Материалдар / Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
9885
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.2С Тыныс алу

Мектеп:№28 Абылай хан

атындағы ж.о.м

Күні: 21.04.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Утенбаева Мунира


СЫНЫП: 7 сынып

Қатысқандар:

26


Қатыспағандар:

0

Сабақтың тақырыбы

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері, балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің өкпесі).

Модельдеу «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың

тынысалу жүйесі мүшелерін салыстыру»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.4.4 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін

салыстыру


Сабақ

мақсаттары

Барлықоқушылар:

Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастыру

Оқушылардың басым бөлігі:

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттау

Кейбір оқушылар:

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдау


Бағалау критерийлері

Критериалды бағалау (МАН 38 бет)

Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген

критерийлердің (Роберт Юджин Глейзер енгізген ұғым, 1963) нақты жиынтығының көмегімен

өлшенеді. Бұл нормаға негізделген бағалаудан өзгеше. Нормаға негізделген бағалау кезінде

оқушылардың үлгерімі олардың сыныптастарының үлгерімімен салыстырылып қойылады.







- Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастыра алады

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттай алады

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдай алады



Тілдік

мақсаттар

Пəнге қатыстысөздікқор мен терминдер:

Аэробты, анаэробты,газалмасу,оттек,демтүтік,желбезек,өкпе

Оқытудың тілдік мақсаты: Жануарларды омыртқасыз және омыртқалы деп екі топқа не себепті бөлгенін айтады, тыныс алу құрылысындағы айырмашылық белгілерін атайды.

Жазылым дағдысы

Омыртқасыздар мен омыртқалылардың тыныс алу мүшелерінің айырмашылығын жазып алады.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына баулу арқылы тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады

Пәнаралық байланыс

Бір пәнді жеке оқыту маңызды болып табылатынына қарамастан, пәнаралық байланыс

жаттығулары пәндерді анағұрлым сапалы зерделеуге мүмкіндік береді. Каррдың (2007)

пайымдауынша, пәнаралық байланыс тәсілі білімді өзара байланысты құбылыс деп санаған (МАН 35бет)

Химия-ауаның құрамына байланысты

География-тіршілік ету ортасына байланысты

Алдыңғыбілім

Жануарларда тыныс алуға қатысатын мүшелерді танып білу



Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Топқа бөлу «Бунақденелілілер», «Былқылдақденелілер», «Балықтар», «Құстар» сөздері жазылған парақшалар тарату арқылы.

Көрнекілік әдісі тобын тәжірибелер мен көрнекі құралдарын көрсетулер, заттар мен құбылыстарды табиғи түрде немесе бейнеде (сурет, сызба, муляж, үлгі) көрсетулер ұсынады. Мұғалім зерттелетін объектіні бақылауды, қарауды сөзбен ұйымдастырады, ал оқушылар, бақылай отырып, оны ұғынады, қорытындылар жасайды және осындай жолмен білімдерге ие болады.

1.«Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушыларға бірнеше омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың суреттері беріледі.

2.«Спиральді оқыту»арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің

«Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына

назар аударады:

- оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады;

- спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі

идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді;

- оқушыларды межеленген оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған

білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады.

1.Тапсырма

Әртүрлі тірі организмдердің тыныс алуын салыстырыңдар

Тірі организмдер

Олардың тыныс алу ерекшеліктері

Былқылдақденелілер


Бунақденелілер


Балықтар


Қосмекенділер


Жорғалаушылар


Құстар


Сүтқоректілер


2. тапсырма

«Кім жылдам» стратегиясы

Суретпен жұмыс

Суретке мұқият қараңыз.

а- амеба,b- қосмекенді, с- тікентерілер, d- бунақденелі, е- балық, f-сүтқоректі.

(а) Берілген ағзалардың тыныс алу мүшелерін атаңыз.

(b) Ағзалардың мекен ету ортасы мен тыныс алу ерекшелігінің байланысын сипаттаңыз.

Оқушыларға «Бағалау парағы» таратылады. Бағалау парағы әр оқушыға беріледі, ол дескрипторға қарап, өзін-өзі бағалап, белгі соғады, өзінің үйден не оқып келетінін өзі анықтап, жазып кетеді. Мұғалім оқушылардан бүгінгі мақсатқа жеткен, жетпегендіктерін сұрайды.

Бағдаршам: Әр оқушыда бағдаршамның үш түсті үлестірмелі дөңгелекшелері болады. Мұғалім оқушылардан осы ұлестірме дөңгелекшелерменбелгі беруін сұрайды. Егер материалды жақсы түсінсе жасыл түсті дөңгелекшені көтереді. Олардан «Сіздер нені түсіндіңіздер?»-деп сұрайды. Сары және қызыл түсті дөңгелекше көтергендерден «Сіздерге түсініксіз деп сұрайды. Алынған жауаптардың қорытындысынан мұғалім қайталап оқуға , тақырыпты бекітуге және бағдарламадағы материалды оқуды жалғастыруға шешім шығарады. «Бағдаршам » арқылы баланың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгенін анықтауға болады.


Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

- Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастыра алады


-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттай алады


-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдай алады

- Омыртқасыз және омыртқалыларға жататын жануарларды топтастырады


-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу ерекшеліктерін сипаттайды


-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтап, талдайды

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті төмен оқушыларға тыныс алу туралы мәліметтер әкеліп оқыту, ал барынша үлгеретіндерге Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелеріндегі айырмашылық белгілерін анықтау бойынша талдау жасату арқылы олардың білімдерін кеңейту

Бағалау парағы;

Бағдаршам арқылы:

Шаршауды алдын алу үшін барлық оқушыларға дене қимылдарын орындату,

Көзге арналған сергіту сәттері


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!