Материалдар / Өлкетану. Туған өлке публицистика беттерінде 7 сынып қазақ тілі мен әдебиеті

Өлкетану. Туған өлке публицистика беттерінде 7 сынып қазақ тілі мен әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Өлкетану Туған өлке публицистика беттерінде 7 сынып қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерге арналған әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
4468
35 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Өрлеу» біліктілікті арттыру Ұлттық Орталығы АҚ филиалыҚарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты











Өзіндік жұмыс

Тақырыбы: «Туған өлке публицистика беттерінде»(Дидактикалық, деңгейлік тапсырмалар)7 – сынып











Ғылыми жетекші: Саттибаева Р.М, аға оқытушы Орындаған: қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімдері: Кокина А.З., Кузембаева Ж.Е., Марат Т.М., Мустафина А.Т.









Қарағанды қ., 2018     

Өзіндік жұмыстың мақсаты:Оқушыларға айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары Блум таксаномиясының негізінде тапсырмаларын орындаудың белсенді жолдарын үйрету, оқу мен мәтінді сауаттылықтарын бағалау тәсілдерін қалыптастыру.

Міндеттері:- айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары арқылы мәтін тапсырмаларын іске асыру;- аталған дағдылар арқылы ауызекі сөйлеу мәнерін жетілдіру;- айтылым дағдысы арқылы оқу сауаттылығын айтып жеткізу.



























































Сабақтың тақырыбы: «Туған өлке публицистика беттерінде» (7- сынып)

Сабақтың мақсаты: Өңірде шығатын газет-журналдарды білу;туған өлке туралы, шындық көзқарас тұрғысынан адамдар туралы мақалалар мен очерктерді ақпараттылығы, мазмұнының тереңдігі, эмоционалдық әсері тұрғысынан талдау. Аппақ Байжанов туралы аңыз Қарағанды көмір кенішін алғаш ашушы Аппақ Байжанов, ол 1833 жылы Нұра өзенінен оңтүстікке қарай Қарағандыбасы деген жерде тас көмір кесектерін табады. Ел ауызындағы аңызға қарағанда, Қазіргі Қарағандыдағы Ескі қаланың орнында қалы қараған өседі екен. Сол қарағанның ішінде соңында екі тазысы бар Аппақ деген бір байдың қойшысы қой жайып жүреді. Бір кезде қойдың бір шеті дүр ете қалады. Жалт қараса бір суыр қашып бара жатыр екен. Тазылар тұра бастыртады, бірақ, суырдың іні таяу екен, ініне қояды да кетеді. Ол күні–күн кешкіріп қалғандықтан Аппақ суырдың інінің аузын таспен бекітіп кетеді. Келесі күні ерте келіп, суырды інінен қазып алады. Сол күні ін түбінен көмір шыққан екен дейді. Әуелде Аппақ оның не екенін білмейді… Қара бояу ма деп ойлайды. Бірсыпырасын үйіне алып келіп жүн бояп көреді. Жүнді тек кірлеткені болмаса жүнге бояу болып қаппайды. Содан ауыл ақсақалдарына көрсетеді. Олар да шеше алмайды. Бір күні кешкілікте тезектің маздап жанған отын айнала қоршап отырғандар тағы да сарапқа салады. – Бірақ бұл алтын да емес, күміс те емес, жез де емес, ал жәй тас та емес. Не екенін "бір Алла"өзі білсін, - деп отырғанда, бір тас отқа түсіп кетеді. Ол жана бастайды. Отырғандар: – Тас жанып жатыр, тас жанып жатыр!- деп шу ете калысады. Басқалар қолындағы тастарын отқа салады, әлгі тас онан сайын қыза жанады. Сол жерде "бұл жәй тас емес", "Жанатын тасолды деседі. Ертеңінде-ақ сол "Жанатын тас"туралы хабар жоғарғы жерге жеткен екен. Сол тасты тапқан Аппақты бір төре іздеп келген дейді. Аппақ әлгі төреге тасты тапқан жерін көрсетеді. Ол үшін Аппаққа ат тұяғындай алтын, қой тұяғындай күміс берген екен. Карағандыдағы тұңғыш рет ашылған "Қаразабойеген шахта сол Аппақтың көмірін тапқан жерінен ашылған дейді.
  • тапсырма. Мәтіннің құрылымын анықта.
Кіріспе бөлімді сарыНегізгі бөлімді қызылҚорытынды бөлімді жасыл қарындашпен боя.

2 –тапсырма.Кестені толтыр
Мәтінге жоспар құруӘр бөлімнен мәтінді ашатын тірек сөздерді тап.Негізгі ойды анықтауАсты сызылған сөйлемге синтаксистік талдау жасау.














3-тапсырма. Топпен жұмыс. Постер құру.

1 топ 2 топ 3 топ















«Өкіл» стратегиясыТоптар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді.

4 тапсырма.«Жылқы сұлбасы» стратeгиясы.

1. Жылқының 4 аяғына мәтін бойынша негізгі ойды жазыңыз.2. Жылқының басына өлкеміздің тілшілерін жазыңыз.3. Жылқының ішкі құрылысына өлкеміз туралы жазылған мақалалардың қысқаша мазмұнын жазыңыз.4. Жылқының құйрығына «Орталық Қазақстан» газетінде жарық көрген басылымдарға өз пікіріңізді жазыңыз.Тапсырма: 5 тапсырма. Жұбыңызбeн өңірде шығатын eк газетті салыстыра 2 жақсы дәлeл, қарама-қарсы 2 дәлeл табыңыз.
Салыстыра жазу2 дәлeл2 дәлeл






Қарама-қарсы 2 дәлeл2 дәлeл


















Қорытынды

Мемлекеттік тілді оқытудың тиімді де ыңғайлы жүйесі мен құрылымын қалыптастыру әрбір мұғалімнің шеберлігі мен шығармашылығына байланысты. Оқу орыс тілінде жүретін мектептердегі қазақ тілі пәні мұғалімдерінің мақсаты – оқушылардың сөйлеу дағдысын дамыту. Қарымқатынас дағдысын қалыптастыру. Бұл жерде оқушы өз шешімін, білімін білдіріп, өз көзқарасын білдіріп, шешім шығарып үйренеді. Қазақ тілінде берілген кез келген ақпараттарды тиімді қолдана отырып, өзіне қажетті мәліметті ала алады. Әрбір оқыту әдісі белгілі бір мақсатқа жетудің құралы болып табылады.Тілді кіріктірілген бағдарлама арқылы оқытудың негізгі мақсаты – сөйлеу әрекетінің түрлерін ( айтылым, тыңдалым,) меңгерте білу. Айтылым дағдысында – тапсырмалар тақырыпқа қатысты ойын білдіру, өз көзқарасын дәлелдеу, шешім шығару, қорытынды пікір жасау туралы түсінік пен біліктілік деңгейіне бағытталады.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ