Материалдар / оқу жоспары

оқу жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
2022 жыл үлгілік оқу жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 394 бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
1-қосымша
Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
үлгілік оқу жоспары
Рет

1
2
3
4
5

6
7

Жас топтары
Ұйымдастырылған
іс-әрекет*
Дене шынықтыру
Дене шынықтыру**
Сөйлеуді дамыту және
көркем әдебиет
Сенсорика
Қоршаған ортамен
таныстыру
Сурет салу
Мүсіндеу
Жапсыру
Құрастыру
Музыка
Музыка***
Арнайы түзетуші ісәрекет

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
(2 жастағы балалар)

аптасына үш рет
күн сайын
күн сайын

аптасына үш рет
күн сайын
күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын

күн сайын
аптасына бір рет
күн сайын

күн сайын
күн сайын
күн сайын
күн сайын
аптасына бір рет
күн сайын

Ескерту:
*Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке
дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік
құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі
тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, оның ішінде мектепке дейінгі
ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына,
отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдениәлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша
міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын,
қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын
кіріктірілген сабағы.

4
** Бөбек жасындағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы
балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
*** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы ән айтуға, музыка
тыңдауға, әндерді жаттатуға, импровизацияға, музыкамен ырғақты қозғалыстарға, шулы
балалар аспаптарында ойнауға және музыкалық іс-әрекеттің басқа түрлеріне уақыт бөлінеді.
**** Арнайы түзетуші іс-әрекет арнайы мектепке дейінгі ұйымдарда, мектепке дейінгі
ұйымдардың арнайы топтарында мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жүргізіледі.
Көру қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші іс-әрекет****

және
зияткерлік
1 Танымдық
дағдыларды дамыту
Көру қабілеті**
Кеңістікте бағдарлай білу
2 Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды
қалыптастыру
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
(2 жастағы балалар)

аптасына екі рет

аптасына үш рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Ескерту:
**** Арнайы түзетуші іс-әрекетті арнайы педагог (тифлопедагог) түзете қолдауды қажет
ететін балалармен шағын топтарда немесе жеке жүргізеді.
** Көзі көрмейтін балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және сипап сезуді
дамыту бойынша түзету іс-әрекеті жүргізіледі. Нашар көретін және кейіннен соқыр болып
қалған балалар мен көру қабілеті бұзылған балалар үшін жанасу мен ұсақ моториканы дамыту
бойынша іс-әрекет жоғарыда аталған түзету қызметінің барлық түрлерінде жүргізіледі.
Есту қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші іс-әрекет****

1 Коммуникативтік дағдыларды дамыту
Сөйлеуді дамыту**
Есту арқылы қабылдау мен айтуды
қалыптастыруды дамыту
2 Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды
қалыптастыру
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
(2 жастағы балалар)

аптасына екі рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

Аптасына екі рет
Аптасына бір рет
Аптасына бір рет

аптасына бір рет

Аптасына бір рет

аптасына бір рет

Аптасына бір рет

Ескерту:
****Арнайы түзетуші іс-әрекет ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді дамыту
құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәрежелі) балалармен жүргізіледі; көркем әдебиетпен
таныстыру сюжетті-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі.

5
*Арнайы педагог (сурдопедагог) шағын топта немесе түзете қолдауды қажет ететін
балалармен жеке-жеке жүргізеді; естімейтін балалар үшін ымдау тілін қалыптастыру бойынша
іс-әрекет өткізіледі.
Тірек-қозғалыс аппаратында бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші іс-әрекет****

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
жастағы балалар)

аптасына екі рет
аптасына бір рет

аптасына үш рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

1 Физикалық қасиеттерді дамыту
Емдік дене тәрбиесі (суда немесе
құрылықта)
2 Түзету жұмысы*

Ескерту:
Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагогтер (дефектолог,
логопед), емдік дене тәрбиесі нұсқаушысы жүргізеді.
*Түзету жұмысын түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагогтер
(дефектолог, логопед) жүргізеді.
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші іс-әрекет****

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
(2 жастағы балалар)

аптасына үш рет
аптасына екі рет
аптасына бір рет

аптасына үш рет
аптасына екі рет
аптасына бір рет

1 Коммуникативтік дағдыларды дамыту
Сөйлеуді дамыту*
Дыбыстап айту

Ескерту:
*Арнайы педагог (логопед) жаппай немесе шағын топта жүргізеді.
Психикалық дамуы тежелген балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші іс-әрекет****

1 Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін
түзету
Қоршаған ортамен танысу және
сөйлеуді дамыту
Сенсорика
2 Түзету жұмысы

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
жастағы балалар)

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет

6
Ескерту:
****Арнайы түзету іс-әрекетін (шағын топтық) арнайы педагог (дефектолог) түзетуді
қажет ететін балалармен шағын топта немесе жеке жүргізеді.
Зиятында бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші іс-әрекет****

және
зияткерлік
1 Танымдық
дағдыларды дамыту
Ойынға үйрету
Ойлауды қалыптастыру
2 Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды
қалыптастыру
Қоршаған ортамен таныстыру
Коммуникативтік дағдыларды дамыту
3 Түзету жұмысы*

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
(2 жастағы балалар)

аптасына бір рет

аптасына екі рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына екі рет

аптасына бір рет
-

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

Ескерту:
**** Арнайы педагог (дефектолог) түзетуді қажет ететін балалармен шағын топта немесе
жеке жүргізеді.
Күрделі бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші іс-әрекет****

дағдыларды
1 Коммуникативтік
дамыту*
Ымдау, дактильді-жанаспалы сөйлеуді
қалыптастыру (көру
және
есту
қабілетінің аралас бұзылуымен)
Символдар,
суреттер-заттардың
көмегімен
коммуникацияны
қалыптастыру (сөйлемейтін балалар
үшін)
Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді
меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)
және
зияткерлік
2 Танымдық
дағдыларды дамыту
Сенсорика
Кеңістікте бағдарлай білу
3 Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды
қалыптастыру

ерте жас тобы
(1 жастағы балалар)

кіші топ
(2 жастағы балалар)

аптасына бес рет

аптасына бес рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына екі рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына екі рет

7
Тамақтану
және
мінез-құлыққа
байланысты дағдыларды қалыптастыру
Киіну және киімді күту дағдыларын
қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Ескерту:
*Коммуникативтік дағдыларды дамытуда біріктірілген бұзылыстардың түріне
байланысты жұмыстың келесі түрлерінің бірі таңдалады: дактильді-байланыс байланыс
нысандары; сөйлеудің ойнатқыш/дыбыстық жағы бұзылған жағдайда (церебральды сал ауруы,
алалия кезінде) объектілерді-символдарды, суреттерді пайдалануға байланысты коммуникация
дағдылары қалыптасады; күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық)
сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады және оны дефектолог, логопед
және тәрбиеші шағын топпен немесе жеке жүргізеді (ауызша (дыбыстық) сөйлеуді
қалыптастыру және дамыту мүмкіндігі болмаған жағдайда, коммуникацияның балама түрлерін
қалыптастыру жүзеге асырылады).
Көрудің алғашқы бұзылуы кезінде балаларға арналған «Тифлографика»
ұйымдастырылған іс-әрекетте жеңіл дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен тәрбиеші
«сурет салу» іс-әрекетін, ауыр дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен «Тифлографика»
ұйымдастырылған іс-әрекетінде арнайы педагог жұмыс жүргізеді.

8
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы «___» _______
№ ___ бұйрығына
2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
2-қосымша
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
үлгілік оқу жоспары
Рет


Жас топтары
Ұйымдастырылған іс-әрекет*

ортаңғы топ
(3 жастағы балалар)

ересек топ
(4 жастағы балалар)

аптасына үш рет
күн сайын
күн сайын

аптасына үш рет
күн сайын
күн сайын

аптасына бір рет
күн сайын
-

аптасына бір рет
күн сайын
-

3

Дене шынықтыру
Дене шынықтыру**
Сөйлеуді дамыту және көркем
әдебиет
Қазақ тілі
Қазақ тілі ***
Сауат ашу негіздері

4

Математика негіздері

күн сайын

күн сайын

5

Қоршаған ортамен таныстыру

күн сайын

күн сайын

6

Сурет салу
Мүсіндеу
Жапсыру
Құрастыру
Музыка
Музыка****
Арнайы түзетуші іс-әрекет*****

күн сайын

күн сайын

аптасына бір рет
күн сайын

аптасына екі рет
күн сайын

1
2

7
8

Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке
дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік
құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі
тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі
ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына,
отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдениәлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша
міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын,

9
қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын
кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы
балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу
бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар
әрекетінде
тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының
мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік
нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
****Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән
айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар
аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
***** Арнайы түзетуші іс-әрекет арнайы мектепке дейінгі ұйымдарда, мектепке дейінгі
ұйымдардың арнайы топтарында мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жүргізіледі.
Көру қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші ісәрекет*****

және
1 Танымдық
зияткерлік
дағдыларды
дамыту
Көру қабілеті*
Кеңістікте бағдарлай білу
2 Әлеуметтік-эмоционалды
дағдыларды қалыптастыру
Әлеуметтік-тұрмыстық
бағдар

ортаңғы топ
(3 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

ересек топ
(4 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

мектепалды топ
(5 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

аптасына екі рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына екі рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына екі рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Ескерту:
****Арнайы түзетуші іс-әрекетті арнайы педагог (тифлопедагог) түзете қолдауды қажет
ететін балалармен шағын топтарда немесе жеке жүргізеді.
*Көзі көрмейтін балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және сипап сезуді
дамыту бойынша түзетуші іс-әрекет жүргізіледі. Нашар көретін және кейіннен соқыр болып
қалған балалар мен көру қабілеті бұзылған балалар үшін жанасу мен ұсақ моториканы дамыту
бойынша іс-әрекет жоғарыда аталған түзетуші іс-әрекеттің барлық түрлерінде жүргізіледі.
Есту қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші ісәрекет*****

1 Коммуникативтік
дағдыларды дамыту
Сөйлеуді дамыту*

ортаңғы топ
(3 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

ересек топ
(4 жастағы
балалар)
аптасына төрт рет

аптасына төрт рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

мектепалды топ
жастағы балалар)

10
Есту арқылы қабылдау мен
айтуды қалыптастыруды
дамыту

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Ескерту:
Ауызша сөйлеуді дамыту бойынша іс-әрекет құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесі бар (IV
дәрежелі) балалармен жүргізіледі.
Көркем әдебиетпен таныстыру сюжетті-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі.
*Тіл дамыту бойынша іс-әрекетті арнайы педагог (сурдопедагог) түзете қолдауды қажет
ететін балалармен шағын топта немесе жеке жүргізеді.
Естімейтін балалар үшін ымдау тілін қалыптастыру бойынша іс-әрекет өткізіледі.
Тірек-қозғалыс аппаратында бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші ісәрекет *****

1 Дене қасиеттерін дамыту
Емдік дене тәрбиесі
Түзету жұмысы*

ортаңғы топ
(3 жастағы
балалар)
аптасына төрт рет
аптасына екі рет
аптасына екі рет

ересек топ
(4 жастағы
балалар)
аптасына төрт рет
аптасына екі рет
аптасына екі рет

мектепалды топ
(5 жастағы
балалар)
аптасына бес рет
аптасына үш рет
аптасына екі рет

Ескерту:
Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагогтер (дефектолог,
логопед), емдік дене тәрбиесі нұсқаушысы жүргізеді.
*Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагог (дефектолог),
жүргізеді.
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші ісәрекет *****

1 Коммуникативтік
дағдыларды дамыту
Сөйлеуді дамыту
Сауат ашу негіздері
Дыбыстап айту

ортаңғы топ
(3 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

ересек топ
(4 жастағы
балалар)
аптасына төрт рет

мектепалды топ
(5 жастағы
балалар)
аптасына төрт рет

аптасына екі рет
аптасына бір рет

аптасына үш рет
аптасына бір рет

аптасына екі рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет

Психикалық дамуы тежелген балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші ісәрекет *****

ортаңғы топ
(3 жастағы
балалар)

ересек топ
(4 жастағы
балалар)

мектепалды топ
(5 жастағы
балалар)

11
іс-әрекетінің
1 Танымдық
кемшіліктерін түзету
Қоршаған
ортамен
таныстыру және сөйлеуді
дамыту
Сенсорика
Түзету жұмысы*

аптасына үш рет

аптасына үш рет

аптасына үш рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет

Ескерту:
*****Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагог (дефектолог),
жүргізеді.
Зиятында бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші ісәрекет *****

және
1 Танымдық
зияткерлік
дағдыларды
дамыту
Ойынға үйрету
Ойлауды қалыптастыру
Сенсорика
2 Әлеуметтік-эмоционалды
дағдыларды қалыптастыру
Қоршаған
ортамен
таныстыру
Коммуникативтік
дағдыларды дамыту
3 Түзету жұмысы*

ортаңғы топ
(3 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

ересек топ
(4 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

мектепалды топ
(5 жастағы
балалар)
аптасына үш рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына екі рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына екі рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына екі рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Ескерту:
*****Арнайы педагог (тифлопедагог) түзетуді қажет ететін балалармен шағын топта
немесе жеке жүргізеді.
*Арнайы педагог (дефектолог) түзетуді қажет ететін балалармен шағын топта немесе
жеке жүргізеді.
Күрделі бұзылыстары бар балалар үшін
Жас тобы


Арнайы түзетуші ісәрекет *****

1 Коммуникативтік
дағдыларды дамыту*

ортаңғы топ
(3 жастағы
балалар)
аптасына бес рет

ересек топ
(4 жастағы
балалар)
аптасына бес рет

мектепалды топ
(5 жастағы
балалар)
аптасына бес рет

12
Ымдау,
дактильдіжанаспалы
сөйлеуді
қалыптастыру (көру және
есту қабілетінің аралас
бұзылуымен)
Символдар,
суреттерзаттардың
көмегімен
коммуникацияны
қалыптастыру
(сөйлемейтін
балалар
үшін)
Сөйлеуді
дамыту
(дыбыстық
сөйлеуді
меңгеру мүмкіндігі бар
балалар үшін)
2 Танымдық және
зияткерлік дағдыларды
дамыту
Сенсорика
Кеңістікте бағдарлай білу
3 Әлеуметтік-эмоционалды
дағдыларды қалыптастыру
Тамақтану және мінезқұлыққа
байланысты
дағдыларды қалыптастыру
Киіну және киімді күту
дағдыларын қалыптастыру
Үй еңбегі және басқа
жағдайларда
мінезқұлыққа
байланысты
дағдыларды қалыптастыру

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына екі рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына үш рет

аптасына бір рет
аптасына бір рет
аптасына үш рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Ескерту:
*Коммуникативтік дағдыларды дамытуда біріктірілген бұзылыстардың түріне
байланысты жұмыстың келесі түрлерінің бірі таңдалады: дактильді-байланыс байланыс
нысандары; сөйлеудің ойнатқыш/дыбыстық жағы бұзылған жағдайда (церебральды сал ауруы,
алалия кезінде) объектілерді-символдарды, суреттерді пайдалануға байланысты коммуникация
дағдылары қалыптасады; күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық)
сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады және оны дефектолог, логопед
және тәрбиеші шағын топпен немесе жеке жүргізеді (ауызша (дыбыстық) сөйлеуді
қалыптастыру және дамыту мүмкіндігі болмаған жағдайда, коммуникацияның балама түрлерін
қалыптастыру жүзеге асырылады).
Көрудің алғашқы бұзылуы кезінде балаларға арналған «Тифлографика»
ұйымдастырылған іс-әрекетте жеңіл дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен тәрбиеші
«сурет салу» іс-әрекетін, ауыр дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен «Тифлографика»
ұйымдастырылған іс-әрекетінде арнайы педагог жұмыс жүргізеді.

13
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы «___» _______
№ ___ бұйрығына
3-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
3-қосымша
Мектепке дейінгі ұйымдағы мектепалды топқа / мектептегі (лицейдегі, гимназиядағы)
мектепалды сыныпқа арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу
жоспары (5 жастағы балалар)
Рет


Ұйымдастырылған іс-әрекет*/
Балалардың іс-әрекеті

Аптадағы
өткізу жиілігі

3

Дене шынықтыру
Дене шынықтыру**
Сөйлеуді дамыту
Көркем әдебиет
Қарым-қатынас іс-әрекеті
Қазақ тілі
Қазақ тілі***
Сауат ашу негіздері

күн сайын

4

Қарым-қатынас іс-әрекеті,
танымдық іс-әрекет
Математика негіздері

күн сайын

5

Танымдық іс-әрекет,
зерттеу іс-әрекеті
Қоршаған ортамен таныстыру

1
2

6

7

8

Қарым-қатынас іс-әрекеті,
танымдық іс-әрекет, зерттеу ісәрекеті, еңбек іс-әрекеті
Сурет салу
Мүсіндеу
Жапсыру
Құрастыру
Шығармашылық іс-әрекет,
бейнелеу іс-әрекеті
Музыка
Музыка****
Барлығы

Аптадағы
нормативтік жүктеме
3 сағат

күн сайын
2 сағат
2 сағат
күн сайын
2 сағат
күн сайын
сағат

3 сағат

2 сағат
күн сайын

1 сағат

күн сайын
2 сағат
күн сайын
-

20 сағат

14
Ескерту:
*Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке
дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік
құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі
тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі
ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына,
отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдениәлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша
міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын,
қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын
кіріктірілген сабағы.
**Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы
балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу
бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар
әрекетінде
тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының
мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік
нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
****Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыка тыңдау, ән айту,
әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында
ойнау және басқа музыкалық іс-әрекетке уақыт бөлінеді.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ