Материалдар / Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2021
1161
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: 17 орта мектеп

І тарау.Жаңа заманның басталуы Мұғалімнің аты-жөні: Әбдіқадырова В.Е.

Күні: 10.09.20ж.

Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті

Осы сабақта қол жеткізелетін оқу мақсаттары (оқу мақсаттарына сілтеме)

7.4.1.1-себеп-салдары анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстың капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру;

7.1.1.2-мануфактура, фабрикалардың пайда болуы және жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау;

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Еуропадағы феодалдық құрылыста капиталистік шаруашылыққа өту процесін және мануфактура, фабрикалардың пайда болуы, жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты түсіндіре алады.

Көпшілігі: Еуропада капиталистік шаруашылық өнеркәсіп төңкерісіне әлемдік жаһандық өзгерістер әкелгенін анықтай алады.

Кейбірі: Өнеркәсіп төңкерісінің уақыт кеңістігінде өткенін немесе ықпалын ескере отырып талдай алады.


Бағалау критерийі

  • Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура,фабрика) өту процесінің себеп-салдарын сипаттайды.

  • Өнеркәсіп төңкерісінің Еуропа қоғамына үлкен ықпал жасап, жаңа тап өкілдерінің қалыптасуына түрткі болғанын анықтайды.

  • Капиталистік қоғамда индустрияның маңызын анықтап, өз бетінше тұжырым жасайды.

Тілдік мақсаттар

Оқылым: Оқулықтағы мәтінді оқып, талдау жасайды.

Айтылым: Мәтіннен түсінген ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.

Жазылым: термин сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады.

Тыңдалым: топтар бір-бірін тыңдайды.

Термин сөздер:капитализм, буржуазия, пролетариат, индустрияландыру,модернизация.

Тарихи концепт

Өзгеріс пен сабақтастық

Феодалдық құрылыстан капиталистік құрылысқа өту салдарын талдап,өнеркәсіп төңкерісі өзгеріс әкелгеніне баға береді.


Құндылықтарға баулу

Өнекәсіп төңкерісі нәтижесінде әлемнің өзгеруін оқушыларға түсіндіре отырып «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығын негізге алып еңбек етуге және шығармашылық білім алуға тәрбиелеу .


Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы білім

Феодалдық қоғамның ерекшеліктері қалай ұйымдасқаны туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут














1.Психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылар шаттық шеңберін құрып «Көршіге комплемент» әдісі (шеңберде тұрған әр оқушы өзінің оң жағындағы көршісінің есімінің алғашқы әрпіне қатысты мақтау –мадақтау сөз айтады.Мысалы: Мерей-мейірімді.

Алдыңғы білім.

ҰЖ : «Сұрақ менен жауап

сізден » әдісі.

1.Феодал дегеніміз кім?

2.Феодалдық құрылыстың бір ерекшелігі?

3.Феодалдық сатыға ортақ тәртіп?

4.Шаруалар нешеге бөлінді?

5.Ерікті шаруалар кімдер?

6.Басыбайлы шаруалар кімдер?

ҚБ:Мадақтау әдісі. Мұғалім белсенді оқушыларды ауызша мадақтайды.









АКТ

Интерактивті тақта

Сабақтың ортасы

20 минут











































8 минут

























Топқа бөлу. «Сиқырлы сандықша» әдісі әріптерден сөздер құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

1-топ Мануфактура

2-топ Фабрика

3-топ Өнеркәсіп

Оқушыларды оқу және сабақ мақсаттарымен таныстыру.

ТЖ :« Джигсо » әдісі .

Тапсырма: Оқулықтағы мәтінді оқып, сипаттайды. Оқыған мәтін құрылымын топпен талдайды, кластермен жұмыс жасайды.

1-топ Еуропада феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өтуін түсіндіріңдер.

2-топ Мануфактуралық сатыдан фабрикалық сатыға өтудің себептерін анықтаңдар.

3-топ Өнеркәсіп төңкерісінің маңызын айқындаңдар.


Бағалау критерий:


Дескриптор:

Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура,

фабрика) өту процесінің себеп-салдарын сипаттайды.


Еуропада феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа өтуін түсіндірді,мануфактуралық сатыдан фабрикалық сатыға өтудің себептерін анықтады,өнеркәсіп төңкерісінің маңызын айқындады.



ҚБ: «Жетістік баспалдағы».

Оқушылар стикерге тапсырмаларды орындауда жеткен жетістіктерін жазып, баспалдаққа іледі.

ЖекеЖ.«Ой дамыту» әдісі.

Тапсырма:Төмендегі терминдерді, қолданып өнеркәсіп төңкерісінің ықпалы мен жаңа тап өкілдерінің қалыптасуына түсініктеме беріңіздер.

  • Мануфактура

  • Фабрика

  • Индустрия

  • Капитализм

  • Буржуазия

  • Пролетариат


Бағалау критерий:


Дескрип

тор:

Шартты

белгі

Өнеркәсіп төңкерісінің Еуропа қоғамына үлкен ықпал жасап, жаңа тап өкілдерінің қалыптасуына түрткі болғанын анықтайды.



Термин сөздерді пайдаланып Еуропа қоғамында өнеркәсіп төңкерісінің ықпалы мен жаңа тап өкілдерінің қалыптасуына түсініктеме берді.

(+)Дұрыс

(-)Дұрыс

емес


ҚБ: Өзін-өзі бағалау әдісі

Аты-жөні

«+»

«?»




«+»-тапсырманы дұрыс орындады

«?» орындау барысында қиындықтар туындады

ЖұпЖ: «Буклет» әдісі

Тапсырма:Капиталистік қоғамның дамуын біліп, индустрияландырудың маңызын анықтап,тұжырымдама жасайды.


Бағалау критерий:


Дескриптор:

Шартты

белгі

Капиталистік қоғамда индустрияның маңызын анықтап, өз бетінше тұжырым жасайды.


1.Капиталис

тік қоғамды біледі.

2.Осы қоғамдағы индустрияландырудың дамуын талдайды.

2.Қоғамның даму деңгейін анықтап, тұжырымда-

ма жасайды.

(+)

Дұрыс

(-)

Дұрыс

емес


ҚБ: «Қоржындағы сөздер» әдісі

«Керемет», «Жақсы», «Ойлану қажет»

Қима қағаздар









Оқулық

http://expert.mektep.kz/ru/shop/48649-8_klass/?lg=1&subject=Дүниежүзі+тарихы

15 бет.
































https://www.google.kz


Интерактивті тақта

Оқулықпен жұмыс

http://expert.mektep.kz/ru/shop/48649-8_klass/?lg=1&subject=Дүниежүзі+тарихы

15-19-22 беттер.































Үлестірме қағаздар
















https://www.google.kz/imgre


«Керемет», «Жақсы», «Ойлану қажет» сөздері жазылған

қағаздар

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлекция (Кері байланыс)


Менің білімдерім

шашыраң

қы

түсінбедім

Мен сабақты түсіндім,бірақ сұрағым бар.

Мен сабақты толық түсіндім,

ұнады


Үй тапсырмасы: Қосымша мәліметтерді пайдалана отырып тарихи эссе жазып келу.(Эссе -40 сөз)

https://yandex.kz/images/search?text=нысана



Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында «Мадақтау»,«Жетістік баспалдағы»,«Өзін-өзі бағалау»,«Қоржындағы сөздер» қалыптастырушы бағалау әдістері қолданылды.






Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың сабаққа атсалысуына байланысты, оларды ынталандырып қолдау көрсетіп отырамын.Оқушылардың қабілеттеріне байланысты әдіс-тәсілдерді пайдаланамын. Олардың пікіріне идеясына еркіндік бере отырып қолдау көрсетемін.

Алдыңғы білімді меңгеруде «Сұрақ менен жауап сізден» әдісінде оқушылар тез,ұшқыр ойлауға дағдыланады. «Джигсо» әдісі оқушылардың ұжымдасып,топтасып шешім қабылдауға дағдыландырады. Жеке жұмыста «Ой дамыту» әдісінде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артта түседі. «Буклет» әдістің нәтижесінде шығармашылықпен ізденіс жасай алатын оқушылар айқындалады.


АКТ мен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау.


Сабақ бойынша рефлекция

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!