Материалдар / "Өмірін өз қолында"

"Өмірін өз қолында"

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін-өзі тану мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
411
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары

Мұғалiм: Маликова Н.РСынып :6 Оқушылар саны: 15 Тақырып: Өмірін өз қолында 24сабақҚұндылық: Қиянат жасамау Қасиеттер:өмірсүйгіштік, сүйіспеншілік, төзімділік
Сабақ мақсаты:Оқушыларға өмірге қиянат жасамаутуралы  түсініктерін кеңейту.Міндеттері:-Оқушыларға адам өмірінің маңыздылығы туралы түсінік беру;- Оқушылардың сүйіспеншілік қасиетін дамытуға ықпал ету;- Төзімділікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу;Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)күнделік, дәптер, оқулық, пенал,слайд,стикер,Аудиотаспа,
Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңi. Амандасу.Түгендеу Қай істің болсын өнуіне үш шарт бар:ең әуелі ниет керек, одан соң тәртіп керек» -деп ұлы жазушы М.Әуезов айтқан екен. Олай болса 5 Т ережесін еске түсіріп сабағымызды бастайық.Қоржындағы сары, жасыл, қызыл түсті жүрек стикерлерін қарамай алып, 3 топ болып отыруларын сұраймын.Тыныштық сәтi. «Нұрға бөлену» Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын».Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет. Қандай әсер алдыңыздар?

  • Үй тапсырмасын тексеру
  • 87 беттегі«Он жетінші сөз» Абайдың қара сөзіноқып келу
  • Автор қайрат, ақыл, жүректің ерекшеліктерін қалай жеткізген?
  • «Бәрін жүрекке билет» дегенді қалай түсіндіресін?
  • Егер адам тек қана ақылға жүгінсе не болар еді?
  • «Қасиетті адам» деп Абай қандай адамды айтады?


  • Ескерту2мин.







    5 мин.



















































    5 мин.







  • Дәйексөз.
  • Ия, дұрыс айтасыңдар балалар: «Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым болатын-адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек» Ш.ҚұдайбердіұлыДана жақсы өмірдің қандай үш сапаны атады?Дауыстап оқып,дәптерлеріне жазып алуларын сұрау.
    5 мин.
    6. Мұғалімнің сыйы.АңызБірде қызы әкесіне келіп, мен өмір сүргім келмейді, шаршадым,қайда барсам да жолым болмайды,күшім жоқ,не істеймін,- дейді. Әкесі газдың үстіне үш бірдей ыдысқа су құйып біреуіне сәбіз,екіншісіне жұмыртқа, үшіншіге кофе себеді.Біраз уақыт өткен соң ол сәбіз бен жұмыртқаны алып үстелге қояды, кофені стаканға құйады, да қызына қарап — Айтшы нені байқадың не өзгерді, дейді.Қызы:- сәбіз бен жұмыртқа пісті, ал кофе еріп кетті,- дейді Қызым ол тек затқа сырт көзбен қарағандағы ғана жағдай.Қарашы,қатты сәбіз ыстық суға қайнап жұмсақ және былқылдап қалды.Ал сырты нәзік тез сынғыш, іші сұйық жұмыртқа қап қатты болды.Сырт келбеттері өзгерген жоқ, ыстық судың әсерінен өздерінің ішкі құрылымын өзгертті. Сол сияқты адамдар да, сырттай мықты болып көрінгенмен бір келеңсіз жағдайларда өте болбыр,нәзік болып қалады, ал сырт көзге әлсіз ,нәзік болып көрінген адамдар керісінше мықты берік болып кетеді.Ал сонда КОФЕ ше ? деді қызы.ООО ! Бұл өте қызық! Өте жағымсыз жағдайға түскен кофе керісінше сол жағымсыз жағдайды жақсы жағына өзгертіп,қайнаған суды тәп тәтті иісі бұрқыраған сусынға айналдырды. Осындай өте ерекше жаралған адамдар болады,олар қақтығыс кезінде соған беріліп кетпей, керісінше сол жағдайды екі жаққа да ұтымды,жайлы жағдайға айналдырып жібереді. Мен сенің мына қылықтарыңды құптамаймын балам, сәбіз сияқты болмай ең алдымен өзіңнің адам екеніңді ұмытпа, әр адам өз өмірінің құрлысшысы. Кофе сияқты бол.Одан да мықты бол!,- деген екен.Сұрақтар
  • Қыздың қапалануына не себеп болды?
  • Өмірден түніліп, қиянат жасауға бел буған адамдарға не деп айтар едіңіз?
  • Өмір келеңсіздіктерінің адамға әсер тигізетінің қалай түсіндірді?
  • «Адам өз өмірінің құрылысшысы» дегенді қалай түсінесіздер?
  • Өздеріңіздің осындай жағдай басыңыздан өтті ме?
  • 10 мин.
  • Шығармашылық іс-әрекет,топтық жұмыс.


  • 1-топ «Жүрек»:«Өз өмірімдегі армандар» постер қорғау

    2-топ «Ақыл»: «Өмірім менің алда!» Өлең шығару

    3-топ «Қайрат»: «Бақытты өмір ережелері немесе Қиындықтарды шешу жолдары» кезеңдерін айқындау

    10 мин.
  • Топпен ән айту.
  • ӨМІРІҢЕ НЕМҚҰРАЙЛЫ ҚАРАМАСөзі: Серік СЕЙІТМАНӘні: Сәкен ДӘРІБАЕВТыңда, досым, мен айтайын от тілек,Дүниеден кетті бай да, өтті бек.Өміріңе немқұрайлы қарамаДәулетіңмен тұрсаң-дағы көк тіреп.Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,Зерлі шапан киінсең де жақұттан.Өміріңе немқұрайлы қарамаШақша басың айналса да бақыттан.Қайырмасы:Бақ құсыңды қонған кезде бағала,Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала.Кенелсең де, досым, қанша шаттыққа,Өміріңе немқұрайлы қарама.Тұсау салып, бастатқызбай көш дара,Етсе-дағы дұшпан күлкі, дос таба.Өміріңе немқұрайлы қарама,Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да.Сын сағатта сақтау үшін өз басынСатып кетіп сеніп жүрген жолдасың.Өмірңе немқұрайлы қарамаАйдын көлге айналса да көз жасың.Қайырмасы:
    5 мин.
  • Үй тапсырмасы.
  • 90 беттегі Елдің иесі сендерсіңдер, қарақтарым! Мәтінді оқып келу

    2 мин.
  • Сабақтың соңғы тыныштық сәтi.
  • Баяу әуен қосылады. Балалар денемізді тік ұстап, еркін отырамыз. Қолымызды тіземіздің үстіне қоямыз. Көзімізді жұмамыз. Балалар бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейікші. Біз бүгін не білдік, не үйрендік сол туралы ойланайық. Жақсы ойларымызды жүрегімізде сақтайық. Әрқашан жақсылықта, амандықта болайық.
    3 мин.












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ