Материалдар / Онлайн- сабақ жоспары (синхронды оқыту) мөлшері. Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар. 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Онлайн- сабақ жоспары (синхронды оқыту) мөлшері. Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат мөлшері ұғымын қолдану. - Стехиометриялық заңдылықтарды ескеру Берілген алгоритмді қолдана отырып есептеулер жүргізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2020
879
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Онлайн- сабақ жоспары (синхронды оқыту)

Пән мұғалімі: Шәріпхан Алма Ермекқызы

Мектебі: «Ы Алтынсарин атындғы №37 гимназия»

Пәні: химия

Сынып: 10 «Ә»

Cабақ та­қырыбы: Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар.

Оқыту мақсаты: 10.1.1.3 Стехиометриялық заңдар мен зат мөлшері ұғымын қолдана отырып, есептеулер жүргізу;

  • Сабақ мақсаты (подумать о дифференциации): Зат мөлшері ұғымын қолдану.

  • Стехиометриялық заңдылықтарды ескеру

Берілген алгоритмді қолдана отырып есептеулер жүргізу

Күтілетін нәтиже (материальный артефакт - доказательства):

Білім индикаторы:

Дағды индикаторы:

Зат мөлшері ұғымына анықтама бере отырып, есептеулерді жүргізе алады

Стехиометрия заңдарын қолданып, есептеулер жүргізе алады


Білу

Түсіну

Қолдану

Қорытындыны дұрыс шығарады


жоғары деңгейдегі дағдылар

Уақыт(минуты)

Мұғалім іс - әрекеті

Оқушы іс - әрекеті

Оқыту құралы

1ші этап. Мотивациялық ұйымдастыру:

Сағат бойынша достар» жаттығуы

2 сек.

Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру, топ ішінде жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.Әр сағат тіліне жазылған келесі нұсқауларды орындаңдар.

Оқушылар нұсқау бойынша қайталайды.

треннинг

Сабақ тақырыбын болжау (2 минут)

Сізде қызыл үрмебұршақ жармасы салынған қап бар. Жармаларды санамай қаптағы жармалардың санын қалай анықтауға болады?

Оқушылар өз ойларын айтады. «Өлшеу әдісін» қолдану

презентация

Сабақ тақырыбы (1 мин)

Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар.

Дәптерге жазады.


2ші этап. Теориялық – практикалық бөлім:

кілт сөздермен жұмыс жасау (2 мин)

Моль, Мольдік масса, Авогдро тұрақтысы, Мольдік көлем, Стехиометрия, Зат массасының сақталу заңы

Zoom-да планшет тақтамен жұмыс

Планшет тақта

Топпен жұмыс

1 топ: Айжан тамақ пісіріп жатып абайсызда қанттың (C12H22O11 ) 26 ∙ 10 21 мөлшерін шашып алды. Айжан қанттың қанша массасын жоғалтқанын тап.

Есептеулер жүргізеді.

Jamboard тақтасы

https://jamboard.google.com/d/

1MRBeOzTD2QfqfT2X8XLbR0bz

H-VqK3FgbavQM4iLz9g/edit?

usp=sharing

5 минут

2 топ: Метан аммиак өндірісінде сутек көзі болып қолданылады. Жоғары температурада көміртек және сутек түзіп ыдырайды. СН4 t →С + 2Н2 ; 5 моль метан ыдырағанда түзілетін күйенің (көміртектің) массасы мен сутектің көлемін анықта.

Есептеулер жүргізеді.

Jamboard тақтасы


3 топ: Этанол (С2Н5ОН ) – спирттер классына жататын органикалық қосылыс. Спиртшамдарында этанол жанармай ретінде қолданылады. Егер бастапқыда алынған этанолдың массасы 72,80г болса, бөлінген (қ.ж.) көмірқышқыл газының көлемін есепте.

Есептеулер жүргізеді.

Jamboard тақтасы

3ші этап. Рефлексивті- қорытынды бөлім:

Kahoot. 5минут

Пин-код арқылы оқушыларды қабылдау. Сұрақтарға жауап

Сұрақтарға жауаптарды белгілеп қорытындымен танысады.

Kahoot бағдарламасымен жұмыс

Кері байланыс




Бағдршам

https://docs.google.com/forms/d/

1wS0QxTkzf8QojkiJZoyed4x8VkYekyC-v8oNNsyhIJ4/edit?usp=sharing ссылканы оқушыларға жіберу

Ссылкамен кіріп кері байланыс береді

Google form бағдарламасы









Өтілетін сабақ бойынша анализ (комментарии, что можно изменить в плане)















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!