Ол не және қандай?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ол не және қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
ШО тәрбиеленушілерінің танымдық қабілетін арттыруға арналған жұмыс
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: «Ол не және қандай?»

Мақсаты: Шағын орталық тәрбиеленушілерінің ерікті зейінін, түстер мен пішіндерді ажырата алу қабілеттерін дамыту.


  1. Ұйымдастыру


Тәрбиеленушілермен амандасу. Танысу үшін толық аты-жөндерін сұрау.



  1. «Қолыңа қара» жаттығуы.

Мақсаты: Ерікті зейінді дамыту.

Суреттелуі: Балалар дөңгелене тұрып әкомандирдің» қолмен жасаған әртүрлі қимылдарын дәл қайталауы керек.

Нұсқау: «Қазір біз ойын ойнаймыз. Ол үшін бізге қимылдар көрсетіп тұратын «командир» керек. Алдымен мен командир боламын, сонан соң санамақ бойынша шыққан бала болады. Енді ойынды бастаймыз.

Ескерту: Ойынды үйрену барысында қолдың қимылын үлкендер көрсетеді (қолмен көрсетілетін қимылдар: қолды жоғары көтеру, екі жаққа созу, белін ұстау, екі қолдың саусақтарын айқастырып, алға созу, жоғары көтеру т.б)


  1. «Мынау қандай түс, қандай пішін?» жаттығу-ойыны

Мақсаты: тәрбиеленушілердің түстер мен пішіндерді ажырата білу қабілетін анықтау және қалыптастыру.

Нұсқау: Тәрбиеленушілерге қызыл, сары, жасыл, көк түсті дөңгелек, сопақ, үшбұрыш, төртбұрыш пішіндер таратылады. Әр тәрбиеленуші қолындағы қиынды қағаздың қандай түсті екенін және қандай пішін екенін айтуы керек.


Қойылатын сұрақтар:

1) Балалар, табиғатта сары түсті қандай заттарды білеміз? (күн, жұлдыз, гүл, саз т.б.)

2) Ал, жасыл түсті нелерді білеміз? (өсімдіктер т.б.)

3) Табиғатта кездесетін қызыл түсті қандай заттарды білесіңдер? (гүл, батып бара жатқан күн т.б.)

4) Ал, енді көк түсті нені білеміз? (аспан, көл, теңіз, гүл т.б.)

5) Ал, енді балалар, сендер маған осы бөлмедегі дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сопақ пішінді заттарды атап беріңдерші.


-Балалар, сендер бүгін не үйрендіңдер?

- Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса, таратылған парақшадағы дөңгелекті күліп тұрған смайликке айналдырасыңдар. Ал, егер ұнамаса, ренжіп тұрған смайликке айналдырасыңдар.




Shape3 Shape2

Балалар, келесі кездескенше сау болыңдар!

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2018
338
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі