Білім
беру саласы: Таным.
Бөлімі: Құрастыру.
Тақырыбы: «Судан өтетін
көпір».
Мақсаты: құрылысы күрделі емес көпірді
құрастырып үйрену; көпірдің алуан түрлері, олардың қызметі және оны
құрастыру элементтерімен таныстыру; үлгіге қарап отырып, құрылысты
дұрыс құрастыру білуге, “ұзын-қысқа” ұғымдарын айыра білуге үйрету;
шығармашылыққа және өз бетінше жұмыс істеуге
баулу.
Керекті құралдар: кірпіштер, кубиктер, ұзынды-қысқалы
пластиналар, призма, адам мүсіндері, көгілдір және көк жолақтар,
“Көпір түрлері” кестесі.
Барысы: «Көңіл күй жаттығуы». – Қане,
бір-бірімізбен қол ұстасып, бәріміздің көңіл күйіміз көтеріңкі болу
үшін бір-біріміздің көзімізге қарап, күлімдейік. Кімнің көңіл күйі
көтеріңкі болса, сол баланың жұмысы жақсы болады. Балалар «Көңіл
күй »жаттығуын жасады.
-Қане,
енді мына суретке көңіл бөлейік.
-Дұрыс
айтасыңдар, өзен үстіндегі көпірді көріп
тұрмыз.
-Ал ол не үшін
жасалған? Жаяу жүр-гіншілер үшін.
-Біз сендермен көпірдің
қандай түрлерін көрдік?(«Көпір түрлері» туралы кестені
ілу.
– Көпірдің бәріне не ортақ? Тіреуіші, жақтауы,
жүретін бөлігі, түсетін жері.
– Неліктен олардың түсетін жерлері әртүрлі пішінде?
Көліктердің түсі – Көліктерге арналған.
– Адамдарға арналған - жүргіншілерге.
– Көпірдің бәріне Тіреуіші, жақтауы, жүретін
бөлігі, түсетін жері ортақ.
Жүргіншілер көпірінде
баспалдақ болады.
Бой сергіту. Көпір туралы
жұмбақ шешкізу. Есік қағылып қонжық кіреді де,
жылайды.
Тәрбиеші: Саған не болды,
неге жылайсын?
Қонжық: Мен арғы жағадағы орманға жете алмай
тұрмын, өйткені көпір ескірген екен, сынып
қалды.
Тәрбиеші: Сен жылама, біз
саған көмектесеміз, солай емес пе, балалар! Ал сен бізге қарап
отыр.
– Балалар, алдымен жүргіншілер көпірінің жасалу
жолына мұқият қараңдар. 2 текшеден аламыз да, көпір биік болу үшін
бірінің үстіне бірін қоямыз. Текшені көрсетіңдерші. Текшелердің
үстіне кірпіштер қоямыз,сосын оны пластинамен
жаба-мыз.
-Бізге тағы не істеу
керек? Түскіш. Жүргіншілер үшін қандай түскіш болу керек?
Бас-палдақтар. Енді өзеннен өтетін көпірді өздерің жасайсыңдар.
Балалардың көңілін қосым-ша материалдарға: көгілдір, көк жіңішке
жолақ қағаздар, адам бейнелері, ағаштарға ауда-ру. Өз бетінше жұмыс
кезінде балаларға жеке нұсқау беру,
көрсету.
Жұмыстың орындалу сапасын
тексеру.
Тәрбиеші: Қалай, қонжық,
біздің балалар жасаған көпір саған ұнады
ма?
Қонжық: балалардың жұмысын мадақтап, өлең айтып
береді:
Буырқанған өзенде,
Жеңіл, иілгіш
аспалы,
Сол жағадан оң
жағаға,
Белдікше көпір тағылған.
Балалар қонжыққа ризашылықтарын
білдірді.
Ойын: «Апандағы
аю».
Қорытынды: Оқу қызметін қорытындылап, жақсы
қатысқан балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу:көпірдің алуан түрлері, олардың қызметі және оны құрастыру
элементтерімен танысты.
Игеру: құрылысы күрделі емес көпірді
құрастыруды игерді
Меңгеру: шығармашылықты және өз бетінше жұмыс
істеуді меңгерді.