Материалдар / Оқушы шығармашылығын дамытудағы мұғалімнің рөлі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушы шығармашылығын дамытудағы мұғалімнің рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытудың жаңаша тәсілдерін пайдалану арқылы оқушы шығармашылығын дамытудағы мұғалім рөлін арттыру. Шеберлік сабақта қатысушылардың өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте білуі, қызығушылық тудыру; Оқу материалдарын тиімді меңгеру, құралдарды пайдалана білу. Мұғалімнің бала тәрбиесіне белсене қатысуының маңызын көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
396
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:


Оқушы шығармашылығын дамытудағы мұғалімнің рөлі»

шеберлік сабақ жоспары



Күні: 19.02.2019 ж.

Уақыты: 11.15

Өтілетін орны: 221 каб.

Пән мұғалімі: Каскирбаева Жулдиз Мырзалиевна

Қатысушы: пән мұғалімдері, әкімшілік

Сабақтың тақырыбы: Оқушы шығармашылығын дамытудағы мұғалімнің рөлі

Сабақтың мақсаты: Оқытудың жаңаша тәсілдерін пайдалану арқылы оқушы шығармашылығын дамытудағы мұғалім рөлін арттыру. Шеберлік сабақта қатысушылардың өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте білуі, қызығушылық тудыру; Оқу материалдарын тиімді меңгеру, құралдарды пайдалана білу. Мұғалімнің  бала тәрбиесіне белсене қатысуының маңызын көрсету.

Құндылық: тәжірибе алмасу

Қасиеттер: жылулық, еңбексүйгіштік, шыдамдылық

Көрнекілігі: ұлағатты сөздер, слайд, бейнетаспа т.б.

Түрі: Топтық

Семинар әдісі: шебер класс

Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер

  • Ақпараттың құрылымын тыңдайды;

  • Тақырыпты түсініп, талқылайды;

  • Өздерінің міндетін атқаратын рөлдерін анықтайды.

  • топта жұмыс жасап, өзара қарым- қатынас

құзіреті дамиды;

  • бірлесе отырып көру арқылы меңгеріледі.

Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, ой қозғау Блум бойынша (білу, түсіну, талдау, жинақтау, қортындылау)

Ресурстар: стикерлер, маркерлер, плакаттар


Сабақтың барысы:

уақыт

Бөлім

Мұғалім әрекеті

Ұстаздар әрекеті

5 мин

Кіріспе

I Ұйымдастыру кезеңі
(пән мұғалімдер арасында қарым-қатынас орнату)


Баланың өмірге бейімделуіне мектеп, ұстаз орны бөлек. Құзіретті тұлға қалыптастыруда оқыту мен тәрбиелеуде жарасымдылық мектеппен ата-ананың әлеуметтік ортаның бірлесіп жұмыс істеген жағдайда үйлесімділік табады.

Қатысушылар бір-біріне деген жылы лебіздерін ою-өрнектердің аттарымен білдереді.

Мысалы: Жұлдыздай жарқыраңыз,

Жауқазындай құлпырып, жайқалып өзіңізді көрсетіңіз

Қошқар мүйіз тауешкідей биіктерден көрініңіз т.с.с


1-топ: ою (ою ойылады)

2-топ: орнек (өрнек тоқылады)


Семинарға қатысушылар амандасадыжылы лебіздерін білдіреді.

5 мин

Таныстырылым

1.Ой қозғау

Блум б/ша

білу, түсіну кезеңі.

Мұғалім тақтадан бірнеше сөздер мен слайд көрсетіп «Ой қозғау» жүргізеді.

? не білгім келеді? Сұрақтарына өз ойларын жазу.

Бүгін сіздерге мен оқушылардың шығармашылығын дамытуға бағытталған тренинг өткізуге ұсынамын.
«Бақша ағаштары» кімнің әңгімесі?

Осы видеороликтен қандай ой түйдіңіздер?

Ы. Алтынсарин 1879-1883 жылдар аралығында Торғай облысының төрт уезінде (Торғай, Ырғыз, Троицк, Ақтөбе) жаңа мектептер ашады. 1883 жылы Торғай қаласында қолөнер мектебі ашылды. Ол қазақ даласындағы техникалық білім беретін тұңғыш оқу орны болды. Ыбырай қазақ қыздарын оқыту ісіне ерекше көңіл бөледі. Ол мұғалімнің атқаратын рөлін жоғары бағалады. "Халық мектептері үшін ең керектісі – мұғалім, – деп жазды.


1.Бейнеролик көрсетіледі.


2.Қатысушылар өз ойларын қорытады, топта талқылайды










10 мин








15 мин

Негізгі

Бөлім

Блум б/ша

талдау кезеңі

Жинақтау кезі


1. Топтық тапсырма: оқушылардың шығармашылығын дамытуға бағытталған өз ой пікірлерін жазып, постер қорғау.

1- топ

2- топ.

2. Сарамандық жұмыс: Қапсырма, қарсы ілгек жасау

1. Топтағылар жауап береді.


2.Тапсырылған тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды.

5 мин

Қорытынды

Қорытындылау кез


1.«Суреттегі ой»


1-тапсырма: ақ қағазға салынған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 
Мұғалімдер ойы: 
Тренер талдау:
Ортасында қара нүктесі бар ақ кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде ақ қағаздай, сол қағазға ата-анасымен біздердің салған бейнеміз қаншалықты дұрыс болса, сол нәтижесімен салыстыруға болады. 
2-тапсырма: Жарқын шуағын төккен күн шуағының астында әр ұлттың үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 
Мұғалімдер ойы: 
Тренер талдау:
Сыртқы түстері әр түрлі болғанымен бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан ұлағатты ұстаздар оларға күн сәулесіндей бірдей мейірім шуағын төгеді. 
3-тапсырма: Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақты бейнелеу. 
Мұғалімдер ойы: 
Тренер талдау:
Біз сұқ саусағымызбен өзгені көретіп тұрғанда өзге үш саусағымызбен өзімізді көрсетекенімізді аңғара бермейміз. Ендеше біз әлдекімді кінәләғанда, өзіміздің кінәміз бар ма, жоқ па, осы жағына көңіл бөлуіміз қажет. Кінәні өзгеден емес, өзімізден іздейік . сіздердің жауаптарыңызда керемет болды, рахмет! Енді, арнайы сіздерге тағы бір
4-тапсырма: Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген 
Мұғалімдер ойы: 
Тренер талдау:
Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымындаған жұлдыздар, ел ұйқыда бірақ ояу бір кісі бар. Ол- мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, жұмыста да, үйдеде, ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді.

Құрметті әріптестер менімен келісесіздерме?

Керемет, жарайсыздар!

2.Кері байланыс жасайды

«тазалық»

(чемодан, ет тартқыш, қоқыс жәшігі)




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!