Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқу жұмыс бағдарламасы Ақпараттық коммуникациялық технологияр негіздері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТІРЛІГІ ALMATY QALASYNYN’ INNOVATSIIALYQ KOLLEDJI |
|
МИНИСТЕРСТВО ПРОСВЕЩЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН ИННОВАЦИОННЫЙ КОЛЛЕДЖ ГОРОДА АЛМАТЫ |
«БЕКІТЕМІН»
Директордың ОГЖО
_______________Мамраимова Г.С.
«_____»___________________2024ж
Оқу жұмыс бағдарламасы
Пән атауы: «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негіздері»
Мамандық: 01140100 «Педагогика и методика начального обучения»
Біліктілік: 4S01140101 «Учитель начального образования»
Оқыту нысаны: Күндізгі орта білім базасында
Бақылау түрі: Сынақ
Оқу жоспары сәйкес жалпы сағат саны 48с
Әзірлеген оқытушы: Сахиева Жамила Адилжанқызы
Әдістемелік кеңес отырысында қаралды және мақұлданды
Хаттама № ____ "_____"________
20___ж.
Әдістемелік кеңес төрайымы
_________________ ________________________________________________
(қолы) (Т. А. Ә.)
1.Түсіндірме жазба
Осы жұмыс оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына [ ҚР МЖМБС4.050.77-2009] сәйкес 01140100 «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы 4S01140101-«Бастауыш білім беру мұғалімі» біліктілігі бойынша әзірленді.
Пәннің негізгі мақсаты — студенттерді ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) негіздерімен таныстыру, оларды қолдану дағдыларын дамыту және заманауи цифрлық құралдарды тиімді пайдалану мүмкіндіктерін ашу. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) негізгі принциптерін, құралдарын және әдістерін студенттерге үйрету, оларды ақпаратты тиімді өңдеу мен сақтау жүйелерін қолдануға, желілік технологиялар мен ақпараттық қауіпсіздік саласында білімді меңгеруге бағыттау. Студенттерді ақпараттық қоғамда өмір сүруге және кәсіби қызметте АКТ қолдану дағдыларын дамыту.
Пәннің міндеттері:
-
Ақпараттық технологиялардың даму тарихы мен заманауи жағдайын зерттеу.
-
Ақпаратты өңдеу және сақтау жүйелерімен таныстыру.
-
Компьютерлік желілердің негіздерін үйрету.
-
Ақпараттық қауіпсіздік және желілік этика тақырыптарын қарастыру.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар білім беру саласында, кәсіпорындарда, ғылымда және өндірісте тиімді қызмет атқаруға мүмкіндік береді. Осы пәннің маңызды бөлігі – студенттерді тек теориямен таныстыру ғана емес, сонымен қатар оларды АКТ құралдарын практикада қолдануға үйрету.
Оқытудың негізгі әдістері:
-
Лекциялар мен семинарлар
-
Практикалық жұмыстар мен жобалар
-
Тренингтер мен вебинарлар
-
Тестілер мен үй тапсырмалары
Пәнді оқу барысында студенттердің білімін бағалау әртүрлі әдістермен жүргізіледі: жазбаша емтихан, жобалық жұмыстар, тестілеу және презентациялар.
2. Пәнді оқытуда жоспарланатын нәтижелер
Стандартта және білім беру бағдарлам аларына жоспарланған құзыреттіліктер |
Үлгілік оқу бағдарламасында жоспарланған нәтижелер |
ҚҚ2. Мақсат пен міндеттерді анықтай, оқушылардың іс- әрекетін жобалай, ұйымдастырушылық дағдыларын дамыта білу. |
Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар біледі:
Менгереді:
Дағдысын қалыптастырады:
Құзыретті:
|
ҚҚ7. Компьютерлік жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеу принциптерін анықтай білу, Компьютерлік құрылғыларды дұрыс пайдалану дағдыларын дамыту |
Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар біледі:
Менгереді:
Дағдысын қалыптастырады:
Құзыретті:
|
АҚ3. Интернет-қызметтерін тиімді қолдану дағдыларын дамыту |
Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар біледі:
Менгереді:
Дағдысын қалыптастырады:
Құзыретті:
|
АҚ4. Ақпараттық қауіпсіздікке қатысты шараларды жүзеге асыру дағдыларын меңгеру. |
Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар біледі:
Менгереді:
Дағдысын қалыптастырады:
Құзыретті:
|
3.Тақырыптық жоспар
№ |
Бөлімдермен тақырыптар атауы |
Барлығы |
Оның ішінде |
|
Теориялық сабақ |
Тәжірибелік сабақ |
|||
1 бөлім. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негіздері және тарихы
|
||||
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
2-бөлім. Білім беруде АКТ құралдарын қолдану
|
||||
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
3-бөлім. АКТ құралдары арқылы дидактикалық материалдар дайындау әдістемесі
|
||||
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
4-бөлім. Білім беру үдерісінде АКТ құралдарын тиімді қолдану және олардың нәтижелерін бағалау
|
||||
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
|
|
2 |
1 |
1 |
Барлығы |
48 |
24 |
24 |
3.1 Мазмұны
1 БӨЛІМ. АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТАРИХЫ
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың анықтамасы және негізгі принциптері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) — ақпараттарды жинау, өңдеу, сақтау, тасымалдау және көрсету үшін қолданылатын құралдар мен технологиялар жиынтығы. Олар компьютерлер, телекоммуникациялық құралдар, бағдарламалық қамтамасыз ету және интернет қызметтерінен тұрады. АКТ қоғамның әртүрлі салаларында маңызды рөл атқарып, білім беру, бизнес, денсаулық сақтау және басқа да салаларда қолдану тиімділігін арттырады. АКТ-ның негізгі принциптеріне автоматтандыру, қолжетімділік, интерактивтілік және үздіксіз даму жатады. Бұл принциптер ақпараттық жүйелердің жұмысын оңтайландырып, олардың функционалдық мүмкіндіктерін кеңейтеді. АКТ білім беру жүйесінде оқытудың жаңа әдістерін дамытуға, жұмыс орындарын құруға және ақпаратқа қолжетімділікті арттыруға мүмкіндік береді.
-
Ақпараттық қоғамның құрылымы және даму үрдістері
Ақпараттық қоғам — ақпараттың негізгі ресурс ретінде қызмет ететін және оны өндіру, тарату, пайдалану үдерістері қоғамның барлық салаларында жүзеге асырылатын қоғам. Мұндай қоғамда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) білім беру, экономика, мәдениет және ғылым сияқты салаларда маңызды рөл атқарады. Ақпараттық қоғамның құрылымы ақпараттық инфрақұрылым, ресурстар мен технологиялардан тұрады. Ақпараттық инфрақұрылымға интернет, мобильді байланыс және деректер базалары жатады, ал ақпараттық ресурстар — жаңа білімдер мен цифрлық контент. Ақпараттық технологиялар компьютерлер, телекоммуникациялық жүйелер және басқа да цифрлық құралдарды қамтиды. Ақпараттық қоғамның дамуы жаһандану мен цифрлық трансформациямен тығыз байланысты, мұнда инновациялық технологиялар, интернеттің кең таралуы және автоматтандыру маңызды роль атқарады.
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың тарихы
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың тарихы 20 ғасырдың ортасында басталды, оның негізі компьютерлік ғылымдардың дамуы мен телекоммуникация саласындағы жаңалықтарға негізделеді. Алғашқы компьютерлер 1940-1950 жылдары пайда болды, бірақ олар өте үлкен және қымбат болды. 1960-1970 жылдары компьютерлердің қуаты артып, алғашқы деректерді өңдеу жүйелері пайда болды. 1980 жылдары жеке компьютерлер мен персоналды технологиялар қолжетімді бола бастады, бұл ақпаратты өңдеу және сақтау тәсілдерін түбегейлі өзгертті. 1990 жылдары интернеттің пайда болуы және әлемдік байланыс жүйесінің дамуы ақпараттық қоғамның қалыптасуына жол ашты. 2000 жылдардан бастап мобильді құрылғылар, әлеуметтік желілер мен бұлтты қызметтер ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуын жаңа деңгейге көтерді. Бүгінгі таңда АКТ білім беру, медицина, бизнес және басқа да салаларда кеңінен қолданылып, қоғамның дамуына үлкен әсер етіп отыр.
-
Ақпараттық технологиялар мен байланыс құралдарының даму кезеңдері
Ақпараттық технологиялар мен байланыс құралдарының даму кезеңдері 20 ғасырдың ортасынан бастап бүгінгі күнге дейін бірнеше маңызды кезеңдерді қамтиды. Алғашқы кезеңдерде компьютерлер өте үлкен және қымбат болған, тек ірі ұйымдар мен зертханаларда пайдаланылды. 1960-1970 жылдары деректерді өңдеудің алғашқы жүйелері мен байланыс желілері пайда болды. 1980 жылдары жеке компьютерлердің таралуы мен телекоммуникациялық желілердің кеңеюі жаңа дәуірді ашты. 1990 жылдарда интернеттің пайда болуы мен бүкіл әлемді байланыстырушы жүйелердің дамуы ақпараттық революцияның бастамасы болды. 2000 жылдардан бастап мобильді технологиялар мен бұлтты есептеулер кең таралып, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар күнделікті өмірдің ажырамас бөлігіне айналды.
1.5
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әлеуметтік және
экономикалық салдары
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қоғамның әлеуметтік және
экономикалық өміріне үлкен әсер етті. Әлеуметтік тұрғыда, АКТ
адамдар арасындағы қарым-қатынасты жеңілдетіп, ақпарат алмасуды
жеделдетті, сонымен қатар қашықтықтан оқыту мен жұмыс істеу
мүмкіндіктерін ашты. Экономикалық тұрғыда, олар өндіріс процесін
автоматтандыруға, қызмет көрсету саласын тиімді етуге, жаңа
кәсіпорындарды құруға мүмкіндік берді. Дегенмен, АКТ дамуы жұмыс
орындарының бір бөлігін жойып, цифрлық теңсіздік пен ақпараттық
қауіпсіздік мәселелерін де туғызды. Бұл технологиялар жаңа
мүмкіндіктермен бірге әлеуметтік құрылым мен еңбек нарығындағы
өзгерістерді де алып келді.
1.6 Ақпараттық қауіпсіздік
және этика мәселелері
Ақпараттық қауіпсіздік және этика мәселелері
ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуына байланысты өте
өзекті болып отыр. Ақпараттық қауіпсіздік жеке және корпоративтік
деректерді қорғау, кибершабуылдар мен ақпараттық дағдарыстардан
сақтану мәселелерін қамтиды. Жеке тұлғалардың деректерінің
құпиялығын сақтау, интернеттегі қауіптерге қарсы қорғану маңызды
болып табылады. Этика тұрғысынан, АКТ құралдарын қолданудың
моральдық мәселелері туындайды, мысалы, интернеттегі жалған ақпарат
тарату, жеке өмірге қол сұғу немесе технологияларды зұлым мақсатта
пайдалану. Ақпараттық этика компьютерлік қылмысқа қарсы күрес пен
әділ ақпараттық орта қалыптастыруға бағытталған принциптерді
қамтиды.
2-БӨЛІМ. БІЛІМ БЕРУДЕ АКТ ҚҰРАЛДАРЫН ҚОЛДАНУ
2.1 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар білім беру процесінде
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) білім беру үдерісін тиімді ету үшін қолданылады. АКТ арқылы мұғалімдер оқушыларға интерактивті, көрнекі және инновациялық материалдар ұсынып, олардың білім алу сапасын арттырады. Онлайн дәрістер, цифрлық оқулықтар, білім беру платформалары мен бағдарламалық құралдар білім алушылардың ақпаратты жылдам меңгеруіне және өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, АКТ арқылы оқыту процестерін әртүрлі құралдар мен ресурстар арқылы үйлестіріп, білімді тарату және жинақтау жүйесін жетілдіруге болады.
2.2 Интерактивті тақталар және мультимедиялық құралдар
Интерактивті тақталар мен мультимедиялық құралдар білім беру процесінде оқушылардың қатысуын арттырып, оқу материалын қызықты етіп ұсынуға мүмкіндік береді. Интерактивті тақта — бұл оқыту үшін заманауи құрал, оның көмегімен оқытушылар мәтіндер, суреттер, видеолар мен презентацияларды көрсетіп, оқушылармен тікелей әрекеттесе алады. Мультимедиялық құралдар арқылы оқушылар материалды бірнеше сенсорлық арналар арқылы қабылдайды, бұл олардың оқу белсенділігін және еске сақтау қабілетін жақсартады.
2.3 Виртуалды оқыту орта және онлайн платформалар
Виртуалды оқыту ортасы мен онлайн платформалар білім беруде жаңа мүмкіндіктер ұсынады. Бұл құралдар оқытушыларға оқу материалдарын ұйымдастыру және таратуға, сондай-ақ оқушыларға кез келген уақытта сабаққа қатысуға мүмкіндік береді. Виртуалды оқу ортасы мен платформалары арқылы қашықтықтан оқыту, вебинарлар, тестілеулер мен сараптамалар ұйымдастырылып, оқушылардың оқуға деген қызығушылығы мен белсенділігін арттырады. Олардың көмегімен жеке оқыту траекториясын құру, талдау және кері байланыс алу мүмкіндіктері кеңейеді.
2.4 Цифрлық білім беру ресурстары және олардың пайдалану тәсілдері
Цифрлық білім беру ресурстары — бұл электронды оқулықтар, бейнемазмұн, виртуалды зертханалар мен интерактивті тапсырмалар сияқты білімді тарату және қабылдау үшін қолданылатын ресурстар. Оларды оқу үдерісінде тиімді пайдалану үшін ресурстардың мазмұны мен құрылымын мұғалімдер мен оқушыларға ыңғайлы ету қажет. Әр түрлі мультимедиялық және интерактивті құралдар оқу материалдарын түсінікті және қызықты етіп ұсынады, сонымен қатар оқушыларға оқу процесіне белсене қатысуға мүмкіндік береді. Бұл ресурстар оқушылардың өздігінен білім алуына, зерттеу дағдыларын қалыптастыруға септігін тигізеді.
2.5 Білім беру үдерісінде веб-құралдарды және мобильді қосымшаларды пайдалану
Веб-құралдар мен мобильді қосымшалар білім беру процесін тиімді ұйымдастыруда маңызды рөл атқарады. Веб-құралдар интернет арқылы оқу материалдарын тарату, тапсырмалар мен тестілерді өткізу үшін қолданылады. Мобильді қосымшалар оқушыларға кез келген жерде және уақытта сабаққа қатысуға мүмкіндік береді, бұл білім алушылардың оқу процессіне деген қызығушылығын арттырады. Мобильді қосымшалар арқылы оқушылар қосымша материалдармен танысып, өз бетімен білімдерін тереңдете алады. Бұл құралдар оқыту барысында жан-жақты әрі икемді әдістерді қолдануға мүмкіндік береді.
2.6 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы білім беру және оқыту әдістерін жаңғырту
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар білім беру және оқыту әдістерін жаңғыртуға ықпал етеді. АКТ арқылы дәстүрлі оқыту әдістері жаңа әдістермен, мысалы, flipped classroom (кері оқыту) немесе blended learning (аралас оқыту) әдістерімен біріктіріледі. Бұл әдістер білім беру үдерісін жеке тұлғаның қажеттіліктеріне қарай бейімдеуге, оқушылардың қызығушылығын арттыруға және оқу нәтижелерін жақсартуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, АКТ оқушылардың оқу материалдарын өз бетімен зерттеуін және шығармашылық жұмыстарын іске асыруды ынталандырады, бұл оларға тереңірек білім алу мүмкіндігін береді.
3-БӨЛІМ. АКТ ҚҰРАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР ДАЙЫНДАУ ӘДІСТЕМЕСІ
3.1 Дидактикалық материалдар мен АКТ құралдарының өзара байланысы
Дидактикалық материалдар мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) құралдарының өзара байланысы білім беру процесінде маңызды рөл атқарады. АКТ құралдары арқылы дидактикалық материалдар интерактивті, көрнекі және оқушыға ыңғайлы етіп беріледі. Мысалы, электрондық оқулықтар, мультимедиялық презентациялар және онлайн платформалар оқыту материалының тиімділігін арттырып, студенттердің білім алу процесіне белсенді қатысуын қамтамасыз етеді. Бұл құралдар материалды тез әрі түсінікті меңгеруге мүмкіндік береді, оқу нәтижелерін жақсартады.
3.2 Мультимедиялық контент жасау әдістемесі
Мультимедиялық контент жасау білім беру процесін жеңіл әрі қызықты етеді. Әдістеме бойынша, мұғалімдер түрлі мультимедиялық құралдар мен бағдарламаларды пайдаланып, бейнемазмұн, анимациялар, дыбыс, суреттер мен графикаларды біріктіре алады. Бұл контент оқушылардың бірнеше сезім мүшелері арқылы қабылдануына мүмкіндік береді, нәтижесінде материалдың есте сақталуы артады. Мультимедиялық контент жасау кезінде мазмұнның логикалық құрылымын сақтау, анимацияның тым күрделі болмауын қамтамасыз ету және қолданушыға ыңғайлы интерфейсті таңдау маңызды.
3.3 Интерактивті тапсырмалар мен тестілер құрастыру
Интерактивті тапсырмалар мен тестілер білім алушылардың оқу үдерісіне белсенді қатысуын қамтамасыз етеді. Мұндай тапсырмалар интернет және компьютерлік технологияларды пайдалану арқылы құрылады, олар оқушыларға тапсырмаларды орындау барысында өздігінен ойлау және іс-әрекет жасауға мүмкіндік береді. Тестілер мен тапсырмаларды әртүрлі форматта, мысалы, бірнеше жауапты, дұрыс немесе бұрыс сұрақтар, сәйкестендіру тапсырмалары сияқты жасауға болады. Бұл әдіс оқушылардың білім деңгейін тез әрі тиімді бағалауға мүмкіндік береді.
3.4 Веб-сайттар мен онлайн платформалар арқылы дидактикалық материалдар дайындау
Веб-сайттар мен онлайн платформалар арқылы дидактикалық материалдар дайындау қазіргі білім беру жүйесінде маңызды құралдардың бірі болып табылады. Бұл платформалар білім беру контентін ұйымдастыруға, таратуға және оқушылардың білімін тексеруге мүмкіндік береді. Мұғалімдер өздерінің оқу материалдарын, тапсырмаларын, бейнемазмұнды және интерактивті жаттығуларды веб-сайттар мен платформалар арқылы ұсына алады. Бұл әдіс білім алушылардың материалды әртүрлі форматта алуын, сонымен қатар оқытушы мен оқушы арасында кері байланыс орнатуды жеңілдетеді.
3.5 Электрондық оқулықтар мен виртуалды зертханалар құрастыру
Электрондық оқулықтар мен виртуалды зертханалар білім алушыларға дәстүрлі оқулықтардың орнына цифрлық форматта оқу материалын ұсынуға мүмкіндік береді. Электрондық оқулықтарда мәтіндер, бейнемазмұн, интерактивті тапсырмалар мен сызбалар біріктіріліп, білімді тереңірек түсінуге жағдай жасалады. Виртуалды зертханалар арқылы студенттер нақты тәжірибелерді орындап, теориялық білімдерін практикада қолдана алады. Мұндай құралдар оқыту процесін ыңғайлы, қолжетімді және қызықты етеді, сондай-ақ қашықтан оқыту мүмкіндігін арттырады.
3.6 АКТ құралдарын қолдана отырып, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын дайындау
АКТ құралдарын қолдана отырып, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын дайындау білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді. Бұл тапсырмалар түрлі мультимедиялық, графикалық және аналитикалық құралдарды пайдалану арқылы ұсынылады. Мысалы, оқушыларға жобалық тапсырмалар беріліп, олар жаңа идеялар ұсынып, деректерді талдап, нәтиже шығара алады. Бұл әдіс оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін арттырып, оларды белсенді әрі шығармашылықпен жұмыс істеуге ынталандырады.
4-БӨЛІМ. БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ АКТ ҚҰРАЛДАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІН БАҒАЛАУ
4.1 АКТ құралдарын білім беру үдерісіне енгізудің әдістемесі
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) құралдарын білім беру үдерісіне енгізу әдістемесі оқыту мен оқудың тиімділігін арттыру үшін жаңа тәсілдерді қарастырады. АКТ құралдары оқу процесін ұйымдастыруды жеңілдетіп, мұғалім мен студенттер арасында интерактивті қарым-қатынасты дамытуға мүмкіндік береді. Әдістеме бойынша, оқыту үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу үшін оқу бағдарламалары мен құралдарының интеграциясын жоспарлау қажет. Мұғалімдер бұл құралдарды сабақ барысында қолдану арқылы материалды визуалды түрде көрсету, оқушыларды ынталандыру және оқытудың әртүрлі әдістерін біріктіру мүмкіндігіне ие болады.
4.2 Оқытудың нәтижелілігін бағалауда АКТ құралдарын пайдалану
АКТ құралдары оқытудың нәтижелілігін бағалауда маңызды рөл атқарады. Бұл құралдар арқылы оқу материалын меңгеру деңгейін объективті бағалау, тестілеу және кері байланыс алу процесін автоматтандыруға болады. Оқытушылар онлайн тесттер, бағалау платформалары, виртуалды зертханалар мен сауалнамалар көмегімен студенттердің білімін тексере алады. АКТ құралдары бағалаудың сапасын арттырып, оқушылардың нәтижелерін жылдам әрі дәл анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, оқушылардың білімін бақылау мен түзету мақсатында нақты деректер жинақталады.
4.3 Білім беру процесінде АКТ қолданудың тиімділігі мен нәтижелері
Білім беру процесінде АКТ қолдану оқу нәтижелерін жақсартуға мүмкіндік береді. Бұл құралдар арқылы оқытушылар тиімді оқыту әдістерін пайдаланып, материалды түрлі форматта ұсына алады. АКТ-ның тиімділігі оқушылардың белсенділігін арттырып, оқу процесіне деген қызығушылығын жоғарылатады. Сонымен қатар, АКТ қолдану білім алушылардың өздігінен жұмыс жасау, шығармашылық қабілеттерін дамыту және ақпаратты өңдеу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі. Осылайша, технологиялардың қолданылуы оқу процесінің тиімділігін арттырып, нәтижелерді оңтайландырады.
4.4 АКТ құралдарын пайдалану арқылы жеке оқыту траекторияларын құру
АКТ құралдары арқылы жеке оқыту траекторияларын құру оқушылардың қажеттіліктеріне сәйкес оқу процесін ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бұл тәсіл оқушылардың білім алу стилі мен қарқынын ескере отырып, әрқайсысына сәйкес оқу бағдарламасын жасауға бағытталған. Мысалы, қашықтықтан оқыту платформалары, білім беру жүйелері мен мобильді қосымшалар арқылы оқушылардың жеке траекториялары құрылып, олар өз бетінше оқу материалдарын меңгере алады. Бұл әдіс білім алушылардың жеке мүмкіндіктеріне сәйкес қолдау көрсетуге және олардың жеке жетістіктерін бақылауға мүмкіндік береді.
4.5 АКТ құралдары арқылы оқу нәтижелерін мониторингтеу және кері байланыс алу
АКТ құралдары арқылы оқу нәтижелерін мониторингтеу білім беру үдерісін жақсартуға арналған маңызды әдіс болып табылады. Бұл құралдар арқылы оқытушы студенттердің оқу жетістіктерін онлайн бақылап, оқу процесін үздіксіз бақылауға мүмкіндік алады. Оқушылардың нәтижелерін бағалау үшін автоматтандырылған жүйелер, тестілеу платформалары мен аналитикалық құралдар қолданылады. Сонымен қатар, АКТ құралдары оқушыларға кері байланыс беру процесін жеңілдетіп, оларды білім алудың қиындықтары туралы хабардар етеді. Бұл әдіс оқу сапасын арттыруға және оқушылардың жетістіктерін жақсартуға ықпал етеді.
4.6 Қашықтықтан оқыту мен аралас оқыту жүйесінде АКТ құралдарын қолдану
Қашықтықтан оқыту мен аралас оқыту жүйесінде АКТ құралдарын қолдану білім беруді барынша қолжетімді және тиімді етеді. Қашықтықтан оқыту жүйесінде студенттер кез келген уақытта және кез келген жерде оқу материалдарына қол жеткізіп, өз білімін арттыра алады. Аралас оқыту жүйесі дәстүрлі оқытуды онлайн әдістермен үйлестіріп, оқу процесін икемді етеді. АКТ құралдары оқу платформаларын басқару, видеоконференциялар өткізу, онлайн тестілер мен тапсырмалар ұйымдастыру сияқты мүмкіндіктерді ұсынады. Бұл тәсілдер оқушылардың оқу үдерісіне белсенді қатысуын қамтамасыз етіп, білім беру сапасын жақсартады.
Сынақ жұмыстардың тақырыптар үлгісі:
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар тарихы және олардың даму кезеңдері
-
Ақпараттық қоғамның құрылымы және даму үрдістері
-
Ақпараттық қауіпсіздік пен этиканың мәселелері
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың білім беру жүйесіндегі рөлі
-
Мультимедиялық құралдарды білім беру процесінде қолданудың тиімділігі
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негіздерін оқыту әдістемесі
-
Веб-құралдарды білім беру процесінде қолдану
-
Ақпараттық қауіпсіздік саясаты және оның білім беру саласындағы маңызы
-
Цифрлық білім беру ресурстарының құрылымы мен қолданылуы
-
Онлайн платформалар мен қашықтан оқыту жүйелерінің ерекшеліктері
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әлеуметтік және экономикалық салдары
-
Электрондық оқулықтардың және виртуалды зертханалардың педагогикалық мүмкіндіктері
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы жеке оқыту траекторияларын құру
-
АКТ құралдарын қолдана отырып, оқытудың нәтижелілігін бағалау әдістемесі
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, шығармашылық тапсырмаларды дайындау
-
Мобильді қосымшалар мен АКТ құралдарын қолдану арқылы оқытуды жақсарту жолдары
-
Интерактивті тақталарды және мультимедиялық құралдарды білім беру процесінде қолдану әдістемесі
-
Виртуалды оқыту ортасы мен оның білім беру саласындағы маңызы
-
АКТ құралдарын пайдалану арқылы оқу нәтижелерін мониторингтеу және кері байланыс алу
-
Қашықтан оқыту мен аралас оқыту жүйесінде АКТ құралдарын қолдану мүмкіндіктері
Оқытудағы қосымша ұсынылатын материалдар:
-
Ғылыми мақалалар мен зерттеулер:
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және білім беру саласындағы жаңашылдықтар туралы ғылыми журналдар мен конференция материалдары.
-
IEEE Xplore және Google Scholar сияқты ғылыми база ресурстарынан білім беру мен АКТ қолдану туралы мақалалар.
-
Мультимедиялық ресурстар:
-
TED Talks - білім беру мен технологиялар туралы қызықты дәрістер мен пікірталастар.
-
Interactive simulations: PhET, GeoGebra сияқты онлайн құралдар мен виртуалды зертханалар арқылы оқу тәжірибесін байыту.
-
Қосымша оқу материалдары:
-
Digital Citizenship және Cybersecurity тақырыптарындағы қосымша курстар мен тренингтер.
Әдебиеттер және оқу құралдары
Негізгі әдебиеттер:
-
С. К. Курбатов, В. В. Смирнов. Основы информационных технологий. — М.: Юрайт, 2015.
-
А. А. Никитенко, Л. И. Кузнецова. Информационные технологии в образовании. — М.: Высшая школа, 2017.
-
М. С. Лаврентьева. Мультимедийные технологии и их использование в образовании. — М.: Академический проект, 2016.
-
Д. В. Заяц. Введение в информационные технологии. — М.: Вильямс, 2018.
-
В. Н. Михайлов. Основы компьютерных технологий и информатики. — М.: КНОРУС, 2019.
Қосымша әдебиеттер:
-
Е. Ю. Панова, С. И. Баранов. Цифровизация образования: Технологии и инструменты. — М.: Наука, 2020.
-
М. Б. Демидов, А. А. Рябков. Электронные образовательные ресурсы и их применение. — М.: ЛЕНАНД, 2017.
-
Т. В. Исаев. Педагогика и информационные технологии: Теория и практика. — М.: Академический проект, 2018.
-
С. В. Роджерс. Информационные технологии и их роль в образовательном процессе. — СПб.: Лань, 2016.
Мазмұны
-
Түсінік хат
-
Оқу пәнінің жоспарланған нәтижесі
-
Пәннің тақырыптық жоспары мазмұны
-
Пәннің тақырыптық жоспары
-
Пәннің мазмұны
-
-
Жоспарлы оқыту нәтижелерін бақылау
-
Пайдаланған әдебиеттер мен оқыту құралдары