Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Абай облысы Үржар ауданы «Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
Педагогтың аты-жөні: |
Рымбаева Алмагуль. Кабасовна. |
Күні |
|
Сынып |
5 сынып |
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу |
Оқу мақсаты: |
5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын меңгеру; 5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу; |
Сабақтың мақсаты
|
санның жуық мәні ұғымын меңгереді; ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектейді; |
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтың іс - әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 3мин |
Оқушылармен амандасу, жақсы психологиялық ахуал тұғызу «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі Сыныпты гүлдің түсіне қарай 3 топқа бөлу.Топ басшысын сайлап алу. «Мен саған,сен маған» әдісі бойынша интерактивті тақтада жазылған есептердің жауабымен салыстырып, тапсырманы тексеру. 3,5*1,2=4,2 14,5*0,6=8,7 9,3/0,3 =31 3,64/2,6= 1,4 85,3+12,5=97,8 4,5+38,9=43,4 156,8-73,4= 83,4 89,5-63,2=26,3 |
Оқушылар орындарынан тұрып мұғаліммен амандасады. Ортада тұрған гүлден бір бірден алып көрші тұрған балаға тілегін айтып, ұсынады“ Гүлдің түсіне қарай оқушылар 3 топқа болінеді.Топ өз басшысын сайлап алады. Оқушылар бір бірінің үй тапсырмасын тексеріп,тақтадағы дайын жауаппен салыстырып +,- қояды |
«Бірін- бірі бағалау» әдісі Әр дұрыс жауап бір ұпаймен бағаланады |
Түрлі түсті қима қағаздар-гүлдер Интерактивті тақта, компьютер |
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 15 мин |
«Ой қозғау» әдісі Оқушылардың ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алатынын ескеріп,оларды өмірмен байланыстыратын есептерді шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға ықпал жасалынады. Ұжымдық жұмыс: 1) Сызғышпен оқулықтың бетінің енін өлше. (ұзындығы 16,8) 2)Өлшенген сан қандай натурал санға жақын?(17) 3) 299,8 саны қандай натурал санға жақын? (300) |
Оқушылар сызғышпен оқулық бетін өлшеп,енің табады. Енінің ұзындығы 16,8 см-ге тең болды. 17 санына жақын. 300 санына жақын. |
Ынталандыру |
Оқулық, сызғыш |
|
Олай болса шыққан жұық санды дөңгелектеу деп қабылдаймыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді дөңгелектеу». Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жаңа тақырып түсіндіру Мысалдар келтіру арқылы оқушылардың жаңа тақырыпты меңгеруіне, өз бетімен ізденіп, дұрыс қорытынды шығара білуіне ықпал ету. 9,30 ≈ 9,3 0,315 ≈ 0,32 9,31 ≈ 9,3; 0,316 ≈ 0,32 9,32 ≈ 9,3; 0,317 ≈ 0,32 9,33 ≈ 9,3; 0,318 ≈ 0,32; 9,34 ≈ 9,3. 0,319 ≈ 0,32. Не себепті сандардың жуық мәні осылай шықты? Кім қандай қорытынды жасайды? Кім не байқады? Оқушының жауабын мұғалім толықтырады
Санды дөңгелектеу дегеніміз-оның дәл мәніне жақын жуық мәнін табу. 1-мысалдарда (сандар ондық үлеске дейін дөңгелектелген) Ондық бөлшек кемімен жуықталынған мәніне ие болады 2-мысалдарда(сандар жүздік үлеске дейін дөңгелектелген) Ондық бөлшек артығымен жуықталынған мәніне ие болады деп айтылады. |
Егер асты сызылған саннан кейін 0,1,2,3 немесе 4 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифрды өзгертпеу керек. Егер асты сызылған саннан кейін 5,6,7,8 немесе 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифрды сол үлес разрядының бір бірлігіне арттыру керек. |
|
Интерактивті тақта, компьютер |
Есептер шығару Функционалдық сауаттылық 20мин |
Жұптық жұмыс «SWOT-талдау»:Ондық бөлшектерді дөңгелекте:№984 Ондық үлестерге дейін:3,03 4,58 Жүздік үлестерге дейін:0,214 3,591 Мыңдық үлестерге дейін: 6,2358 2,5432 Бірлікке дейін: 45,8 2,3 Бүгін, балалар,біз осы ондық бөлшектерді дөңгелектеудегі алған білімімізді құрылыс жұмыстарына қолданамыз. 1-тапсырма: «Ойлан тап»әдісі Суреттегі үйдің жоспарын пайдаланып,осы үйдің жалпы ауданын анықтаңыз.Шыққан жауапты дөңгелектеңіз. (топтарға сүреті бірдей,бірақ берілгені әртүрлі болатын тапсырма таратылады) |
Оқушылар есептерді кезекпен тақтаға шығарады. 3,03 ≈3 4,58≈4,6 0,214 ≈0,21 3,591 ≈3,59 6,2358≈6,236 2,5432≈2,543 45,8≈46 2,3≈2 Балалар өз нұсқауларын қағазға түсіріп көреді Ені: 3+4= 7м Ұзындығы: 3,5+1,5+3,5 =8,5м Ауданы:7*8,5=59,5 Жауабы: 59,5 ≈ 60 |
«Жұлдызшамен бағалау» Дескриптор: -разрядтарын анықтай алады; -ондық бөлшектерді дөңгелектейді Дескриптор: -ені мен ұзындығын табады; -S=a*b формуласын қолданып,үйдің ауданын есептейді; -санды дөңгелектейді «Үш шапалақ» әдісі |
Оқулық Математика. Алматы «Атамұра» 5 сынып 85 бет Дәптер,тақта 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |