Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ондық бөлшек
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ондық бөлшектер
|
|||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ондық бөлшекті дөңгелектеу |
||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын меңгеру; 5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу |
||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Санның жуық мәні туралы түсініктері беру Ондық бөлшекті берілген разрядқа дейін дөңгелектей алу Есептер шығаруда берілген разрядқа дейін дөңгелектеуді қолдана алу |
||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Санның жуық мәні ұғымын меңгере алады Ондық бөлшекті берілген разрядқа дейін дөңгелектей алады
|
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:
|
||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың арасында ынтымақта жұмыс жасау, бір-бірінің пікірін тыңдай білу, сыйластыққа, жауапкершілікпен жұмыс жасауға баулу. |
||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология |
||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу |
||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы 5минут |
Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы кезектесіп сұрақтар қояды. 1.Санды дөңгелектеу дегеніміз не? 2. Санды дөңгелектеу ережесін тұжырымдаңдар. 3. Санның артығымен алынған жуық мәні деп қандай мәнді айтады? Мысал келтіріңдер. 4. Санның кемімен алынған жуық мәні деп қандай мәнді айтады? Мысал келтіріңдер.
|
Оқулық 5- сынып 2-бөлім А.Е.Абылқасымова, Т.П.Кучер 2017ж 56-57 бет |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
30минут |
Интербелсенді тақтадан презентациядан «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі сабақты түсіндіремін. Санды дөңгелектеу дегеніміз – оның дәл мәніне жақын жуық мәнін табу. Санның дөңгелектеніп жуықтап алынған мәні «жуық теңдік» ≈ белгісімен жазылады және «жуықтап алғанда» деп оқылады. Мысалы, 9,334 ≈ 9,3; 9,32 ≈ 9,3; 9,34 ≈ 9,3. Ондық бөлшекті қандай да бір үлес разрядына дейін дөңгелектеу барысында дөңгелектелетін үлес разрядының оң жағындағы барлық цифрларды алып тастаймыз, ал үлес разрядының цифрын келесідей анықтаймыз: Егер берілген жуықталатын разрядтан кейін келетін цифр 5 санынан кем болса, онда ол разрядтың цифрын өзгертпеу керек. Мысалы, 3,133 ≈ 3,13 – жүздік үлеске дейін дәлдікпен дөңгелектеу; 1,734 ≈ 1,7 – ондық үлеске дейін дәлдікпен дөңгелектеу; 5,131 ≈ 5 – бүтінге дейін дәлдікпен дөңгелектеу 1 тапсырма. Ондық бөлшектерді дөңгелектеңдер: Ондық үлеске дейін: 4,59 ≈ 24,51 ≈ 9,32 ≈ 5,7895 ≈ Жүздік үлеске дейін: 0,3215 ≈ 23,598 ≈ 48,902 ≈ 5,555 ≈ Мыңдық үлеске дейін: 5,62871 ≈ 8,5492 ≈ 48,5155 ≈ Дискриптор: -Ондық бөлшектерді дөңгелектей алады - Жүздік бөлшектерді дөңгелектей алады -Мыңдық бөлшектерді дөңгелектей алады Қалыптастыршы бағалау; «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын қызыл, сары, жасыл түспен бағалайды. Bilim Land парталынан тест тапсырмасын орындау.
«Маған көрсет» әдісі арқылы оқушыларға берілген тапсырманы жеке орындайды. Мұғалімге көрсетеді.
Жүрекырғағының қалыпты нормасын мына формула бойынша есептеуге болады: 118.1 - (0.75 * жас). 2-тапсырма. Адамның әрбір жасы үшін жүрек соғу жиілігін есептеңіз, жауабын бүтін санға дейін дөңгелектеңіз.
Дискриптор:
Қалыптастырушы бағалау; «Басбармақ» тәсілі арқылы мұғалімнің бағалауы.
https://sdo.cpm.kz/mod/resource/view.php?id=1421
|
PIZA тапсырмалары 2012ж |
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5минут |
Кері байланыс: «Бүгін үйренген нәрсе» әдісі. Бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерлерге жазып, тақтаға іледі. Үйге тапсырма № 764
|
Стикер |
|||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіреді. «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі сабақты түсіндіремін. Тақырыпты жете түсінуге,есеп шығаруда қолдануға көмектесемін. «Маған көрсет» әдісі арқылы тақырыпты қаншалықты түсінгенін зерделеймін |
Қалыптастыршы бағалау; «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын қызыл, сары, жасыл түспен бағалайды. Қалыптастырушы бағалау; «Басбармақ» тәсілі арқылы мұғалімнің бағалауы.
|
Денсаулық сақтау технологияларын сақтау мақсатында сыныптың тазалығына,парталардың орналасуына назар аударамын. АКТ қолданатын болғандықтан қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауға көңіл бөлемін. |
|||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2:
|