Материалдар / Өміріміздегі қайталаулар 1-сабақ

Өміріміздегі қайталаулар 1-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Өміріміздегі қайталаулар 1-сабақ жаңа форматты ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2024
89
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Атырау облысы Білім беру басқармасының Атырау қаласы білім бөлімінің "Жалпы білім беретін М.Өтемісов атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Өміріміздегі қайталаулар

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім

Компьютер және программалар

Педагогтың аты-жөні

Кожантаева А.Г

Күні

05.09

Сынып: 3 А,Ә,Б

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Өміріміздегі қайталаулар


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл)


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Ақпарат» ұғымы туралы анықтама береді, қабылдауына қарай ақпарат түрлерін біледі

Көптеген оқушылар:

суреттерге қарап ақпарат алу жолдарын көрсетеді

Кейбір оқушылар:

Қауіпсіздік техникасын сақтау ережелерінің дұрыс және бұрыс жақтарын ажыратады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалім әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар жұлдызы

Ұйымдастыру кезеңі <br>2 мин

Оқушылармен амандасып, сабаққа дайындығын тексереді. Позитивті атмосфера жасайды.

Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалу.

Бақылау


Білімді жаңарту <br>5 мин

Информатика кабинетіндегі компьютеермен жұмыс істеу кезіндегі қаіпсіздік ережелеерімен таныстырады.

Алгоритм ұғымына байланысты сұрақтар қояды. Шағын сауалнама жүргізеді.

Сұрақтарға жауап береді.

Ауызша сауалнама

Сұрақтармен таныстыру электронды оқулық

Жаңа материалды меңгеру <br>15 мин

















































Шығармашылық тапсырма <br>10 мин

Цикл ұғымын өмірден мысалдар келтіре отырып түсіндіреді (мысалы, тіс тазалау, таңертеңгі жаттығу). Таңдалған бағдарламалау ортасында қарапайым циклды құру жолын көрсетеді.

Өмірмен байланысты мысалдар келтіреді.оқушыларға сұрақтар қоя отырып, жыл мезгілі, сабаққа күнделіктіі келу, күнделіктіі үй тапсырмасын орындау, үй жина қайталанатын іс-әрекеттерді алгоритммен ұштастырып түсіндіреді.

Топтық жұмыс

Тапсырма: «Мектеп сөмкеңді жина»

Мақсаты: Цикл түсінігі арқылы мектеп сөмкесін жинау процесін сипаттайтын алгоритм құру .

Жұмыс барысы:

  1. Миға шабуыл:

    • Оқушылармен мектеп сөмкесіне қандай заттар кіретінін талқылауға сұрақтар қояды.

    • Тақтаға немесе үлкен қағазға осы заттардың тізімін жасауды тапсырады..

  2. Алгоритм құру:

    • Оқушыларды портфельді жинау керек роботтар екенін елестетуге шақырады. .

    • Алгоритм робот орындауға тиісті нұсқаулар жиынтығы екенін түсіндіреді. .

    • Циклды көрсету үшін «қайталау» кілт сөзін пайдаланып , портфолио жинау алгоритмін құру үшін оқушылармен жұмыс жасайды..


    • Алгоритм үлгісі:

      • Рюкзак алыңыз.

      • 5 рет қайталаңыз:

        • Дәптер алыңыз.

        • Дәптерді рюкзактарыңызға салыңыз.

      • Қарындаш қорабын алыңыз.

      • Қарындаш қорабын рюкзактарыңызға салыңыз.

      • ... (басқа элементтер үшін және т.б.)

Жұптық жұмыс

Оқушыларға өздерінің циклдік алгоритмін құруға және оны таңдалған бағдарламалау ортасында енгізуге шақырады.

  1. Бағдарламалау

Оқушы Scraаtch сияқты визуалды бағдарламалау ортасын пайдаланып, роботтарын бағдарламалау жолдарын көрсетеді. .

  • Алгоритмді өзгерту: Оқушыларды кейбір әрекеттерді қосу немесе алып тастау арқылы алгоритмді өзгертуге шақырады.. Мысалы, « Барлық элементтердің жиналғанын тексеру» қадамын қосуға болады .

  • Басқа әрекеттердің алгоритмдерін құру: Оқушылардан таңғы ас дайындау немесе бөлмесін тазалау сияқты басқа күнделікті әрекеттердің алгоритмдерін жасауды сұрайды .

  • «Қатені тап» ойыны: Оқушыларды дайын алгоритмдердегі қателерді тауып, оларды түзетуге шақыру.

Неліктен бұл тапсырма пайдалы:

  • Нақты өмірлік байланыс: Бұл әрекет оқушытерге алгоритмдердің күнделікті өмірде практикалық қолданылуын көруге мүмкіндік береді.

  • Ойын элементі: Портфельді жинау алгоритмін құру қызықты ойынға айналады.

  • Дағдыны дамыту: Бұл әрекет логикалық ойлауды, алгоритмдік ойлауды және ынтымақтастық дағдыларын дамытуға ықпал етеді .

  • Жағымды мотивация: Тапсырманы сәтті орындау оқушылардың өзін-өзі бағалауын арттырады және олардың бағдарламалауға деген қызығушылығын оятады.

  • Жеке жұмыс

3-нұсқа: «Пішіндерді салу» ойыны

Мақсаты: Циклдерді пайдалана отырып, әртүрлі геометриялық фигураларды немесе өрнектерді салу.

  • Ойынның барысы:

    • Оқушылар сызықтар, шеңберлер немесе басқа фигуралар салатын бағдарлама жасайды .

    • Циклдерді пайдалана отырып, олар бұл қадамдарды бірнеше рет қайталайды, күрделі үлгілер жасайды.

    • Фигуралар үшін әртүрлі параметрлерді орнатуға болады (өлшемі, түсі, орны).

  • Күрделілігі: динамикалық үлгілерді жасау үшін пішін параметрлеріне кездейсоқ өзгерістерді қосыңыз.

Түсіндірулерді тыңдау, демонстрацияларды көру.

Электрондық оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.

Дескрипторлар:

  • Оқушы портфолио жинау үшін әрекеттер тізбегін құра алады.

  • Оқушы циклды көрсету үшін «қайталау» түйінді сөзін дұрыс қолданады.

  • Оқушы сызба, диаграмма немесе модель арқылы алгоритмді елестете алады .

  • Оқушы өз алгоритмін басқа оқушыларға түсіндіре алады.

  • Жауапкершілік: Оқушылар мектепте табысты болу үшін ұйымшыл болуы және барлық қажетті құралдарды жинау керек екенін түсінеді.

  • Логикалық ойлау: Оқушылар алгоритмдер мен әрекеттер тізбегін құру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамытады .

  • Шығармашылық: Алгоритмнің визуализациясын құру кезінде оқушылар шығармашылықпен жұмыс істей алады.

  • Өзара әрекеттестік: Оқушылар топта жұмыс істейді, бір-бірінің алгоритмдерін талқылап, толықтырады.


Олар жұппен немесе топпен жұмыс жасайды, жобалар жасайды


Бақылау

Прогресс 100ге жету

Дескрипторлар:

  • Оқушы цикл ұғымын түсіндіре алады.

  • Оқушы қайталау арқылы қарапайым алгоритм құра алады.

  • Оқушы циклды анықтау үшін кілт сөздерді пайдалана алады.

  • Оқушы ілмектер бар алгоритмдердегі қателерді таба алады.

Бағалау критерийлері:

  • Тапсырмаларды дұрыс орындау.

  • Сабақтағы белсенділік.

  • Шығармашылық тапсырманы орындау кезіндегі шығармашылық.

  • Өзара құрмет, өзін-өзі бағалау


Компьютер, проектор, бағдарламалық орта



  1. Алгоритмнің көрнекілігі:

    • Оқушыларға алгоритмнің үлгісін сызу немесе құру. Блок-схемаларды, суреттерді пайдалануға немесе тіпті шағын презентация жасауға болады .

Компьютерлер, бағдарламалық орта

Бекіту <br>15 мин

Оқушыларды жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындауға шақырады: қарапайым циклдің блок-схемасын салу, «қайталау» түйінді сөзі арқылы әрекетті орындау алгоритмін құру (мысалы, сэндвич жасау).

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындап, сұрақтар қойыңыз.

Орындалған тапсырмаларды тексеру

Жұмыс парақтары

Сергіту сәті <br>3 мин

Қимылдарды қайталау арқылы дене шынықтыру сабағын өткізеді.

Жаттығуларды орындаңыз.

Бақылау

Музыкамен аудио жазба

Рефлексия <br>5 мин

Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар қояды: қандай жаңа нәрселер үйренді, қандай қиындықтар туындады.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірлерін білдіреді.

Ауызша сауалнама



















3 сыныпта компьютерде жұмыс істеу ұзақтығы-15 минут
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ