Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Олимпиадалық материалдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3 сынып
I-кезең
1.Мәтіннің тақырыбын оқы. Бұл мәтін не туралы болуы мүмкін?
Тышқанның айласы
-
Берілген тақырып пен суреттерді пайдаланып, мәтін құрастыр.
-
Оқиға неден басталды?
-
Оқиға қалай жалғасты?
-
Оқиға немен аяқталды деп ойлайсың?
-
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІI-кезең
1.Суреттегі заттардың атауын жаз. Э, ф, в, ц әріптерінің астын сыз. Әр әріпке қатысты бірнеше сөз тауып жаз.
-
1)_____________
1)_____________
1)_____________
1)_____________
2) _____________
2) _____________
2) ____________
2) _____________
-
Әр әріпке қатысты 1сөзбен сөйлем құрастырып жаз.
ІІІ-кезең
1.Көп нүктенің орнына «х» және «һ» әріптерін тиістісін жаз.
... алық
жа ... ан
тари ...
... абар
жи ... аз
ша...мат
қа...арлы
қа...арман
2.Берілген сөздерді оқып, айтылуы бойынша жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр.
Қонысбек сенбі Жангүл Жаңақорған
Аманкүл сәнқой Дүйсенқали жаңбыр
-
Қай дыбыс өзгеріп айтылды? Қандай дыбысқа өзгерді?
Жазылуы |
Айтылуы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV-кезең
1.Суреттерге мұқият қара. «Кітапханада» тақырыбында кітапханашы мен оқырман арасында диалог құрастыр.
_______________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қазақ тілі
3 сынып
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мәтіннің тақырыбын оқы. Бұл мәтін не туралы болуы мүмкін |
1 |
тақырыпқа сәйкес жүйелі мәтін құрастырады; |
5 |
мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды; |
2 |
||
сөздерді мағынасына сәйкес қолданады; |
2 |
||
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
2 |
||
Суреттегі заттардың атауын жазады. |
2 |
суреттердің атауын әріп емлесін сақтап жазады; |
2 |
э, ф, в, ц әріптеріне қатысты сөздерді жазады; |
5 |
||
сөйлем құрылымын сақтайды. |
1 |
||
Көп нүктенің орнына «х» және «һ» әріптерін тиістісін жазады. Берілген сөздерді оқып, айтылуы бойынша жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады |
3 |
х әрпі бар сөздерді ажыратады; |
2 |
һ әрпі бар сөздерді ажыратады. |
2 |
||
сөздерді айтылуына сәйкес жазады; |
5 |
||
сөздердің айтылуы мен жазылуындағы айырмашылықты сипаттайды.
|
2 |
||
Суреттерге мұқият қара. «Кітапханада» тақырыбында кітапханашы мен оқырман арасында диалог құрастырады |
4 |
тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады; |
5 |
сұхбаттасына өз рөліне қатысты сұрақ қояды; |
2 |
||
сұхбаттасының сұрағына лайықты жауап береді; |
2 |
||
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
2 |
||
Барлығы |
41 |
І-кезең
1 .Кестедегі белгілер бойынша үш таңбалы сандар құрастырып жаз. Оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.
2 .Математикалық диктант: Өрнек түрінде жаз және мәнін тап.
ІІ-кезең
1.Ауызша есептей отырып, өрнектерді шыққан мәнімен сәйкестендір. Сандарды өсу ретімен орналастыру арқылы үкінің жасырған сөзін анықта.
Жасырын сөз:
2.Әріптердің орнына тиісті сандарды қой және өрнектің мәнін тап.
2 · а + 7 – в |
|
Мұндағы, |
а = 41, в = 25; |
|
||
( 3 · c + а ) : 6 |
Мұндағы, |
с = 24, а = 204. |
|
|||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ-кезең
1.Шамаларды салыстыр. Жұлдызшаның орнына >, <, = таңбаларының тиістісін қой.
1м² * 150дм² 2дм2 * 200см² 4м² * 500см²
2.Амалдарды орында.
48см2 |
+ 36 см2 = |
57дм2 - 28дм2 = |
92м2 + 27м2 = |
||
|
|
|
|
3.М және К жиындары берілген. М және К жиындарының бірігуі мен қиылысуына тиісті элементтерді жаз.
-
={15, 25, 30, 40}
-
={23, 24, 25}
М К
IV-кезең
1 .Дөңгелектің боялған бөлігі оның қандай үлесін көрсетіп тұр? Оларды бөлшек түрінде жаз және оқы.
2.Дөңгелектің боялған бөліктерін анықта. Үлестерді салыстыр. Бос торкөздерге >, <,= таңбаларының тиістісін қой.
Математика
3 сынып
Бағалау критерийі |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |