«Келісілді»:
«Хромтау аудандық білім
бөлімі» ММ
басшысы М.О.
Косымбаева_____________
«___» __________________2018ж
«Бекітілді» :
ЖШС
«Гүлнұр» балабақшасы
меңгерушісі К.А.
Елеусизова
«___»
_____________2018ж
ЖШС
«Гүлнұр» балабақшасының 2018-2019 оқу
жылына арналған оқу жоспары
Табантал ауылы,
2018жыл
ЖШС
«Гүлнұр» балабақшасының 2018-2019 оқу
жылының оқу жоспарына
Түсінік
хат
ЖШС
«Гүлнұр» балабақшасының 2018-2019 оқу
жылында мектепке дейінгі ұйымда білім беру процесі Мектепке дейінгі
тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартына (бұдан
әрі – Стандарт 2016жылғы 13 мамыр №292 (2012жылғы 23 тамыздағы
№1080 ҚРҮҚ), Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу
жоспарына (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 маусымдағы № 391 бұйрығына
1қосымша) және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу
бағдарламасына (ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы)
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына
әдістемелік нұсқаулыққа (бұдан әрі – Нұсқаулық 2018 жылғы 14
тамыздағы №5), сәйкес ұйымдастырылды.
Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың жаңартылған мазмұны жағдайларында педагогиқалық процесі
ұйымдастыру Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың жаңартылған мазмұны:
- ұқсас тақырыптар негізінде
құрастырылған перспективалық жоспар;
- аптплық
циклограмма;
Балалардың біліктері мен
дағдыларының даму деңгейін бақылау үшін индикаторлар жүйесін енгізу
арқылы іске асырылады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту
және жетілдіру барлық үздіксіз білім беру жүйесінің алғашқы сатысы
болғандықтан, еліміздің мемлекеттік саясатының басым бағыттарының
бірі болып табылады Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаев
«Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы
дамудың жаңа
мүмкіндіктері»
атты Қазақстан халқына
Жолдауында балалардың
үнемі өзгерістерге бейім
болуы мен жаңа білімді меңгеру қабілетін дамытуды басым бағыты
ретінде айқындады. Мемлекеттің әлеуметтік тапсырмасын, сондай-ақ
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың
2016-2019 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасында
айқындалған міндеттерді орындау мақсатында 2018-2019 оқу жылында
мектепке дейінгі білім беру жүйесі келесі міндеттерді шешуді
қарастырады:
-
балалардың физикалық және
психикалық денсаулығын нығайту;
- балаларды жалпы адамзаттық
және ұлттық құндылықтарға баулу;
- патриоттық, толеранттық,
рухани және адамгершілік негіздерін қалыптастыру («Рухани
жаңғыру»,«Туған жер» бағдарламасы);
- балалардың ерте дамуы үшін
әлеуметтік дағдылары мен өздігінен дағдыларын
дамыту;
- балалардың дарындылығы мен
жеке қабілеттерін дамыту;
- мақсатты түрде баларды
мектепке дайындау.
- Аталған міндеттер білім беру
қызметін одан әрі ұйымдастыру барысында:
- мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың жаңартылған мазмұнын;
- балаларды мектепке сапалы
даярлауға бағытталған инновациялық әдістер мен
технологияларды;
- мектеп жасына дейінгі
балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау бойынша
индикаторлар жүйесін енгізу;
Үлгілік бағдарларма Стандарт
талаптарына сәйкес:
-
«Мәңгілік
ел» жалпы ұлттық идеасына
негізделген жалпы адамзаттық құндылықтарды, патриотизм мен
төзімділікті тәрбиелеу.
-
баланың өмірін қорғау және
денсауллығын нығайтуды қамтамасыз ететін заттық-қеңістіктік
дамытушы ортаны құру;
-
мектепке дейінгі білім берудің
сабақтастық және үздіксіз ұстанымдарын қамтамасыз
ету;
-
балалардың дене, зияткерлік,
адамгершілік, эстетикалық, коммуникативтік дамуына бағытталған
білім беру салаларын кіріктіру;
-
әр жас топтарында бағдарлама
материалының мазмұнын игеру бойынша мониторингті
ұйымдастыру;
-
мектепке дейінгі ұйым мен
отбасының өзара ықпалдастығы.
Ұқсас тақырыптар арқылы
перспективалық жоспарлау мектепке дейінгі ұйым педагогтарына
балалардың мектепке дейінгі ұйымда болатын барлық уақытында білім
беру әрекетін жоспарлы және бірізділікпен жүйелі түрде
ұйымдастыруына мүмкіндік береді.
Мақсаты: Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салаларын
кіріктіру арқылы тиімді іске асыру.
Міндеттері:
-
білім беру процесін
жоспарлауда педагогтарға әдістемелік көмек
көрсету;
-
күні бойы білім беру процесін
кіріктіріп, ұйымдастыруда жаңа тәсілдерді
анықтау;
-
бірлескен әрекеттің барынша
тиімді формаларын енгізу арқылы балабақшаның өміріне және баланың
әлеуметтенуіне ата-аналарды тарту.
-
білім беру процесіне және
режимдік сәттерге «өтпелі» тақырыптарды жүйелі енгізу балалардың
Үлгілік бағдарларма мазмұнын тиімді игеруін қамтамасыз
етеді.
Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың үлгілік оқу бағдырламасын
тиімді іске асыру мақсатында «Гүлнұр» балабақшасының білім беру
процесіне «өтпелі тақырыптар» арқылы перспективалық жоспарлау
енгізілді.
«Гүлнұр» балабақшасының алдына қойылған
міндет – түрлі білім беру салалары біріктірілетін, күні бойы
белгілі бір тақырыпта ересек пен баланың өзара әрекеті тұтастай
кіріктірілген процесті әзірлеу.
Бағдарламаның мазмұны
тәрбиелетін балалардың жас топтарын
қамтиды:
3 жастан 5 жасқа дейін (II
кіші топ);
Бағдарлама балалардың жас және
жеке ерекшеліктерін ескереп,, оларды жан-жақты дамытуға бағытталған
(«Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет»)
бес білім беру саласы және білім беру салаларының мазмұнын
кіріктіруарқылы іске асырылды. Бағдарлама мазмұнын іске асыру және
ерекшелігі психологиясы мен мектепке дейінгі педагогика және білім
беру салаларын кіріктіру негізінде жузеге асырылды. Барлық білім
беру салалары бір-бірімен байланысты: бала оқи отырып таниды; тани
отырып не білгені туралы айтады; зертеу мен пайымдау барысында
құрбыларымен бірлесіп әрекет етеді. Осылай білім беру салаларының
өзара кірігуі және өзара байланысы балада қоршаған ортаның тұтас
бейнесін қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Мектепке дейінгі тәрбие
мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес (II )кіші топтан бастап,
вариативті компонент енгізілді. Ұйымдастырылған оқу қызметінің
жалпы көлемі 12 сағат, оның ішінде (II )кіші топта 1 сағат
вариативтік компонентке қарастырылған.
1. «Өнерлі екен он саусақ»
/1сағ - II кіші топ құрастырушылар:
К.А.
Елеусизова «Гүлнұр» балабақшасының меңгерушісі Г.С.
Унгарова, «Гүлнұр» балабақшасының
тәрбиешісі А.С. Ш
укралина, «Гүлнұр» балабақшасының тәрбиешісі
Барлық бейімделген бағдарламалар Хромтау аудандық білім, бөлімінің
сараптау комиссия шешімімен №781 бұйрығымен 2017 жылы
бекітілді.
«Қаралды»: «Бекітілді»
______________
Пед. кеңес Хаттама №1
ЖШС «Гүлнұр» балабақшасының
«___» ____________2018 ж
меңгерушісі К.А. Елеусизова
«___»
_____________2018ж
ЖШС
«Гүлнұр» балабақшасының 3 жастан 4(5) жасқа дейінгі
балаларды мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың оқу жоспары
2018-2019ж.ж
№
|
Білім беру
Салалары
|
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеттері
|
3 жастан 4 жасқа дейін II кіші
топ
|
1
|
«Денсаулық»
|
|
3
|
|
|
Дене
тәрбиесі
|
3
|
Кауіпсіздік мінез құлық
негізері, валеология
|
-
|
2
|
«Коммуникация»
|
|
2
|
|
|
Сөйлеуді
дамыту
|
1
|
Көркем
әдебиет
|
0,5
|
Сауат ашу және
жазу
|
-
|
Орыс
тілі
|
-
|
Ағылшын
тілі
|
0,5
|
Драма
|
-
|
Мемлекеттік, орыс және
басқа тілдер (Мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және
оқытатын топтпрда өткізілмейді)
|
-
|
|
|
3
|
«Таным»
|
|
2,5
|
|
|
Сенсорика
|
-
|
Қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыру
|
1
|
|
|
Құрастыру
|
0,5
|
Жаратылыстану
|
1
|
|
|
4
|
«Шығармашылық»
|
|
3
|
|
|
Сурет
салу
|
1
|
Мүсіндеу
|
0,25
|
Аппликация
|
0,25
|
Музыка
|
1,5
|
|
|
5
|
«Әлеумет»
|
|
0,5
|
|
|
Қоршаған ортамен
таныстыру
|
0,25
|
Экология
негіздері
|
0,25
|
Өзін-өзі
тану
|
-
|
|
|
|
|
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің ұзақтылығы
|
15-20
|
Мектеп жасына дейінгі
балалардың ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің далпы
көлемі
|
11
|
|
Вариативтік
компонент
|
«Өнерлі екен он
саусақ»
|
1
|
|
|
|
-
|
|
-
|
Барлығы:
|
12
|
Осы құжат __________
бет нөмірленіп тігілді.
ЖШС «Гүлнұр» балабақшасының
меңгерушісі
_____________ К.А.
Елеусизова
|
Осы құжат __________
бет нөмірленіп тігілді.
ЖШС «Гүлнұр» балабақшасының
меңгерушісі
_____________ К.А.
Елеусизова
|
Осы құжат __________
бет нөмірленіп тігілді.
ЖШС «Гүлнұр» балабақшасының
меңгерушісі
_____________ К.А.
Елеусизова
|