Материалдар / «Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001, … сандарына көбейту және бөлу»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001, … сандарына көбейту және бөлу»

Материал туралы қысқаша түсінік
көмекші құрал
Авторы:
25 Қырқүйек 2023
136
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

Махатма Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейі



Бөлім:

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Курманбаева А.А.

Күні:

10.02.2023ж.

Сыныбы: 5А

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001, … сандарына көбейту және бөлу»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ... және 0,1; 0,01; 0,001, ... сандарына көбейту ережелерін қолдану;

5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ... және 0,1; 0,01; 0,001, … сандарына бөлу ережелерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Ондық бөлшектерге қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарын қолданады

Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ... және 0,1; 0,01; 0,001, ... сандарына көбейте алады, бөле алады.


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


  • Оқушылармен сәлемдесу;

  • Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру;

  • Оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстырып өту



Оқушыларды үш топқа бөлу




Мен досыма сенемін” әдісін пайдаланып үй тапсырмасын тексеріп шығу

Интербелсенді тақтадан үй жұмысының жауабын көрсету

  • Оқушылар сабаққа дайындалады;

  • Сәлемдеседі;

  • Сабақтың мақсатымен танысады






Оқушылар үш топқа бөлініп отырады.




Жанындағы жұбымен дәптерлерін ауыстыру арқылы бір-бірінің үй жұмыстарын тексеріп шығады

929; №951


Робот” әдісі










Дескриптор:

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4




5-сынып оқулығы.






Слайд 5

Слайд 6






Миға” шабуыл сұрақтары


Wordwall” платформасын пайдаланып өткен ақпараттарды еске түсіру арқылы ой қозғау сұрақтарын қою.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Жауаптары:


Дұрыс жауап беріп, белсенділік танытқан оқушыларға “Жарайсың!” деген ынталандыру сөздерін айту.

Әр дұрыс жауап үшін бір балмен бағалау.

Слайд 7


https://wordwall.net/ru/resource/52423599

Оқулықпен жұмыс


Оқулықта берілген №956 және №957 есептерін екі топқа бөліп беру

Есептің мәнін тап:

956


957

956


957

956


957


Есептерді топтар бөліп алады

Есептерді топ болып бірігіп шығарады

Жауаптары


956

  1. 2,3

  2. 6

957

  1. 2,2

  2. 9,2

956

1)12,3

2)8,6

957

1)3

2)4

956

  1. 1

  2. 3

957

  1. 5,16

  2. 6,6


Дескриптор:


  1. Аралас санды ондық бөлшекке айналдырады

  2. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады

  3. Ондық бөлшектерге амалдар қолданады

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10


5-сынып оқулығы.



Жеке жұмыс


Картошка фри” әдісі

Оқушыларға картошка фри әдісін түсіндіру және ортаға шақыру


  1. (2,088:c+0,45:b-2,7+4,06):a, мұндағы a=0,1; b=0,01; c=0,18

  1. 100-(x+0,85)*y-3,135:z, мұндағы x=8,5; y=10; z=0,01

  1. 440-40:a+0,5b-216:c, мұндағы a=0,1; b=100; c=10

  1. 5,36+x*(28,8:z-31,5:y), мұндағы x=0,01; y=10; z=0,1

  1. 49*b+2,4*(6*a-4,2*c), мұндағы a=10,6; b=0,1; c=5,5

  1. 32,3*x-3,5*(8:y-2,56:z), мұндағы x=10; y=0,1; z=1,6

  1. (4,6*m+46,7):n+(6,99-5,78):k, мұндағы m=100; n=3; k=1

  1. (112,56-6,8*x):y-3,4*(10-z), мұндағы x=10; y=0,1; z=6,3

  1. (a:0,67+12,64): (7,3-b)*c, мұндағы a=4,288; b=3,9; c=10

  1. (3,57:0,17-a+0,08*b):0,27*c, мұндағы a=13,1; b=2,5; c=10

  1. 4,735:a+14,95:b+2,121:c, мұндағы a=0,5; b=10; c=0,1

  1. 3,06-0,05*m+n:0,33*k, мұндағы m=10; n=66; k=0,01


Оқушылар кезекпен есептер жазылған фрилерді таңдайды. Таңдаған есептерін шығарады және қалай шығарылғанын түсіндіріп береді.


1

456,38

2

320

3

518,4

4

8,2085

5

102,1

6

48,6

7

170,11

8

434,22

9

0,56

10

3

11

32,175

12

4,56


Дескриптор:

  1. Әріпті өрнекті санды өрнекке айналдырады

  2. Ондық бөлшекті 10; 100; 1000 ... және 0,1; 0,01; 0,001 ... сандарына көбейту және бөлу ережесін пайдаланады

  3. Ондық бөлшектерге амалдар қолданады


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13


Жұппен жұмыс


Планшет” әдісі

Планшеттегі есептерді беру



Теңдеуді шешіңіз:

1) X*6,5-7,3=12,33

2) X*4,25+2,43=6

3) 9,75:x=4,5-2,55

4) X*4,5+3,93=4,2

5) 1:x=0,54+1,96

6) 6,72:x=0,37+0,83



Планшетте жазылған есептерді таңдап алады. Таңдалынып алынған есепті жұбымен ақылдаса отырып тақтада шығарады.

Теңдеуді шешіңіз:

Жауаптары

1) X*6,5-7,3=12,33

1) x=3,02

2) X*4,25+2,43=6

2) x=0,804

3) 9,75:x=4,5-2,55

3)x=5

4) X*4,5+3,93=4,2

4)x=0,006

5) 1:x=0,54+1,96

5)x=0,4

6) 6,72:x=0,37+0,83

6)x=5,6


Дескриптор:

  1. Теңдеуді ықшамдайды

  2. Теңдеудегі белгісіз айнымалыны табады

  3. Ондық бөлшектерге амалдар қолданады

  4. Теңдеудің түбірін анықтайды

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Үй тапсырмасын беру

Үй тапсырмасына есептер беру

960; №961; №962


Үй тапсырмасын жазып алады


Слайд 18


5-сынып оқулығы.

Рефлексия


Білім қоры” әдісі.

Оқушыларға сұрақ жазылған кітапшалар беру.

Оқушыларды бағалау.

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Бүгінгі сабақта не үйренді, қандай қиындықтар болды, не нәрсе қызық болғанын жазады. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып жазады.



Слайд 17



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!