|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 5.3ВОндықбөлшектержәнеоларғаамалдарқолдану |
Мектеп: «Суындық» жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімніңаты – жөні: Жұмағұлбаева Салтанат |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Ондықбөлшекті натурал санғабөлуге есептер шығару. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары: |
5.1.2.30. Ондықбөлшекті натурал санғажәнеондықбөлшеккебөлудіорындау; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ондықбөлшекті натурал санға бөлудібіледі. Ондықбөлшекті натурал санғабөлудіесептеудеқолданаалады. Ондық бөлшектерге амалдар қолданып, орта деңгейдегі тапсырмаларды орындай біледі. Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді мәтін есептерді шығаруда қолдана алады. Қиындығы жоғары есптерді, ізденісті қажет ететін есептерді шығара біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлаудағдыларындеңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалаукритерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Тілдікмақсат — ондықбөлшекті натурал санғабөлужолынтүсіндіреалады; Пәнге қатысты лексика мен терминология — ондықбөлшекті натурал санғабөлу; — үтірменажыратылатынтаңбалар саны; — үтірденкейінгітаңбалар саны; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпығабірдейеңбекқоғамы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыс |
Тарих, технология |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану |
Интербелсенді тақта, графопроектор, теледидар, тақта т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғыбілім |
Ондық бөлшектерді көбейту |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңбарысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялықахуалтудыру:
1.Ондық бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз?
11.Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеміз? 12. Ондық бөлшектерді разряд бірліктеріне 10; 100; 1000;... қалай көбейтеміз? 13. Ондық бөлшектерді көбейту ережесі? 14. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен алмастыруға тиісті цифрлар саны аз болса, не істеу керек?
«Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. (жасыл-өте жақсы орындалған сары-толықтыру керек қызыл-топта қайта қарау керек) Сабақтың тақырыбы анықталғаннан кейін сабақ мақсаты хабарланады. |
Слайдтар, 5-сынып математика оқулығы, А.АлдамұратоваС.Байшоланова Таратпаматериалдар Интерактив тақта, маркер, стикер |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы |
|
Топ ережесі Слайдтантапсырмалар
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия |
Кеменіңсуреті |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сізқандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлық оқушылароқумақсатынақолжеткіздіме? Егероқушылароқумақсатынажетпегенболса, неліктендепойлайсыз? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынанауытқуларболдымажәненеліктен? |
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсатынасәйкес алынған оқумақсатықолжетімдіболадыдепойлаймын. Сабақтыңкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаланып, жоспарланғансабағымның нәтижесін жақсыжағынанкөреаламындепотырмын. Оқушылардыңпәнгеқызығушылығынартып, оқуғадегенынтасы, ойлауқабілеттері де дамиды.Сабақтасаралаудұрысжүргізілуүшінтапсырмаларалынды.Осытапсырмаларнегізіндеайтылым, жазылым, тыңдалымдағдылары қалыптасады. Сабақжоспарынанауытқуларболуымүмкін, себебітақырыптымеңгерукезіндетүсінбей, жекетүсіндіружұмыстарыжүргізілгенкезде. |
Сабақта АКТ – ныпайдалануда, оқушылардытопқабөлукезіндеоқушылардыңденсаулықжәнеқауіпсіздікережесінсақтаудықамтамасызету; Мектепмүлкінбүлдірмейережені |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпыбағалау Сабақта еңжақсыөткенекінәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:Интербелсенді әдістерді пайдалану тиімді болды 2: Оқушылардың өзара топтық бағалауы тиімді болды Сабақтыңбұдан да жақсы өтуіне неоңықпалетереді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқу мақсатына жетуде оқушылардың бірлескен топтық жұмыстарында жұптық жұмыстарды жиі қолдану 2: Рефлексияны оқушыға шынай талдау жасай білуге қалыптастыру Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нәрсегеназараударуқажет?
|
||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондықбөлшекті натурал санғабөлуге есептер шығару.
Ондықбөлшекті натурал санғабөлуге есептер шығару.
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 5.3ВОндықбөлшектержәнеоларғаамалдарқолдану |
Мектеп: «Суындық» жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімніңаты – жөні: Жұмағұлбаева Салтанат |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Ондықбөлшекті натурал санғабөлуге есептер шығару. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары: |
5.1.2.30. Ондықбөлшекті натурал санғажәнеондықбөлшеккебөлудіорындау; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ондықбөлшекті натурал санға бөлудібіледі. Ондықбөлшекті натурал санғабөлудіесептеудеқолданаалады. Ондық бөлшектерге амалдар қолданып, орта деңгейдегі тапсырмаларды орындай біледі. Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді мәтін есептерді шығаруда қолдана алады. Қиындығы жоғары есптерді, ізденісті қажет ететін есептерді шығара біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлаудағдыларындеңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалаукритерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Тілдікмақсат — ондықбөлшекті натурал санғабөлужолынтүсіндіреалады; Пәнге қатысты лексика мен терминология — ондықбөлшекті натурал санғабөлу; — үтірменажыратылатынтаңбалар саны; — үтірденкейінгітаңбалар саны; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпығабірдейеңбекқоғамы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыс |
Тарих, технология |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану |
Интербелсенді тақта, графопроектор, теледидар, тақта т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғыбілім |
Ондық бөлшектерді көбейту |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңбарысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялықахуалтудыру:
1.Ондық бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз?
11.Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеміз? 12. Ондық бөлшектерді разряд бірліктеріне 10; 100; 1000;... қалай көбейтеміз? 13. Ондық бөлшектерді көбейту ережесі? 14. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен алмастыруға тиісті цифрлар саны аз болса, не істеу керек?
«Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. (жасыл-өте жақсы орындалған сары-толықтыру керек қызыл-топта қайта қарау керек) Сабақтың тақырыбы анықталғаннан кейін сабақ мақсаты хабарланады. |
Слайдтар, 5-сынып математика оқулығы, А.АлдамұратоваС.Байшоланова Таратпаматериалдар Интерактив тақта, маркер, стикер |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы |
|
Топ ережесі Слайдтантапсырмалар
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия |
Кеменіңсуреті |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сізқандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлық оқушылароқумақсатынақолжеткіздіме? Егероқушылароқумақсатынажетпегенболса, неліктендепойлайсыз? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаландыңыз ба? Сабақжоспарынанауытқуларболдымажәненеліктен? |
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсатынасәйкес алынған оқумақсатықолжетімдіболадыдепойлаймын. Сабақтыңкезеңдеріндеуақыттытиімдіпайдаланып, жоспарланғансабағымның нәтижесін жақсыжағынанкөреаламындепотырмын. Оқушылардыңпәнгеқызығушылығынартып, оқуғадегенынтасы, ойлауқабілеттері де дамиды.Сабақтасаралаудұрысжүргізілуүшінтапсырмаларалынды.Осытапсырмаларнегізіндеайтылым, жазылым, тыңдалымдағдылары қалыптасады. Сабақжоспарынанауытқуларболуымүмкін, себебітақырыптымеңгерукезіндетүсінбей, жекетүсіндіружұмыстарыжүргізілгенкезде. |
Сабақта АКТ – ныпайдалануда, оқушылардытопқабөлукезіндеоқушылардыңденсаулықжәнеқауіпсіздікережесінсақтаудықамтамасызету; Мектепмүлкінбүлдірмейережені |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпыбағалау Сабақта еңжақсыөткенекінәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:Интербелсенді әдістерді пайдалану тиімді болды 2: Оқушылардың өзара топтық бағалауы тиімді болды Сабақтыңбұдан да жақсы өтуіне неоңықпалетереді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқу мақсатына жетуде оқушылардың бірлескен топтық жұмыстарында жұптық жұмыстарды жиі қолдану 2: Рефлексияны оқушыға шынай талдау жасай білуге қалыптастыру Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нәрсегеназараударуқажет?
|
||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















