Материалдар / Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу және оларды салыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу және оларды салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу және оларды салыстыру. 5 сынып Математика пәнінің мұғалімдеріне қажет. ЖАңартылған бағдарлама бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2018
2220
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Нағашбекова С.________




Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ондық бөлшектер

Мектеп: Қаламбаев атындағы ж/о мектеп

Күні: 25.01.18ж

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу және оларды салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

. 5.5.2.4 ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;

.5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру;

Сабақтың мақсаттары

Жай бөлшектерді ондық бөлшектер түрінде,ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазуға,өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп орындауға үйренеді және салыстырады

Жетістік критерийлері

Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Тақырып бойынша білім негізін қалау

Оқушылар натурал сандарға арифметикалық амалдарды толық қолдана алады..

Құндылықтарды дарыту

Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты- бәсекеге қабілеттілік, прагматизм,білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, ”Жүз жаңа оқулық” аясында патриоттыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тарих.

АКТ қолдану дағдылары

Сурет, таныстырылым,фигуралар, интернеттен алынған есептер.

Тілдік құзыреттілік

Туған жер- Родная земля.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут


Оқушылар ортаға шығып шеңбер бойында тұрады. Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. а)Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу. Сандар арқылы 2 топқа бөлу.Сол сандардың қандай мағына беретінін айту. 1 топ аты: 101 Алаш ордасына 101 жыл. 2 топ аты: 553 Қазақ хандығының құрылғанына: 553 жыл.

«Мен қандаймын?...» психологиялық ойынын өткізу.

Shape1

Сіз лидерсіз. Әрқашан белсендісіз.

Shape2

Сіз жұмыс істегенді, оқып үйренгенді ұнатасыз.



Shape3

Үнемі көтеріңкі көңіл-күйде жүресіз.



Shape4

  • Сіз креативті жансыз. Идеяңыз, фантазияңыз және энергияңыз мол.

Shape5



Сіз өте мейірімді жансыз. Жүрегіңіз жақсылық пен мейірімге толы.

Өткен сабақты қайталау сұрақтары:









Шаттық шебері














1.Ондық бөлшек дегеніміз не?

 2. Ондық бөлшек қалай жазылады?

 3. Ондық бөлшек қалай оқылады?

  4. Кез келген жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуға бола ма?

 5. Ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай айналдырамыз?

ә)Сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстыру

Ой қозғау: Ондық бөлшектерді дұрыс оқып шығыңдар: 8,1; 0,15; 45,256; 11,0625, 3,5; 12,97; 0,571; 153,6501.

Бағалау критерийі:

  • Білімділігі

  • Ойлау жылдамдығы

  • Математикалық тілі

  • Топпен жұмыс жасауы

Топ басшылары бағалау парағын толтырып отырады.

Жаңа сабақты бекіту

8 минут

Сабақтың ортасы




2 топ жаңа тақырыпты бекіту мақсатында постер қорғайды. Кітаппен жұмыс жасайды.

Ондық бөлшекті координаталық сәуледе қалай белгілейміз және қалай салыстырамыз?

І топ А деңгейі:

1) Координаталық сәуледе белгілеңіз: 1,3; 2,5; 0,7; 1,8; 3,2.

2) Ондық бөлшек түрінде жазыңдар: ; ; ; ; 75



3) Салыстырыңдар: 1,27 мен 0,23, 37,35 пен 38,35

ІІ топ. А деңгейі

1) Координаталық сәуледе белгілеңіз: 1,5; 2,8; 0,5; 2,1.

2)Ондық бөлшек түрінде жазыңда: ; ;

3) Салыстырыңдар: 2,27 мен 0,23, 43,35 пен 38,35



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Сергіту сәтінде оқушылар өз есіміне сын есім айтады.

Мысалы: Нұршат-Нұрлы.

Мен қандаймын

Аяқталуы



18 минут

Қызықты тапсырма


І топ В деңгейі:

1) Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде өсу ретімен жазыңдар

2,5; 0,3; 0,7; 2,9; 1,2; 3,6.

2) Бірлік кесіндісі 5 см-ге тең координаталық сәуле сызыңдар. А(0,2), В(1,5), С(1,9), М(2,3) нүктелерін белгілеп., теңсіздіктер құрастырыңдар.



І І топ В деңгейі:

1) Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде кему ретімен жазыңдар

2,5; 5,6 0,7; 2,1; 1,2; 2,8.

2) Бірлік кесіндісі 5 см-ге тең координаталық сәуле сызыңдар. К(0,4), Т(1,2), Ғ(1,8), М(2,2) нүктелерін белгілеп., теңсіздіктер құрастырыңдар.






Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия



Смайликтер арқылы білдіру

Үйге тапсырма

Есептер №

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Оқушылар берілген сұрақтарға өз ойларын, бүгінгі сабақта кім қаншалықты жаңа ұғыммен танысты, кімге түініксіз болды..



Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Оқушылар осы сөздердің ішінен өздерінің жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдап алу қажет.








Өз идеяларымды ұсындым

Жолдастарымды топ жұмысына ұйымдастырдым

Есептер шығардым

Тәртіпті болдым

Сұрақтарға жауап бердім

Белсенді тыңдады

Жалпы балл





































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!