Материалдар / Оксидтер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оксидтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Үштілде білім беру бағдарламасы бойынша жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2024
142
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

School

ҰАББ «Ғ.Садвақасов атындағы Үлкен Ақсу орта мектебі»кмм

Пәні

Subject

Химия

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

Chapter

. 8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары

8.4А Inorganic compounds

Мұғалімнің аты жөні

Teachers name:

Усенова Г.К

Ussenova G.K

Күні:

Date:

7.04.2022ж

Сынып: 8А

Grade

Қатысқандар:

Present

Қатыспағандар:

absent

Сабақ тақырыбы

Theme

Oxides


Learning objectives that are necessary

reach in class -

8.3.4.7 -оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін білу, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

8.3.4.7-know and understand classification and properties of oxides

Сабақ мақсаты

Learning objectives

Барлық оқушылар үшін:

оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін біледі, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастырады

Көпшілік оқушылар үшін:

Оксидтердің типтері арасындағы айырмашылықты анықтайды, алынуы жолдарын түсінеді

Кейбір оқушылар үшін:

Оксидтерге күнделік өмірден мысалдар келтіреді, маңызын сипаттайды

Бағалау критерийлері

Evaluation criteria

оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін біледі, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін жазады

Оксидтердің типтері арасындағы айырмашылықты анықтайды, алынуы жолдарын түсінеді

Оксидтерге күнделік өмірден мысалдар келтіреді, маңызын сипаттайды


Жоспарланған сабақ кезеңдері

planned stages of the lesson

Педагогтың әрекеті

Тeacher action

Оқушының әрекеті

Student action

Бағалау

Grading

Ресурстар

Resources

Сабақтың басы


The beginning of the lesson

10 минут

Сәлемдесіп, оқушыларды түгендеу, сабаққа «Мен қандаймын» тренингі арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.


-Good afternoon boys and girls.I am glad to see you.

-How are you?

-What date is it today?

-What day of the week?

-What is the weather like today?

-Who is absent?

-What happened with him?

-

Балалар бүгінгі сабақта өзіміздің жақсы мінездерімізді айтып, сабағымызды бастайық

How are you? Choosing an adjectives

Алина -is clever

Ихтияр-is daring

Балжан-is smart

Диля- is merry

Ерзат- is intelligent

Ерасыл-is bright

Гульвира-is able

Фируза-is active

Адилжан-is amiable


Let's start our lesson.

I wish you good luck and success


Activity 1

Decide whether the following statements as true (T) or false (F)

The solute in a solution is always solid

Т

F

Solutions are homogeneous mixtures

Т

F

Main components of the solution are solvent and solute

Т

F

Water is universal solvent

Т

F

Chalk CaCO3 is soluble in water.

Т

F

Most of the salts are soluble in water

Т

F

Activity 2. Complete the following statements. The missing words can be found in the world list. There may be more words in the list than necessary

word list: solubility, molarity, solvent and solute, unsaturated solution, temperature, solvent

  1. Main components of the solution are …….. .

  2. An …………… is when there is too little solute in the solvent.

  3. ……… is a measure of how much solute can dissolve in a solvent at a given temperature.

  4. ………. is a substance that dissolves another substance.

  5. The unit of …….. is mol/L

  6. ……………. is the main affecting factor of solubility.

Activivity 3. “4 pictures and 1 word” Look at the pictures and its chemical formulas. What do you see and what do you think about formulas, what is common in the formulas.

Дала құмы –SiO2-sand

Су-H2O-water

Сөндірілмеген әк CaO-quicklime

Көмірқышқыл газы-CO2-carbon dioxide

Барлық заттардың формуласы екі элементтен түзіліп, олардың біреуі ортақ элемент оттек екені көрініп тұр.

Тақырыбымыз «Оксидтер»

Оксидтер дегеніміз екі элементтен тұратын, біреуі оттек болып келетін бинарлы қосылыстар

In every substance contains oxygen and they composed of two elements.

Oxides compounds of oxygen with other elements



Today our topic is : Oxides

Today we will be studying about oxides and classification of oxides


Оқушылар амандасады, сұрақтарға жауап береді.

Сабақта жағымды ахуал қалыптастырады



















Тапсырмаларды жеке жеке орындайды













Бос орындарды толтыру тапсырмасын орындайды




Суре бойынша тақырыпты анықтайды.









Дәптерлеріне жазады

Excellent, good job, great, well done



























Дискриптор-6 балл

2 дұрыс жауапқа – балл

Тұжырымдардың дұрыс-бұрысын анықтайды

-Түсіп қалған сөздерді жазады














Дұрыс жауап берген, өз пікірін білдірген оқушыларды мадақтау арқылы ынталандыру




Оқулық М.Қ.Оспанова Химия 8-сынып Мектеп 2018ж



Activity `»True or false»



Оқулық . Калиев Даурен Сhemistry-8

Билингвальді оқулық Астана 2017















Интерактивті тақта






Activity “Fill the blanks”










Activity ‘4 pictures and 1 word’

Сабақтың ортасы

Middle of the lesson


30 минут



Тақырыптың жалпы мазмұнымен танысудан бұрын біз тақырыпта кездесетін жаңа термин сөздермен танысайық

Terminology

English

Pronunciation

Kazakh

Russian

Oxides


оксидтер

оксиды

Spread


таралған

распределенный

sand


құм

песок

Pollution


ластану

загрязнение

Basic


Негіздік

Основной

Acidic


қышқылдық

кислотный

Neutral


бейтарап

нейтральный

Amphoteric


екідайлы

Амфотерный

Bases


Негіздер

Основания, щелочи

Acids


Қышқылдар

Кислоты

Neutralization


Бейтараптану

Нейтрализация

Neither


Ешқайсы

Не один из них

Жаңа тақырыпты «Шағын лекция» әдісі арқылы жеткзіу

Activity4 “Cinema metafora”. Watch the video and pay attention



Оқушылар аз болғандықтан жұптық жұмыс жүргізіледі

Activity 5. Work in pares

Pare 1. Complete the table and classifying these oxide formulas on the table to the basic, acidic, amphoteric, neutral oxides

Li2O

N2O5

CuO

CO2

Na2O

CO

K2O

BeO

FeO

SO2

CaO

BaO

Al2O3

NO

SiO2

NO2

P2O5

ZnO

Pare 2. Matching the formulas of oxides with its names

Formulas

Names

  1. Na2O

  1. Zinc oxide

  1. ZnO

  1. Silicon oxide

  1. CO2

  1. Potassium oxide

  1. SiO2

  1. Sodium oxide

  1. P2O5

  1. Carbon oxide

  1. K2O

  1. Diphosphor pentaoxide

  1. CuO

  1. Sulfur dioxide

  1. SO2

  1. copper oxide


Pare 3. Minitest

1.Іdentify a range of acidic oxides

A)SO3, Na2O, CuO B)SO2, P2O5, CO2 C)BaO, Cl2O7, K2O

2.Іdentify a range of basic oxides

A)Br2O7, Li2O, SiO2 B)NO2, Fe2O3, CaO C)CaO, K2O, Li2O

3.Іdentify a range of amphoteric oxides

A)SiO2, CaO, Fe2O3 B)CaO, K2O, Li2O C)Al2O3, ZnO, BeO

4.Іdentify a range of neutral oxides

A) NO, CO, N2O B)NO, N2O, CO2 C)N2O5, CO, CO2

Pare 4. Write the reaction equation and equalize

+ …= FeO

Li + O2=

+O2=ZnO

Al(OH)3= … + …

Пиза тапсырмасы

Тыныс алғанда жұтылатын ауа құрамында шамамен 0,03-0,04% СО2 болады, сыртқа шығарылатын ауа құрамында оның мөлшері 100 есе көп. Ауадағы СО2 мөлшері 1% ды құраса, ол адам және жануарлардың өмірі үшін қауіп төндіреді. Көмірқышқыл газы тыныс алуға жарамсыз, алайда органикалық заттарға айналып өсімдіктерді «тамақтандырады».

Тапсырма №1. Көмірқышқыг газын алудың 1 реакция теңдеуін жазыңыз -1балл

Тапсырма №2

Өсімдіктер автотрофты ағзаларға жатады. Тікелей аудармасы «Өзін өзң қоректендіруші ағзалар». Көмірқышқыл газы мен өсімдіктер арасындағы байланысты білдіретін процесті атаңыз және реакция теңдеуін жазыңыз -2 балл

Жаңа тақырыптың терминдерін жазады, мұғаліммен бірге қайталайды
















Бейнематериалды көреді, мұғалім түсіндірмесіне назар аударып, мәліметтерді дәптерлеріе жазады





Сұрақтарға жауап беерді






















Жұптық жұмыс жасайды





































Пиза тапсырмасын орындайды














































Дискриптор 1-жұп-4балл

Негіздік оксидтерді анықтайды

Қышқылдық оксидтерді анықтайды

Екідайлы оксидтерді анықтайды

Бейтарап оксидтерді анықтайды





Дискриптор 2-жұп-4балл

Оксидтердің формулаларын атаулары мен жіктейді-2 дұрыс жауапқа 1 балл



Дискриптор 3-жұп-4балл

Дұрыс жауаптарды анықтайды



Дискриптор 3-жұп-4балл

Реакция теңдеулерін толықтырып, теңестіреді








Activity «Сinema metaphor»






















https://youtu.be/TwRuspWnFq0





























Activity ‘Work in pares’-Classifying, Matching, Minitest, fill the gaps


Сабақтың соңы

End

5 минут

Кері байланыс. Бір ауыз сөз

Үйге тапсырма береді. Термин сөздерді жаттау 42-тақырып бойынша 4,5-тапсырмалар

Бағалайды

Оқушының аты-жөні


Таsk 1-3б

«True or false»

Таsk 1-3б

Fill the blanks”

Work in pares-4б

Minitest”

Matching”

Complete the table”

Fill the gaps”

Жалпы-10б

Баға (8,9,10б-5

6,7б-4

4,5б-3)








Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.

Үй тапсырмасын жазады

Бағалау критерийлеріне сәйкес түзілген дискрипторлар бойынша 1-10 баллдық жүйемен бағалау


Бекітемін Келісемін

«__ »____________2022ж «__ »____________2022ж


Мектеп директорының у.м.а ____________Розахунов Б.Б ДОІЖО ___________Рошанова З.Т



Алматы облысы Білім басқармасының «Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ғ.Садвақасов атындағы Үлкен Ақсу орта мектебі»кмм






Сабақ тақырыбы:

« Оксидтер және олардың жіктелуі, Oxides and its classification»

(«Эдельвейс» пән бірлестігінің пәндік апталығы)


8А-сынып

Химия пәні мұғалімі: Усенова Г.К

7.04.2022ж









2021-2022 оқу жылы





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!