Басы
5
минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
Ә) үй тапсырмасын
бағалау
" Бөлшек" ұғымын қалай
түсінесіңдер?
Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп
аталады? Мысал келтіріңдер.
Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп
аталады? Мысал келтіріңдер.
|
Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
|
Ортасы
30
мсинут
|
«Миға шабуыл»
әдісі
-Ондық бөлшектер дегеніміз
қандай бөлшектер?
-Жай бөлшекті ондық бөлшек
түрінде қалай жазамыз?
-Бөлшектің бөлімі қандай сандар
болса, олар ондық бөлшек деп аталады?
-Ондық бөлшектің соңына нөлді
тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере
ме?
-Үтірден кейінгі разряд
бірліктерінің атауларын атаңдар?
Топтық
жұмыс
Амалдарды
орындаңдар.
8,65+2,34=
1,6+(5+3,4)=
24,09-17,616=
2) Теңдеуді
шешіңдер:
Х+8,635=14,62
Х-
0,834=2,64
3) Өрнектің мәнін
табыңдар:
Х+0,08 , х=
5,86
Жеке
жұмыс
№764 ,
№767-есептер
Үйге
тапсырма:№774-есеп
|
Оқушылар
....сұрақтар бойынша жауап
береді, әр дұрыс жауапқа бір ұпай алып
отырады
Тақтаға шығып тапсырманы
орындайды, оқулықта берілген ақпарат бойынша ойларын ортаға салу
арқылы қорытынды жасайды
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
Тапсырмаларды жазбаша
орындайды
Тапсырмаларды жазбаша
орындайды
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дискриптор:
-Ондық бөлшекті ондық бөлшекке
қосады
- ондық бөлшекті ондық
бөлшектен азайтады
- теңдеудің шешімін
табады
- өрнектің мәнін
табады
КБ «екі тілек, бір
жұлдыз»
«Бас бармақ»
әдісі
Дискриптор:
-Ондық бөлшекті ондық бөлшекке
қосады
- ондық бөлшекті ондық
бөлшектен азайтады
Стикерлер
беру
|
Математика
5-сынып
Т. А.
Алдамұратова
«Атамұра »
2017ж
Bilimland
дереккөзі
|
Соңы
10
минут
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Тапсырманы тоық, дұрыс
орындаған оқушыларды марапаттау
|
Стикер
|