А) Білу кезеңі (5
мин.)
Өткен тарау бойынша постер
құру
Ә) Үй жұмысың
тексеру
№1020
тексеру
Мыс- ?
кг
Мырыш-1,9
кг
Барлығы-
4,7кг
Шешуі:
4,7-1,9=2,8(кг)
Жаубы: 2,8
кг
№1021
Р=16,45
см
а =6,75
см
в=4,4
см
с=?
Шешуі:
с=р-(а+в)
с=16,45-(6,75+4,4)=16,45-11,15=5,3(см)
Жауабы: с = 5,3
см
|
Оқушылар постерді құрып,
тақтаға шығып қорғайды.
Оқушылар тақтаға шығып мәтін
есептерді түсіндіріп, есептеп шығарады.
|
Түсіну
кезеңі:
Жаңа тақырыпты өздеріне
игеруге көмектесу.
І
топ:
А)
х25
х2,5
4
4
100
10,0
І
топ:
А)х35
х3,5
7
7
245
24,5
1.Натурал сандардың ережесі
қандай?
А) және Ә)жауаптарының
айырмашылығы неде?
Ондық бөлшекті натурал санға
көбейту үшін...
1)үтірге назар аудармай,
натурал сандарды көбейту керек; 2) ондық бөлшекте неше ондық таңба
болса, көбейтіндіде он жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату
керек
2) ондық бөлшекті 10,100,1000
т.с.с разряд бірліктеріне қалай көбейту
керек?
Ондық бөлшекті разряд
бірліктеріне көбейту үшін ондық бөлшектің үтірін разряд бірлігінде
неше нөл болса, сонша цифрға оңға қарай жылжыту
керек.
3)Натурал сандардың көбейту
қасиеттері?
Осы аталып кеткен натурал
сандардың көбейту қасиеттері ондық бөлшекті натурал санға көбейту
кезінде қолданылады.
Ауыстырымдылық қасиеті:
8,3·7=7·8,3
Терімділік қасиеті:
(3·2,4)·5=3·(2,4·5)
Үлестірімділік қасиеті:
(6,3+2)·5=6,3·5+2·5
|
Оқышулар натурал сандардың
көбейту ережесін айтады.
Оқушылар мұғалім берген
тапсырмаларды орындайды.
Натурал сандарды көбейту және
ондық бөлшекті натурал санға көбейту ережелерінің айырмашылығын
айтады.
Оқушылар натурал сандардың
көбейту және ондық бөлшекті натурал санға көбейту қасиеттері туралы
мәлімет айтады.
|
Талдау кезеңі: Сыни ойлауын
дамыту.
Балалар оқулықпен жұмыс жасап
болған соң, мен өзім теорияны түсіндіріп
өтемін.
|
Балалар тақтаға назар аударып
отырады.
|
Қолдану
кезеңі:
Дарындылық, жас
ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
А
деңгей(№1035)
В деңгей
(№1053)
С деңгей
(1060)
Мен дарынды оқушының жұмысын
өзім тексеремін
|
Оқушылар тандаған есептерін
орындайды.
Дарынды оқушы орнында жұмыс
жасайды.
|