Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Абай облысы Үржар ауданы
«Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді
жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
5.3В Ондық бөлшектер
және оларға амалдар қолдану
Педагогтың
аты-жөні:
Рымбаева Алмагуль.
Кабасовна.
Күні
Сынып
5
сынып
Сабақ
тақырыбы:
Ондық бөлшектерді
дөңгелектеу
Оқу
мақсаты:
5.1.1.15 санның жуық
мәні ұғымын меңгеру;
5.1.2.32 ондық бөлшектерді
берілген разрядқа дейін
дөңгелектеу;
Сабақтың
мақсаты
санның жуық мәні
ұғымын меңгереді;
ондық бөлшектерді
берілген разрядқа дейін
дөңгелектейді;
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Білу, түсіну,
қолдану
Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезеңі
/уақыты
Педагогтың іс -
әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
3мин
Оқушылармен амандасу, жақсы психологиялық ахуал
тұғызу
«Өзіңе тілегенді өзгеге тіле»
әдісі
Сыныпты гүлдің түсіне қарай 3 топқа бөлу.Топ басшысын
сайлап алу.
«Мен саған,сен маған» әдісі бойынша
интерактивті тақтада жазылған есептердің жауабымен салыстырып,
тапсырманы тексеру.
3,5*1,2=4,2
14,5*0,6=8,7
9,3/0,3 =31
3,64/2,6= 1,4
85,3+12,5=97,8
4,5+38,9=43,4
156,8-73,4= 83,4
89,5-63,2=26,3
Оқушылар орындарынан тұрып мұғаліммен амандасады. Ортада
тұрған гүлден бір бірден алып көрші тұрған балаға тілегін айтып,
ұсынады“
Гүлдің түсіне қарай оқушылар 3 топқа болінеді.Топ өз
басшысын сайлап алады.
Оқушылар бір бірінің үй
тапсырмасын тексеріп,тақтадағы дайын жауаппен салыстырып +,-
қояды
«Бірін- бірі
бағалау»әдісі
Әр дұрыс жауап бір ұпаймен
бағаланады
Түрлі түсті қима
қағаздар-гүлдер
Интерактивті тақта,
компьютер
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
15
мин
«Ой қозғау»
әдісі
Оқушылардың ондық бөлшектерге
арифметикалық амалдар қолдана алатынын ескеріп,оларды өмірмен
байланыстыратын есептерді шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға
ықпал жасалынады.
Ұжымдық
жұмыс:
1) Сызғышпен оқулықтың
бетінің енін өлше. (ұзындығы
16,8)
2)Өлшенген сан қандай
натурал санға жақын?(17)
3) 299,8 саны қандай
натурал санға жақын?
(300)
Оқушылар сызғышпен
оқулық бетін өлшеп,енің табады. Енінің
ұзындығы
16,8 см-ге тең
болды.
17 санына
жақын.
300 санына
жақын.
Ынталандыру
Оқулық,
сызғыш
Олай болса шыққан жұық санды
дөңгелектеу деп қабылдаймыз.Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы:
«Ондық
бөлшектерді дөңгелектеу».Сабақ тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру. «Ойлан, жұптас,
бөліс»әдісі
арқылыжаңа тақырып
түсіндіру
Мысалдар келтіру арқылы оқушылардың жаңа тақырыпты
меңгеруіне, өз бетімен ізденіп, дұрыс қорытынды шығара білуіне
ықпал ету.
9,30 ≈ 9,3
0,315 ≈
0,32
9,31 ≈ 9,3;
0,316 ≈
0,32
9,32 ≈ 9,3;
0,317 ≈
0,32
9,33 ≈ 9,3;
0,318 ≈
0,32;
9,34 ≈ 9,3.
0,319 ≈
0,32.
Не себепті сандардың жуық мәні осылай шықты? Кім қандай
қорытынды жасайды? Кім не байқады?
Оқушының жауабын мұғалім
толықтырады
Санды дөңгелектеу
дегеніміз-оның дәл мәніне жақын жуық мәнін
табу.
1-мысалдарда (сандар
ондық үлеске дейін дөңгелектелген)Ондық бөлшек кемімен
жуықталынған мәніне ие
болады
2-мысалдарда(сандар жүздік
үлеске дейін дөңгелектелген) Ондық бөлшек артығымен жуықталынған
мәніне ие болады деп
айтылады.
Егер асты сызылған саннан
кейін 0,1,2,3 немесе 4 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифрды
өзгертпеу керек.
Егер асты сызылған саннан
кейін 5,6,7,8 немесе 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифрды
сол үлес разрядының бір бірлігіне арттыру
керек.
Интерактивті тақта,
компьютер
Есептер
шығару
Функционалдық сауаттылық
20мин
Жұптық жұмыс
«SWOT-талдау»:Ондық бөлшектерді
дөңгелекте:№984
Ондық үлестерге
дейін:3,03 4,58
Жүздік үлестерге
дейін:0,214 3,591
Мыңдық үлестерге
дейін:
6,2358
2,5432
Бірлікке
дейін:
45,8
2,3
Бүгін, балалар,біз осы ондық
бөлшектерді дөңгелектеудегі алған білімімізді құрылыс жұмыстарына
қолданамыз.
1-тапсырма:
«Ойлан
тап»әдісі
Суреттегі үйдің
жоспарын пайдаланып,осы үйдің жалпы ауданын анықтаңыз.Шыққан
жауапты дөңгелектеңіз. (топтарға сүреті бірдей,бірақ берілгені
әртүрлі болатын тапсырма
таратылады)
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз