Материалдар / Оксидтер.№ 6 зертханалық тәжірибе «Оксидтердің қасиеттерін зерттеу»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оксидтер.№ 6 зертханалық тәжірибе «Оксидтердің қасиеттерін зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін: Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра біледі Көпшілік оқушылар үшін: Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін сипаттайды Кейбір оқушылар үшін: Оксидтер жайлы алған білімдерін еске түсіру арқылы жіктелуін , атауын ,оксидтердің алу жолдарын анықтайды
Авторы:
26 Маусым 2023
292
12 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оксидтер

2 мектеп

Химия пәнінің мұғалімі: Мутайхан Маржан Зейгеловна

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтың аты- жөні

Мутайхан Маржан Зейнеловна

Күні

28.03.2023

Сынып 8 Б



Сабақтың тақырыбы:

Оксидтер.№6зертханалық тәжірибе «Оксидтердің

қасиеттерін зерттеу»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.4.7 -оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін білу, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра біледі

Көпшілік оқушылар үшін:

Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін сипаттайды

Кейбір оқушылар үшін:

Оксидтер жайлы алған білімдерін еске түсіру арқылы жіктелуін , 
атауын ,оксидтердің алу жолдарын анықтайды

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

  • Оксидтердің қасиеттеін анықтай алады. Оксидтер бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырып, анықтайды.

Тілдік мақсат:

Оқылым, жазылым, диалог.

  • Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтерді сипаттай алады.

  • Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырып, айта алады.

  • Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің формуласын жазу

Пәндік лексика, терминология:

Қышқылдық, негіздік, екідайлы оксидтер

Сабақтың барысы:

Педагогтың әрекеті

Оқушылармен амандасу,оқушыларды түгелдеу, зейінін сабаққа аудару,сыныпта жағымды орта ұйымдастыру үшін психологиялық ақуал қалыптастыру.

Ой сергіту жаттығуы. «Жақсы қасиеттерін тап?»

Оқушылардың есімдері жазылған парақшалар таратылып беріледі.Кімге қай оқушының аты түссе сол параққа сол оқушының жақсы қасиеттерін жазып айтады. Ал басқалар кімді айтқанын табу керек.

Үй тапсырмасын пысықтау

Оқулықтағы тапсырмалардың жауаптарын тақтада қорғайды, топта талдайды. Өзара бағалайды....



Оқушының әрекеті

Мұғаліммен амандасады және берілген тапсырмаларға жауап береді.

Сабақтың ортасы:

Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау

  1. Қышқылдық оксидтер дегеніміз не ?

  2. Негіздік оксидтер дегеніміз не?

  3. Екіұдайлы оксидтер дегеніміз не?

  4. Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің қасиеттері қандай?

Дескриптор:

Тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.

Net Control арқылы топты жұлдыз арқылы бағалау, өздерін бағалау

Топтық жұмыс:Сократ шеңбері

Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің қасиеттерін айырмашылығы мен ұқсастығын топпен бірге салыстырады.

Дескриптор:

Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің қасиеттерін ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады.

Net Control арқылы топты жұлдыз арқылы бағалау, өздерін бағалау

Топтық жұмыс «:Қағаз бетіндегі саяхат»

Берілген тақырыптар бойынша өз ойларыңнан қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтерді құрастырады,

құрастырған қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің формуласын анықтап, формуласын жазады.

Дескриптор:

Ең қысқа жолды анықтайды, алгоритмді жазады.

Net Control арқылы топты жұлдыз арқылы бағалау, өздерін бағалау


А4 қағазы, бояу қарандаштар




Топпен жұмыс. «Жұптағы ой қозғау»

Интернет ресурстар арқыл Kahoot ойынын ойнайды. Компьютерде орындау

Дескриптор:

Интернет ресурстарын пайдалана Kahoot ойыны арқылы кедергілерден өте алады.

Net Control арқылы топты жұлдыз арқылы бағалау, өздерін бағалау


Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды

Net Control арқылы





Жеке жұмыс. « Қолымнан келеді»

  • Қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің формуласын жазу

Компьютерде орындау

Кейбір оқушылар

Дескриптор:

1-2 деңгей- қола жұлдыз

3-4 деңгей- күміс жұлдыз

5 деңгей – алтын жұлдыз

Net Control арқылы топты жұлдыз арқылы бағалау, өздерін бағалау

Robowin бағдарламасы арқылы оқушылар компьютерге отырады, тапсырманы орындайды


Net Control арқылы

Сабақтың соңы:

1.Оқушыларға өзін –өзі бағалауды ұйымдастырады

2. Кері байланыс « Смайлик»

керемет


жақсы


жарайсың



Өзін-өзі бағалау


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Үйге тапсырма:

Екі оқушы бірігіп лабиринт жасап келу және сабақты оқу

Кардон қағазынан

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!