Материалдар / оқу күні "Қараш-қараш оқиғасы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

оқу күні "Қараш-қараш оқиғасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныппен оқу сағатын ұйымдастырғанда қолданамыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2018
347
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Теміртау қаласының №9 мектеп - лицейі» КММ











Оқу күні жоспары«Қараш- қараш оқиғасы»







































Оқу күніОқылатын шығарма: «Қараш- қараш оқиғасы»Мақсаты: Оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылықтарын арттыруМіндеттері:
  • Оқуға үйрету,шығарманы талдауға,тыңдауға үйрету.
  • Топта жұмыс жасай білу,өз ойын ортаға салуына үйрету.
  • Қазақ халқының тарихи , әдеби құндылықтарына деген қызығушылықтары оянады.
Көрнекіліктері: кітаптар көрмесі,маркер,фломастер,қағаз,қаламдар.Өткізілетін күні: 15.12.2017ж.Қатысушылар: 8а сынып оқушыларыҚызығушылықты ояту сатысында:1.Оқушыларды топқа бөлу: 4 топ «кейіпкерлер атымен топтастыру»2.Сұрақтар:
  • Мына суреттер көрмесі не үшін жасалған?
  • Бүгінгі күн қалай аталады?
  • Бүгін не істейміз?
  • Қандай шығарма оқимыз?
  • Сіздер қазақ ақын – жазушыларының балаларға арналған шығармалары
туралы не білесіңдер?
Не білесіздер?Не білгілерің келеді?






Түсіндіру.Тәртіп ережелерін шығарып алу.
  • тыныштық сақтау;
  • берілген тапсырмаларды дұрыс орындау;
  • бірін – бірі түсініп,мұқият тыңдау;
  • бессенділік таныту;
  • берілген жазбаларды дұрыс толтыру;
  • бір – бірлерінің пікірлеріне сыйластықпен қарау.
Мағынаны таныту: «Қараш –қараш оқиғасы» хикаясын үнсіз оқу.15 мин.ЖИГСО 1 стратегиясын қолдану:1.Оқу 15 мин.2. «Өз» ішінде ойлайды,сұрақтарды ойластырады.3. Бір – біріне мазмұндайды.5 мин.4.БарлығыКинодан үзінді көре отырып, сұрақтарға жауап беру.Хикаяттың бас кейіпкері кім?Бақтығұлдың қасиеті?Оны ұрлыққа итермелеген не жағдай? Ұрлыққа бару себебі?Бақтығұл кімнен пана іздейді?Жарасбайды өлтіруі?Бақтығұл әрекеті дұрыс па?Жақтаушы           Даттаушы5.Енді кейіпкерлерге сипаттама беру.1. Бақтығұлдың портреті: Бақтығұл өзі кесек, балуан денелі,иықты,кеуделі келген.Қалың тік қара мұртты.(тақтаға жазып көрсетеді)2. Бақтығұл бейнесін ашуБақтығұл - еркіндікті аңсаған намысшыл қазақБақтығұл - кек алушы күрескерБақтығұл - Сәлмен мен Жарасбайдың құрбаныБақтығұл - қорғансыз сорлыТараулар. Тақырып. Басты оқиғалар.І. Іште кеткен кек....•....Тектіғұлдың науқасы•. Өксікті күндер•. Аянышты өліміІІ. Кек жолындағы жортуыл....•....Сәлмен жылқысына барымталау•. Ұрланған биеІІІ. Қуғыншылар....•....Сойылған бие•Қуғыншылар•. Соққыға ұшыраған Бақтығұл•. Намыср,қорлануІV. Пана іздеу....•....Арқар ату•. Жарасбайға тартуы•. ӨтінішілекV. Адасу....•....Жарасбай жанындағы тірлік.•. Ақ жолдан таю•. Барымташы БақтығұлVІ. Екі жүзді аярлық....•....Ел ішіндегі тартыс•. Сатқындық.•. Билер соты, үкімVІІ. Қуғын....•....Қуғынға ұшырауVІІІ. Өш алу....•....Жасырыну•. Әділ үкім....Алынған кек6.Кітаппен жұмыс.Үйге оқуға үш тарау берілген. Сол үш тарауды сатылай кешенді талдайық.Авторы –Тақырыбы-Идеясы-Жанр түрі-Хикаяттың басталуы -Хикаяттың дамуы -Хикаяттың  шиеленісуі -Хикаяттың шарықтау шегі -Әр топ кластер құрап,тобының презентациясын жасайды.5-7 мин
  • Негізгі кейіпкер
  • Таңқалдырған кейіпкерлердің сезімдері ойлары
  • Оқиға болған мекен
  • Шығарманың идеясы
Спикерлер қорғайды.2 мин.-4 топ 8 мин.Ой толғаныс сатысында:Кері байланыс парағын толтыру,әр оқушы эссе жазады.Әр топтан автор орындығына бір үздік оқырманды шақыру.Оқу күнінің эмблемасын салу.
Енді не білесіздер?Тағы не білгілерің келеді?




Галереяда ой шарлау
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!