ондық бөлшектерді қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ондық бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне арналған сабақ жоспары "ондық бөлшектерді қосу және азайту" тақырыбының алғашқы сабағын өтуге арналған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін» _________________________

«№148 орта мектебі» КММ


Пән мұғалімі: Бердімұратова Айгүл Ахматқызы

Мерзімі: 07.02.2022ж

ҰМЖ

5.3.В. Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Сыныбы:

5 В

Сабақ тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту


Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

5.1.2.27. ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар үшін: ондық бөлшектерді қосу және азайтуды әдістерін біледі

Көпшілік оқушылар үшін: ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды

Кейбір оқушылар үшін: ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін қолданып, күрделі теңдеулердің шешімдерін табады


Бағалау критерийлері:

ондық бөлшектерді қосу , ондық бөлшектерді азайту


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Ә) үй тапсырмасын бағалау

" Бөлшек" ұғымын қалай түсінесіңдер?

Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтіріңдер.

Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтіріңдер.


Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Ортасы

30 мсинут

«Миға шабуыл» әдісі

-Ондық бөлшектер дегеніміз қандай бөлшектер?

-Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде қалай жазамыз?

-Бөлшектің бөлімі қандай сандар болса, олар ондық бөлшек деп аталады?

-Ондық бөлшектің соңына нөлді тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме?

-Үтірден кейінгі разряд бірліктерінің атауларын атаңдар?


Топтық жұмыс


Амалдарды орындаңдар.

8,65+2,34=

1,6+(5+3,4)=

24,09-17,616=

2) Теңдеуді шешіңдер:

Х+8,635=14,62

Х- 0,834=2,64

3) Өрнектің мәнін табыңдар:

Х+0,08 , х= 5,86




Жеке жұмыс

764 , №767-есептер




Үйге тапсырма:№774-есеп


Оқушылар

....сұрақтар бойынша жауап береді, әр дұрыс жауапқа бір ұпай алып отырады

Тақтаға шығып тапсырманы орындайды, оқулықта берілген ақпарат бойынша ойларын ортаға салу арқылы қорытынды жасайды

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады





Тапсырмаларды жазбаша орындайды









Тапсырмаларды жазбаша орындайды

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.










Дискриптор:

-Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қосады

- ондық бөлшекті ондық бөлшектен азайтады

- теңдеудің шешімін табады

- өрнектің мәнін табады

КБ «екі тілек, бір жұлдыз»

«Бас бармақ» әдісі


Дискриптор:

-Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қосады

- ондық бөлшекті ондық бөлшектен азайтады

Стикерлер беру


Математика

5-сынып

Т. А. Алдамұратова

«Атамұра » 2017ж























Bilimland дереккөзі

Соңы

10 минут


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау

мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Тапсырманы тоық, дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау



Рисунок 2


Стикер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2022
510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі