Материалдар / Олимпиада сұрақтары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Олимпиада сұрақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Олимпиада сұрақтары 8-9 сынып
Авторы:
02 Желтоқсан 2023
501
65 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 сынып информатика пәні бойынша олимпиада тапсырмасы

І тур

1 тапсырма. Дұрыс / бұрыс сөйлемдерді анықтаныз

2 тапсырма. Нөмермен көрсетілген батырмалардың қызметін жазыныз

3 тапсырма. Екілік жүйедегі сандарды қосу және азайтуға арналған есептер

1010+110 10011+111 1000+101

1011-101 1001-11 10101-1101

4 тапсырма. Берілген сандарды сандарды ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне аудару.

85, 102, 150, 181

5 тапсырма. Берілген сандарды сандарды екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне аудару.

10000111101, 1010101111001, 1010, 1110000111













































Бекітемін: Келісемін:

Мектеп директоры:__________ А.Иманғалиева Оқу ісінің меңгерушісі:_____ М.Азизова

«___»_______2015 ж «___»_______2016 ж



2016 – 2017 оқу жылы бойынша 8 - сыныпта мектепішілік олимпиада

жұмысының материалдары

  1. Информатика ғылымы – бұл ...

А) техникалық тасымалдаушыға ақпаратты орналастыру.

В) мәліметтерді таңдау.

С) ЭЕМ-нің көмегімен ақпаратты беру, өңдеу, жинау, әдістері мен осы

түрлендіру тәсілдері, қасиеттері;

Д) оқу процесінде компьютерді пайдалануды айтамыз.

Е) ақпарат жиымдарын пайдалану.

  1. Компьютердің жұмыс жасауға арналған өте қажетті құрылғыларын атаңыз:

А) Жүйелік блок, монитор, пернетақта.

В) Принтер, винчестер, монитор, тышқан.

С) Процессор, тышқан, монитор.

Д) Жүйелік блок, дискжетек, тышқан.

Е) Барлық жауап дұрыс.

  1. Ішкі сақтау құрылғысымен байланысты болатын құрылғыны көрсет.

А) Процессор В) Монитор С) Қатты диск Д) Диск Е)Принтер

  1. WINDOWS дегеніміз не?

А) Бағдарламалық қабықша. В) Текстік редактор.

С) Графикалық редактор. Д) Операциялық жүйе.

  1. Ақпарат тасымалдаушыларға нелер жатады?

А) Монитор, пернетақта. В) Диск, дискет, флешка. С) Процессор, маус.

Д) Монитор, маус. Е) Барлық жауап дұрыс.

  1. Жанама (динамикалық) менюді қалай шақырамыз?

А) Маусты шерту арқылы; В) Маустың сол жағын басу арқылы;

С) Маустың оң жағын шерту арқылы; Д) Пернетақта арқылы;

Е) Басқару батырмалары арқылы.

  1. «Буманы» (папканы) қалай жасаймыз?

А) Маустың көмегімен;

В) Жұмыс үстелінде маустың оң жағын басып, жанама менюден

Создать – Папку батырмасын шертеміз.

С) Жұмыс үстелінде маустың сол жағын басу арқылы;

Д) Жанама менюді шақыру арқылы;

Е) Пернетақта батырмалары арқылы.

  1. Оқушы естігенін айтып береді. Оқушы қандай ақпараттық процестерді орындайды?

А) қабылдау және жөнелту; В) қабылдау және өңдеу;

С) қабылдау, өңдеу, сақтау. Д) қабылдау, сақтау, жөнелту.

Е) қабылдау, өңдеу, сақтау, жөнелту.

  1. Операциялық жүйе құрамына жатқызуға болады:

А) Qbasic, Kobol, «PL»1; В) Excel 7.0, Access, Fox Pro;

C) MS DOS 6.2, Windows 95, UNIX; Д) NC, VC; Е) Windows Point, Word, Paint.

  1. Microsoft Windows ортасымен жұмыс жасауда түзету мәзіріндегі КӨШІРУ командасы не үшін пайдаланылады?

А) буферге бөліп алынған үзіндіні көшіреді;

В) буфер бөлініп алынған үзіндіні көшіреді және оны экраннан өшіреді;

С) буфердегі жазылған мәтінді экранға көшіреді;

Д) бөліп алынған үзіндіні екінші көшірмесін жазады;

Е) экранда бұл үзіндінің екінші көшірмесін жазады.

  1. PAINT графикалық редакторының терезе элементтерін ата:

А) тақырып жолы, меню жолы, сурет салу алаңы, түстер политрасы;

В) тақырып жолы, сурет салу алаңы, түстер политрасы;

С) тақырып жолы, меню жолы, түстер политрасы, қалып-күй қатары;

Д) меню жолы, сурет салу алаңы, түстер политрасы;

Е) Барлық жауап дұрыс.

  1. PAINT графикалық редакторының негізгі терезесінде мыналар болмайды?

А) тақырып аймағы; В) көлденең мәзір;

С) құралдар тақтасы, түстер политрасы және сызықтар енін таңдау алаңы;

Д) жұмыс алаңы; Е) көмек беру шебері (мастер подсказок).

  1. PAINT графикалық редакторында геометриялық фигураларды дұрыс салу үшін қандай пернені басу жеткілікті:

А) Ctrl В) Alt С) Shift Д) Tab Е) Ins

  1. Себет (Корзина) не үшін қажет?

А) Жойылған объектілерді қалпына келтіру үшін;

В) Жойылған объъектілерді орналастыру үшін қажет;

С) Қапшықтарды сақтау үшін қажет;

Д) Файлдарды орналастыру үшін қажет;

Е) Барлық жауап дұрыс.

  1. 1 байтта неше бит бар?

А) 4 В) 5 С) 8 Д) 9 Е) 10

  1. WordPad текстік редакторын қалай іске қосамыз?

А) Пуск – Программы- WordPad; В) Пуск-Программы-Стандартные- WordPad;

С) Пуск-Стандартные- WordPad;

Д) Менің құжаттарым бумасынан WordPad редакторын басу арқылы;

Е) Менің компьютерім бумасы арқылы.

  1. Калькулятордың неше түрі бар?

А) 6 В) 5 С) 2 Д) 3 Е) 4

  1. Принтер дегеніміз не?

А) Енгізу құрылғысы; В) Басып шығару құрылғысы; С) Сақтау құрылғысы;

Д) Жаңа құжат жасау құрылғысы; Е) Құжатты ашу құрылғысы.

  1. ЭЕМ-нің неше буыны бар?

А) 6 В) 7 С) 5 Д) 3 Е) 2

  1. Калькулятор бағдарламасын қалай іске қосамыз?

А) Іске қосу – Программы – Стандартные – Калькулятор

В) Іске қосу - Калькулятор

С) Іске қосу – Стандартные - Калькулятор

Д) Менің құжаттырм ішінен Калькулятор бағдарламасын таңдаймыз.

Е) Барлық жауап дұрыс.

  1. Басу құрылғысына не жатады?

А) Монитор В) Пернетақта С) Принтер Д) Модем Е) Дисплей

  1. Ондық бөлшектерді екілік санау жүйесіне қалай ауыстырамыз?

А) 2-ге көбейтеміз; В) 2-ге бөлеміз; С) 2-ні қосамыз;

Д) 2-ні аламыз; Е) Дұрыс жауап жоқ.

  1. Пернетақтада қанша перне бар?

А) 101-102 немесе одан да көп; В) 104-105; С) 107 немеғсе одан да көп;

Д) 102-103 Е) Барлық жауап дұрыс.

  1. Принтердің неше түрі бар?

А) 5 В) 4 С) 3 Д) 2 Е) 1

  1. Калькулятордың неше түрі бар? Түрлерін ата.

А) 2, Күрделі және негізгі; В) 3, Қарапайым, күрделі және инженерлік;

С) 2, Қарапайым, инженерлік; Д) 1, қакрапайым; Е) Барлық жауап дұрыс.

ІІ-тур

  1. Рим цифрларымен жазылған екі санның қосындысының нәтижесін есепте:

МСМ+ LXIV



2. 856 ондық санын сегіздік санау жүйесіне ауыстыр:





ІІІ-тур

WordPad текстік редакторында 5 минут ішінде «Күз» деген мәтінді теріңіз. (Ескерту: мәтінді 14 өлшем, Times New Roman қаріпімен, сол жақ шеті бойынша туралаңыз)





Күз.



Күз. Күн суытты. Құстар жылы жаққа ұшып кетті. Жапырақтар жерге сарғайып түсіп жатыр. Адамдар жеңіл киімдерін шешіп, жылы киімдерін киінді. Жаңбыр мен бұршақ араласып жауып тұр. Жердің бәрі батпақ пен саз болып жатыр. Ағаштар жапырағынан айырылып қурап тұр. Оқушылар күзгі балға дайындалды. Әрбір үйдің мұржасынан жылтыңдап түтін көрінеді. Күз келіп, күн суытты деген осы екен ғой.



















ІІ тур

Тест сұрақтары

1. «Ақпарат» латынның .... деген ұғымдарды білдіреді.

А) информатика Ә) аналық тақша, жүйелік блок

Б) түсіндіру, баяндау, мәлімет В) мақсат, міндет

2. Ақпарат ұсыну қандай негізгі тәсілдермен туындайды?

А) техникалық, математикалық, бейнелік

Ә) аналық тақша, жүйелік блок

Б) символдық, мәтіндік, графикалық

В) мақсат, міндет.

3. Информатикаға анықтама бер?

А) информатика – ақпарат алу, жіберу, өңдеу, сақтау ұсыну процестерін зерттейтін ғылым

Ә) информатика – ол адамның өз іс-әрекетінде ақпарат жиымдарын пайдалануы

Б) информатика –мақсат, міндет

В) информатика – ақпарат алу, жіберу, өңдеу, сақтау, ұсыну процестерін зерттейтін математикалық ғылым.

4. Санау жүйесі деп нені айтады?

А) Сандарды атау және жазу ережелері мен оқылуы

Ә) сандарды атау және жазу ережелері мен әдістерінің жиынтығын зерттейтін ғылым.

В) сандарды атау және жазу ережелері мен әдістерінің жиынтығы

5. Оналтылық санау жүйесінде санды жазу үшін қандай цифрлар қолданылады?

А) 1,2,3,4,5,6,7,8,9, A,B,C,D,E,F

Ә) 0,2,3,4,5,6,7,8,9, A,B,C,D,E,F

Б) 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9, A,B,C,D,E,F

В) 0,1,2,3,4,5,6,7,9, A,B,C,D,E,F

6. Логикалық көбейту деп нені айтады?

А) Және жалғаулығының көмегімен қарапайым екі айтылымның бір құрамдасқа бірікпеуі логикалық көбейту коньюнкция деп аталады;

Ә) Және жалғаулығының көмегімен қарапайым екі айтылымның бір құрамдасқа бірігуі логикалық көбейту коньюнкция деп аталады.

Б) немесе жалғаулығының көмегімен қарапайым екі айтылымның бір құрамдасқа бірігуі логикалық көбейту дизьюнкция деп аталады;

7. Дизьюнкция дегеніміз не?

А) немесе жалғаулығының көмегімен қарапайым екі айтылымның бір құрамдасқа бірікпеуі логикалық көбейту изьюнкция деп аталады.

Ә) Және жалғаулығының көмегімен қарапайым екі айтылымның бір құрамдасқа бірігуі логикалық көбейту дизьюнкция деп аталады;

Б) Немесе жалғаулығының көмегімен қарапайым екі айтылымның бір құрамдасқа бірігуі логикалық қосу дизьюнкция деп аталады.

8. Логикалық терістеу деп нені айтады?

А) Қарапайым А айтылымына емес шылауын қосу логикалық терістеу деп аталады.

Ә) Қарапайым А айтылымына басқа сөзін қосу логикалық терістеу деп аталады.

Б) Қарапайым А айтылымына жоқ сөзін қосу логикалық терістеу деп аталады.

9. Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал...

А) Компьютер Ә) Модем Б) Калькулятор В) Машина.

10. Қай сөйлем дұрыс.

А) Пернетақта- енгізу құрылғысы В) Принтер- енгізу құрылғысы

Ә) Пернетақта- шығару құрылғысы Б) Монитор- енгізу құрылғысы







































Информатика пәні бойынша оқушыларды олимпиадаға дайындау

(әдістемелік құрал)



М А З М Ұ Н Ы

Кіріспе.....................................................................................................





















































К І Р І С П Е

Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің стратегиялық мақсаты- жоғары білімді, бәсекелесуге қабілетті шығармашыл тұлғаның қалыптасуына қажетті оң жағдайларды жасау. Өскелең,болашағы зор жас ұрпақты қоғам талаптары мен оның мақсат,мүдделеріне сай өмір сүруге бейімдей отырып,оқытып,логикалық ой тұжырымдатып,таңғажайып ғылым саласына тартуда мектептегі пән мұғалімдерінің атқаратын ролі зор.

Ең дарынды оқушыларды анықтау,олардың бойында алға қойған мақсатқа жетудегі табандылықты,өз бетімен жұмыс істеу әдетін қалыптастыру мақсатында олимпиядалар өткізіледі. Олимпияда-оқушыларды білім жағынан өсуге ынталандыратын,олардың бойында информатикаға қызығушылықты,табандылықты тәрбиелейтін жарыс.

Олимпиядалар әр түрлі деңгейлерде өткізіледі: Мектепішілік,аудандық,қалалық,т.с.с.

Ұсынылып отырған «Информатика пәні бойынша оқушыларды олимпиадаға дайындау» әдістемелік құралда информатика пән мұғалімдеріне Паскаль программалау тілінде олимпиадаға дайындық үшін еспетер тізбегі ғана беріліп қоймай, өз тәжірибемнен алынған олимпиадаға дайындау кезеңдерін ұсынып отырмын. Бұл құралда информатика пән мұғалімдері сабақ барысында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін көтеруге арналған денгейленген тапсырмалар берілген.. Оқушылардың білім сапасын арттыру мақсатында әр тарау соңында бақылау сұрақтарымен, тест тапсырмаларын пайдалануға болады. Теориялық материалдар қысқа және тарау мазмұнын ашатын тұрінде көрсетілген. Құрал соңында оқушыларға 2007-2009 жылдар аралығында республикалық, облыстық, аудандық олимпиада есептері, шығарлау программаларымен берілген.

Егер олимпада нәтижесі оқушының, мұғалімнің жоғары шығармашылық денгейнің көрсеткіші болса, онда мұғалімнің алданда қойлатын талаптар ерекше. Соның біреу ол осы жарысқа дайындалу кезеңі. Қызылорда облысы бойынша жалпы информатика пәні бойынша жетістіктер мәз емес. Ол мұғалімнің әлде болса олимпиадаға ғылыми зерттеу жұмысының бір түрі ретінде қарамауы. Сондықтан болар мен осы әдістемелік құралымда информатика пән мұғалімдеріне жеке –жеке әр тақырыпты өтетін мезгілі бойынша жаспарын енгіздім. Былайша айтқанда олимпиадаға дайындық журналы.

Сонымен бірге олимпиядалар информатиканы оқытудың жалпы деңгейіне де жақсы әсер етеді,оқушыларды білім сапаларын анықтауға мүмкіндік береді және жоғары деп саналатын дайындық деңгейін сипаттай отыра қандай да бір дәрежеде мүғалімге бағыт береді.Бірақ олимпиядалар оқушылар үшін жаңа,оларды қызықтыратын ақпараттың елеулі көзі болып табылмайтындығына,сондықтан тереңдетіп дайындаудың негізгі түрі бола алмайтындығына назар аудару керек.



І тарау. Турбо Паскаль ортасында

І.1. Тіл альфавиті

Компьютер белгілі бір есептерді шешу үшін адам тарапынан сол есепті қандай жолмен және қ

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!