Олай болса бағалау тарихына тоқтала
өтейік.
Бағалаудың алғашқы жүйесі Германияда пайда
болған екен. Ол үш ұпайдан тұрған. Ұпайлар разрядтарды білдірген.
Разрядтар бойынша оқушылар үздіктер, орташалар және нашарларға
бөлінген. Кейін өте орташа разрядты екі класқа бөледі, өйткені
оқушылардың көбі осы разрядта болған.Осылай бес ұпайлық шкала пайда
болыпты.
2.Бағалаудың мақсаты:
Оқытудың қиындықтарын анықтау;
Жетістіктер туралы кері байланыс жасау
(оқушылар, мұғалімдер мен ата-аналар үшін);
Болжау және сұрыптау;
Стандарттарды бақылау және орындау;
Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру
стилін бақылау;
ОҚУ ҮШІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫ.
(өз
сабақтарымда жиі қолданатын бағалау құралдары)
«Мүмкін»
Оқушыларға болжалды жауаптарды ойлануға және
зерделеуге мүмкіндік беру үшін, арасында «мүмкін» деген сөз орамын
қолданыңыз.
«Көршіңізге айтыңыз»
Оқушыға жаңа тақырып бойынша ненің мәлім екені
туралы бәрін көршісіне айтуын сұраңыз.
«Дұрыс емес пікір»
Талқылау үшін дұрыс емес жауаптарды қолданыңыз.
Бұл ойдың логикалық барысын жақсартуға әкеледі және қате үшін
жазғыру болмайтын атмосфера орнатады. «Мен бұл жауап дұрыс емес
екеніне қуаныштымын... Ендеше талқылап көрейік...».
«Қосу, алу, қызықты» шеңберлі
диаграммасы.
Оқушыларға оқу барысында не қолынан келді, ал
нені істей алмағандарын анықтауға көмектеседі.
«Бір сөйлеммен түйіндеу».
Оқушылар олардың
тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазады.Сөйлемдер
кім, не, қашан, неліктен, қалай, қай жерде деген сөздерден тұруы
мүмкін. Содан кейін сөйлемдерді сыныптастар бағалай алады, немесе
көшіріп жазады.
|