Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Өкпенің тіршілік сыйымдылығы (ӨТС)
Материал туралы қысқаша түсінік
Устаздарға өтілетін сабақ жоспарын дайындауда көмекші құрал болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Шілде 2018
2942
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.1D – Тыныс алу | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып:9 в | Қатысқандар саны:11Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақтың тақырыбы | Өкпенің тіршілік сыйымдылығы (ӨТС) | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | ||
Сабақ мақсаттары | ||
Бағалау критерийлері Дағдылар:түсіну,білімінқолдану, зерттеушілік дағдылар, талдау, бағалау | ||
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминология:өкпеніңтіршіліксыйымдылығы, тынысалужиілігі, тынысалужәнешығаружиілігі, көлем, болжам, энергия, оттегі, көмірқышқыл газы, бұлшықеттер, аэробты, анаэробты, сүтқышқылы. Оқытудың тілдік мақсаты: тыныс алу жиілігі физикалық жаттығу ұзақтығынан неге өзгеретіндігін түсіндіру үшін болжам құруға топта жұмыс істей (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады.Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:Қалыпты жағдайда орташа есеппен өкпенің тіршілік сыйымдылығы .... тең болады. Мен физикалық жаттығу жасаған кезде тыныс алу жиілігі … болады деп санаймын. Бұның себебі … ... ... байланысты. Егер физикалық жаттығулар саны ұлғайса, онда … ... ..... Физикалық жаттығулар ұзақтығы артқан кезде, біз … ... ... болатынын байқадық. | |
Құндылықтардыдарыту | Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, дені сау ұрпақ- ұлттың болашағы. | |
Пәнаралық байланыстар | Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс. ӨТС анықтау үшін математикалық формуланы қолдану. Аэробты және анаэробты тынысалудың химиялық реакция теңдеуін пайдалану. Графиктер құру арқылы физикалық, математикалық білімдерін пйдаланады. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта, презентация | |
Бастапқы білім | Адамның тыныс алу жүйесінің құрылымы (8.3C бөлімі) | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы 0-3 мин | - Ұйымдастыру. Сәлемдесу. «Қол шапалақтап» сабаққа жұмылдыру; | презентацияСлайд 2 |
Сабақтыңортасы4-5 мин 6-15 мин 16-20мин 20-25 мин 26-30мин 31-32 мин 33-36 мин 37-40 мин 41-45 мин | Топқа бөлу “Сағат дос”Қосымша 1Мұғаліммен белгіленген уақытта кездесетін оқушылардан топ құралады. Топтың құрамына кіретін оқушылардың санын сыныптағы оқушылар санына қарай мұғалім белгілейді.Бір оқушы кездесуге бір уақытты ғана белгілей алады, егер қалаған уақытына топ құрамы толып қалса басқа уақытқа жазылу керек. Бейне материалдарды көру арқылы төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер:-Қалыпты жағдайда ағзаны оттегімен қамтамасыз ету үшін қанша мөлшерде ауа қажет?-ӨТС дегеніміз не?- Оттегінің жетіспеуі кезінде ағза қалай тығырықтан шығады?-Қандай жағдайда тынысалу жиілігі артады? Мұғалімнің түсіндіруіҚосымша5 Қалыптастырушы бағалау:Қосымша 6 Сұрақ -жауап:-Тынысалудың минуттық көлемін қалай анықтауға болады?-Қалыпты жағдайдағы тынысалу көлемі белгілі болса?- 1 минуттағы тынысалу жиілігін қалай анықтаймыз?(Қолдау көрсететін оқушыларға пропорция құру туралы бағыт беріледі) Қалыпты жағдайдағы тынысалукөлемі(0,5л) Х Тынысалу жиілігі (16 рет/мин) =1минуттағы тынысалу көлемі (8,0 л/мин) ЕСЕП: Тыныс шығарғандағы ауа құрамында 18% оттегі (тыныс алғандағыдан 3% кем). Егер оқушы минутына 18 рет тыныс алатын болса, әр кезде 500 см3 ауа сіңіреді. Оқушының бір сабақта(40 минут) сіңіретін оттегі мөлшерін есепте. -Оқушылар өздерінің тынысалуларының минуттық көлемін зерттейді | Слайд 3-4тақтада сағат суреттері ілінеді Слайд 5оқушыларға ноутбуктер таратылады. Слайд 6 Р.Әлімқұлова, Р.Сәттімбеков, А.Соловьева Биология,181-182 бет Слайд 10 Слайд 12-13 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)