Сабақтың
басы
(7
мин)
|
Қызығушылықты
ояту.
Психологиялық ахуал
туғызу.
Оқушылар мен мұғалім
амандасады.
Жұлдызшалар арқылы топқа
бөлу.
1-қатар «Күлгін
түс»
2 -қатар «Қызғылт
түс»
3 -қатар «Сары
түс»
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
Компьютер
|
Сабақ басы (13
мин)
|
Шығармашылық тапсырма:
Алдымыздағы қағазға қарайықшы, не көріп
тұрсыздар?
Олай
болса мақалдардағы көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қою арқылы,
мағынасын ашу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын
анықтаймыз.
1-қатар «Күлгін
түс»
2 -қатар «Қызғылт
түс»
3 -қатар «Сары
түс»
|
1. Жердің сәні –
..........(егін), Ердің сәні –
білім.
2. Жер – ырыстың
кіндігі, ...................(Білім) – ырыстың
тізгіні.
3. Киіміне қарап қарсы
алады, ........(Біліміне) қарап
шығарып салады.
4. Күш — білімде, білім
—......... (кітапта)
5. Қына тасқа
бітеді, Білім
.............(басқа) бітеді.
6. Білегі күшті бірді
жығады, Білімі күшті
...............(мыңды) жығады.
7. Өз білмегеніңді
кісіден сұра, Үлкен жоқ болса
..............(кішіден) сұра.
8. Ақыл — тозбайтын
.........(тон), Білім – таусылмайтын
кен.
1. Наданмен дос
болғанша,
Кітаппен дос
бол.
2. Оқымаған бір
бала, Оқыса ..........(екі)
бала. 3. Тіліңмен жүгірме,
........(біліммен) жүгір
4. Өнер — ағып жатқан
............(бұлақ), Ілім
— жанып тұрған шырақ.
5. Жердің сәні —
егін, Ердің сәні —
.......(білім).
6. Өмірдің өзі — ұлы
...........(ұстаз). Білім басы — бейнет, соңы —
зейнет.
7. Ілім —
бұлақ Білім —
...........(шырақ).
8. Оқусыз білім
жоқ, Білімсіз
..........(күнің) жоқ.
1. Оқу инемен
..........(құдық) қазғандай.
2. Оқу — білім
.........(азығы), Білім — ырыс
қазығы.
3. Ақыл
азбайды, .........(Білім)
тозбайды.
4. Білмесең
үндеме, ...............(Білгенді)
күндеме.
5. Білім
........(гауһар), бағасы жоқ. Надандық кесел, дауасы
жоқ.
6.
Оқу – инемен ......(құдық)
қазғандай.
7. Жақындықты ат айырады,
оқымағанды .......(хат) айырады.
8. Жеті жұрттың тілін
......(біл), Жеті түрлі білім
біл.
|
|
Ортасы (20
мин)
|
Балалар,
бүгін біз оқу, білімнің адам өміріндегі қажеттілігі,
маңыздылығы туралы әңгімелесеміз. Сонымен бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Оқуға, білім алуға құштарлық» деп аталады. Оқусыз білім
жоқ дегендей оқу, білім алуға құштарлық барлық баланың бойында
табылуы қажет.
«Ойланайық, пікірлесейік» Сұрақтар бойынша әңгіме
жүргізу.
4.Мәтін мен жұмыс
Табанды бала. Ерте заманда Әлім деген бала өмір
сүріпті.Оның әкесі қайтыс болып,жалғыз анасымен қалады.Олар кедей
отбасынан еді.Күн артынан күн өте береді.Баланың мектепке
барып,оқитын уақыты келеді.Бірақ оны мектепке апаруға еш мүмкүндік
болмайды.Алайда Әлім «Мен оқуым керек » деп
арланады.Кішкентай Әлімнің көршілері бай адамдар еді.Әлім көршісіне
келіп:«Сіз үйіңізге қызметші іздеп жүр екенсіз,мені
алыңызшы!Еңбегіме көп сұрамаимын,тек сіздің ұлдарыңыздың қалай оқып
жатқанын көрсем болды»дейді.Сөйтіп байдың балаларының оқуын күнде
көріп үлкен ғалым болыпты..
6.
Қорытындылау.
|
Адамға білім не үшін
қажет?
Оқу
кезінде қандай қиындықтар
кездеседі?
Оларды қалай жеңуге болады
деп ойлайсыңдар?
Білімді болу үшін адамға
қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар?
Білім неге
жетелейді:
Болашаққа
жетелейді.
Табиғат құпияларын ашуға
көмектеседі
Өзіңді және өзгені тануға
көмектеседі.
Өмірді түсінуге
көмектеседі.
Мамандық таңдауға
көмектеседі.
5.
Жағдаяттарды талдау.
Бала
алдына қандай мақсат қойды?
Ол өз
мақсатына қалай жетті?
Баланың
ғалым болуына қандай қасиетері
көмектесті?
«Табандылық» дегенді қалай
түсінесіңдер
Жаңа
ақпарат
Балалар
бүгінгі біздің өнеге сағатымыздың аты «Оқуға, білім алуға
құштарлық» деп аталады.
Білім алу қызығушылық ,
еңбекқорлық және табандылық танытуды қажет
етеді
Ағаш
жапырағымен көрікті
Адамдар
жапырағымен көрікті.
Демекші бүгінгі сабағымызды
қорытындылау барысында сіздерден сұрарым мына жерде ағаштың бұтағы
тұр сол жерге жақсы көретін пәндеріңізді алмаға жазамыз, ал қиын
болып жүрген пәндерді жапыраққа
жазамыз
|
|