Мектеп:
|
Абай атындағы Алматы
облыстық мамандандырылған
гимназия-интернаты
|
Бөлім:
|
Ондық бөлшектер және оларға
амалдар қолдану
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Толенбеков
М.К.
|
Күні:
|
14.02.2023
|
Сыныбы: 5
«Ә»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ондық бөлшектерді
көбейту
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.1.2.28 ондық
бөлшекті натурал санға және ондық
бөлшекке
көбейтуді
орындау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Білім алушылар ондық
бөлшектерді көбейтеді, талдайды
Білім
алушылар ондық бөлшектерді
көбейтуді сипаттап бере
алады.
|
Бағалау
кретерилері:
|
Ондық бөлшектерді
көбейтеді, талдайды
Ондық бөлшектерді
көбейтуді сипаттап бере
алады
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
қолдау көрсету арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
жетістікке жетуге көмектеседі.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыпты еске түсіру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі.
1.
Ондық бөлшектерді көбейту ережелерін айтып
бер?
2.
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық
бөлшекке көбейту қалай
орындалады?
3. Натурал сандар қандай
сандар?
|
Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды. Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсатын
ашады
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
«Даналық
кеңес» Оқулықтағы ережелерді
оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
Кері
байланыс:
|
Дескриптор:
Жалпы - 2
балл
1.
Ондық
бөлшектерді көбейтуді сипаттап
көрсетеді.
|
Кластер
қүру
|
|
«Спираль
әдісі»
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
1.Теңдеуді
шешіңдер
1) Х:8,1=0,15
х=1,215
2)
Х:8,4=2,3 x=19,32
3)X:0,22=4,9
x=1,078
Кері
байланыс:
|
Дескриптор:
Жалпы - 2
балл
1.
Теңдеуді
шешеді.
|
ДК
экраны
Слайд.
Қосымша
1
Қосымша
2
|
|
«Формулалар»
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
1. Қабырғалары: а) а= 3,2 cм; в=1,7
см
S=5,44см2
ә) а= 4,28 cм; в=3,5
см S=14,98см2
Тік төртбұрыштың ауданын табу
керек:
S =
?
Кері
байланыс:
|
Дескриптор:
Жалпы - 2
балл
1. Ауданын
табады.
|
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Көбейтуді
орындаңыз:
9,03*17; 3,52*0,2;
2,15*12;
8,31*14; 36,11*0,5;
0,14*0,25.
Кестені
толтырыңыз:
Жылдамдық
|
Уақыт
|
Қашықтық
|
8,2
км/сағ
|
0,75
сағ
|
6,15
км
|
4,19
км/сағ
|
2,5
сағ
|
8,38
км
|
6,6
км/сағ
|
3
сағ
|
19,8
км
|
|
Тапсырмаларды орындайды
153,51; 0,704; 25,8;
116,34; 18,055;
0,035.
|
Дескриптор:
Жалпы - 2
балл
Дескриптор:
Жалпы - 2
балл
|
Слайд.
Қосымша
3
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма: №864
(55-бет)
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Бағалау
парағы
|