылықтарының сөз мәдениетімен бірлігін тани алу, морфологияға қатысты тілдік ұғымдардың мәнін анықтау;

5) синтаксистің тіл біліміндегі орны мен маңыздылығы,
сөз тіркесінің өзіне тән белгілері, тіркесу тәсілдерін ажырату, сөздердің байланысу тәсілдері, сөйлемнің мағынасына және құрылымына қарай бөлінуінің жолдары, сөйлем мүшелерінің түрлері, сөйлемнің бірыңғай мүшелеріне тән белгілері, сөйлемге синтаксистік талдау жасай алу;

6) стиль түрлері мен түрлі мәтіндерді өз бетімен оқи, түсіне, баяндай және интерпретациялай білу, сөйлеу мәдениетінің нормалары мен шешендікке қойылатын талаптарды меңгеру;

7) төл сөз бен төлеу сөздің ерекшеліктерін, төл сөздің орналасу тәртібін, тыныс белгілерінің қойылу себебі;

8) Қолдану - нақты іс-әрекеттер мен жаңа жағдайларда негізгі ұғымдар мен принциптерді қолдана білу. Сөздер мен тұрақты сөз тіркестерінің лексикалық мағынасын ажырату, дыбыстарды акустикалық, артикуляциялық белгілеріне қарай топтастыру, сөз бөлшектерінің өзіне тән мағынасы мен қызметін ажырату, сөз тіркесінің байланысу тәсілдерімен түрлерін ажырату, стиль түрлерін салыстыру;

9) Анализ - ақпаратқа түсінік беру, көзқарасты талдау. Сөз мағыналарын қолданылу өрісін (актив,пассив сөздер), орфографиялық, орфоэпиялық ережелерді, сөз таптарының мағыналық түрлерін, жасалу жолдары мен грамматикалық ерекшеліктерін, сөз таптарын сөйлемдегі қызметтерін, құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлерін талдау. Стиль түрлерінің қолдану;

10) Синтез - негізгісін атап көрсету. Берілген сөздерді лексикалық мағынасының жақындығына қарай жинақтау, фразеологизмдер, мақал-мәтелдерді ажырату, ықпал түрлерін талдау, дайын үлгі бойынша сөз жасау, берілген сөйлемге керекті тыныс белгісін қоя білу, стиль түрлерін көрсету;

11) Оқу сауаттылығы - мәтін мазмұнын түсіну, ұғыну, жазбаша мәтіндерді ой елегінен өткізу. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, өз ойын қорыта білу.





Күтілетін нәтиже: Бағдарламаны басшылыққа алып сабақ жоспарын жасағанда ең негізгі берілетін ұғымдарды іріктеп алып, сол ұғымдарды меңгереді.

Қазақ тіліне деген қызығушылығын тереңдетеді.








































Мұғалім туралы мәлімет./2 бет/



Аты-жөні -------------------------------------------------------------------------------------------


Туған жылы ---------------------------



Диплом бойынша мамандығы -------------------------------------------------------------



Бітірген оқу орны, қай жылы --------------------------------------------------------------------


Сабақ беретін пәні ------------------------------------


Еңбек өтілі ---------------------------


Санаты , бұйрығы, күні -----------------------------------


Мұғалімнің өзекті мәселесі ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Жетістіктері -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Мекен жайы, телефон ----------------------------------------------------------------





















Қосымша сабақтар кестесі ./3 бет/



Бекітемін “

«-----» ---------------------2018 ж




Сабақ кестесі.

9 «А»-сынып


Апта күндері

Уақыты


ІІ кезең

Дүйсенбі


Сейсенбі


Сәрсенбі


Бейсенбі

15:30-16:10

Жұма


Сенбі



Сабақ кестесі.

9 «Ә»-сынып


Апта күндері

Уақыты


ІІ кезең

Дүйсенбі


Сейсенбі


Сәрсенбі


Бейсенбі

15:30-16:10

Жұма


Сенбі





Пән мұғалімі: _________












ОЖСБ-ға қатысатын оқушылар тізімі /4 бет/




Оқушының аты-жөні


Туған жылы

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



13



14



15



16



17



18



19



20



21



22























ОЖСБ-ға қатысатын оқушылар тізімі /4 бет/


9А- сынып


Оқушының аты-жөні


Туған жылы

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!