Топқа бөлу “Сағат
дос”Қосымша
1
Мұғаліммен белгіленген уақытта
кездесетін оқушылардан топ құралады. Топтың құрамына кіретін
оқушылардың санын сыныптағы оқушылар санына қарай мұғалім
белгілейді.Бір оқушы кездесуге бір уақытты ғана белгілей алады,
егер қалаған уақытына топ құрамы толып қалса басқа уақытқа жазылу
керек.
-
сағат
1200кездесетін
достар
-
сағат 14
00кездесетін
достар
-
сағат1500кездесетін
достар
Оқушылар стикерге аттарын
жазып сағат астына жапсырады.
Топтарға қайталау мақсатындағы
тапсырмалар таратылады:
-
сағат
1200– өкпе кеңірдектен бұрын тұра
ала ма?
-
сағат 14
00– аэробты тынысалу мен
анаэробты тынысалудыңқандай ерекшеліктері
бар?
-
сағат1500– тынысалудың тежелуі ағзаға
не үшін қауіпті?Қосымша
2
Топтар жауаптарын постер
арқылы қорғайды.
Қосымша
3
Қалыптастырушы бағалау
(ағылшын тілінде )
Оқушылар жекежұмыс жасайды.
Өзін-өзі тексереді.
Жаңа сабаққа
кіру
«Сұрақ-Жауап»
-Шар ішіндегі ауаның мөлшері
қанша болады деп ойлайсыңдар?
-Шар ішіне бір рет
үрлегенде шанша ауа жібере аласың?
- Бүгін біз шар ішінде қанша
ауа бар екенін анықтаймыз. Бұл біздің өкпемізге сиятын ауаның
мөлшері.
-Мәтінмен
жұмыс: Қосымша
4
§42. Өкпенің тіршілік
сыйымдылығы.
Мәтінді
«Түртіп алу
» әдісі арқылы
талдайды.
|
|
+ жаңа
ақпарат
|
?
түсініксіз
|
-
Мәтінді оқу барысында оқулыққа
белгілеу үшін қарындаш қолданылады.
-
Әр сөйлемді оқып отырып шартты
белгілермен белгілейді.
-
Егер оқыған ақпарат бұрыннан
білетін ақпарат болса құс белгісі(ν)
қойылады;.Егер оқыған ақпарат
өзінің ойлағанына қарама қарсы болса теріс (-) таңбасы
қойылады.
-
Егер оқыған ақпарат жаңа болса
оң (+) таңбасы
қойылады.
-
Егер оқу барысында ақпарат
түсініксіз болса (?)
белгісі қойылып,оқушылар
мәтінді соңына дейін оқып шығады.
-
Талдау барысында оқушылар
шағын топтарға бөлініп өздеріне таныс және таныс емес ақпараттарды
талдайды. Топтың ішінде оқушылар өзара бір-біріне түсіндіріп көмек
береді. Топқа түсініксіз болған ақпараттарды талдау үшін мұғалім
көмек береді.
Бейне материалдарды көру
арқылы төмендегі сұрақтарға жауап
беріңдер:
-Қалыпты жағдайда ағзаны
оттегімен қамтамасыз ету үшін қанша мөлшерде ауа
қажет?
-ӨТС дегеніміз
не?
- Оттегінің жетіспеуі кезінде
ағза қалай тығырықтан шығады?
-Қандай жағдайда тынысалу
жиілігі артады?
Мұғалімнің
түсіндіруі
Қосымша5
Қалыптастырушы
бағалау:
Қосымша
6
Сұрақ
-жауап:
-Тынысалудың минуттық көлемін
қалай анықтауға болады?
-Қалыпты жағдайдағы тынысалу
көлемі белгілі болса?
- 1 минуттағы тынысалу
жиілігін қалай анықтаймыз?
(Қолдау көрсететін
оқушыларға пропорция құру туралы бағыт
беріледі)
Қалыпты жағдайдағы
тынысалу
көлемі(0,5л) Х Тынысалу
жиілігі (16 рет/мин) =1минуттағы тынысалу көлемі (8,0
л/мин)
ЕСЕП:
Тыныс шығарғандағы ауа
құрамында 18% оттегі (тыныс алғандағыдан 3% кем). Егер оқушы
минутына 18 рет тыныс алатын болса, әр кезде 500
см3
ауа сіңіреді. Оқушының бір
сабақта(40 минут) сіңіретін оттегі мөлшерін
есепте.
-Оқушылар өздерінің
тынысалуларының минуттық көлемін зерттейді
|