Материалдар / Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
9087
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2С Тыныс алуМектеп:№28 Абылай хан атындағы ж.о.м
Күні: 21.04.2017жМұғалімнің аты-жөні:Утенбаева Мунира

СЫНЫП: 7 сыныпҚатысқандар:26

Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері, балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің өкпесі).Модельдеу «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардыңтынысалу жүйесі мүшелерін салыстыру»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.4.4 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінсалыстыру


Сабақмақсаттары
Барлықоқушылар:Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастыруОқушылардың басым бөлігі:Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттауКейбір оқушылар:Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдау

Бағалау критерийлеріКритериалды бағалау (МАН 38 бет)Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленгенкритерийлердің (Роберт Юджин Глейзер енгізген ұғым, 1963) нақты жиынтығының көмегіменөлшенеді. Бұл нормаға негізделген бағалаудан өзгеше. Нормаға негізделген бағалау кезіндеоқушылардың үлгерімі олардың сыныптастарының үлгерімімен салыстырылып қойылады.











- Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастыра алады-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттай алады-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдай алады



Тілдікмақсаттар
Пəнге қатыстысөздікқор мен терминдер:Аэробты, анаэробты,газалмасу,оттек,демтүтік,желбезек,өкпеОқытудың тілдік мақсаты: Жануарларды омыртқасыз және омыртқалы деп екі топқа не себепті бөлгенін айтады, тыныс алу құрылысындағы айырмашылық белгілерін атайды.Жазылым дағдысыОмыртқасыздар мен омыртқалылардың тыныс алу мүшелерінің айырмашылығын жазып алады.
Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына баулу арқылы тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады
Пәнаралық байланысБір пәнді жеке оқыту маңызды болып табылатынына қарамастан, пәнаралық байланысжаттығулары пәндерді анағұрлым сапалы зерделеуге мүмкіндік береді. Каррдың (2007)пайымдауынша, пәнаралық байланыс тәсілі білімді өзара байланысты құбылыс деп санаған (МАН 35бет)Химия-ауаның құрамына байланыстыГеография-тіршілік ету ортасына байланысты
АлдыңғыбілімЖануарларда тыныс алуға қатысатын мүшелерді танып білу


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріҰйымдастыру. Сәлемдесу. Топқа бөлу «Бунақденелілілер», «Былқылдақденелілер», «Балықтар», «Құстар» сөздері жазылған парақшалар тарату арқылы. Көрнекілік әдісі тобын тәжірибелер мен көрнекі құралдарын көрсетулер, заттар мен құбылыстарды табиғи түрде немесе бейнеде (сурет, сызба, муляж, үлгі) көрсетулер ұсынады. Мұғалім зерттелетін объектіні бақылауды, қарауды сөзбен ұйымдастырады, ал оқушылар, бақылай отырып, оны ұғынады, қорытындылар жасайды және осындай жолмен білімдерге ие болады.1.«Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушыларға бірнеше омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың суреттері беріледі. 2.«Спиральді оқыту»арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беруСпиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің«Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделедіСпиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарынаназар аударады:- оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады;- спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделіидеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді;- оқушыларды межеленген оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алғанбілімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады. 1.ТапсырмаӘртүрлі тірі организмдердің тыныс алуын салыстырыңдар
Тірі организмдерОлардың тыныс алу ерекшеліктері
Былқылдақденелілер

Бунақденелілер

Балықтар

Қосмекенділер

Жорғалаушылар

Құстар

Сүтқоректілер

2. тапсырма«Кім жылдам» стратегиясыСуретпен жұмысСуретке мұқият қараңыз. а- амеба,b- қосмекенді, с- тікентерілер, d- бунақденелі, е- балық, f-сүтқоректі.(а) Берілген ағзалардың тыныс алу мүшелерін атаңыз.(b) Ағзалардың мекен ету ортасы мен тыныс алу ерекшелігінің байланысын сипаттаңыз.Оқушыларға «Бағалау парағы» таратылады. Бағалау парағы әр оқушыға беріледі, ол дескрипторға қарап, өзін-өзі бағалап, белгі соғады, өзінің үйден не оқып келетінін өзі анықтап, жазып кетеді. Мұғалім оқушылардан бүгінгі мақсатқа жеткен, жетпегендіктерін сұрайды.Бағдаршам: Әр оқушыда бағдаршамның үш түсті үлестірмелі дөңгелекшелері болады. Мұғалім оқушылардан осы ұлестірме дөңгелекшелерменбелгі беруін сұрайды. Егер материалды жақсы түсінсе жасыл түсті дөңгелекшені көтереді. Олардан «Сіздер нені түсіндіңіздер?»-деп сұрайды. Сары және қызыл түсті дөңгелекше көтергендерден «Сіздерге түсініксіз деп сұрайды. Алынған жауаптардың қорытындысынан мұғалім қайталап оқуға , тақырыпты бекітуге және бағдарламадағы материалды оқуды жалғастыруға шешім шығарады. «Бағдаршам » арқылы баланың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгенін анықтауға болады.

Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.
Бағалау критерийлеріДескриптор
- Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастыра алады

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттай алады

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдай алады
- Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастырады

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттайды

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдайды
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті төмен оқушыларға тыныс алу туралы мәліметтер әкеліп оқыту, ал барынша үлгеретіндерге Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтау бойынша талдау жасату арқылы олардың білімдерін кеңейтуБағалау парағы;Бағдаршам арқылы:Шаршауды алдын алу үшін барлық оқушыларға дене қимылдарын орындату,Көзге арналған сергіту сәттері


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!