Ата-аналаржиналысы
Тақырыбы: “Оқушылар мен
жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алуда мектеп пен отбасы –
серіктестер.”
Мақсаты: Оқушылардың
құқықбұзушылығын
алу,
ата-аналардыңқұқықтық тәрбиесін арттыру.
Жиналыстың барысы:
1.Өткен
2015-2016 оқу жылына талдау жасау;
2.Құқық
бұзушылықтың алдын алу. (мектеп формасы туралы
айту)
3. «Әке
беделі» мақала талдау (Егемен Қазақстан 14-мамыр,
2016жыл)
4. Ағымдағы
мәселелер ( ата-аналар комитетін сайлау, тамақтану ережелері,
«Гүлшоғы» конкурс туралы айту, оқушылардың басты құжаты күнделіктің
тазалығы, жалпы оқу құралдары, мектеп психологының өткізетін
жұмысына ата-аналрдың келісімін алу)
Құрметті
ата-аналар, қонақтар, ұстаздар! Бүгінгі жалпы ата-аналар жиналысына
қош келдіңіздер!
Бүгінгі
жиынға келген адамдарды – бала тәрбиесіне жанашыр адамдар келді деп
ойлаймын. Өйткені бүгінгі жиналысымызда бала тәрбиесіндегі өзекті
мәселелердің бірі талқыланатын болады .
Жалпы тәрбие
қалай қалыптасады ?қандай факторлар әсер етеді?
Бүгінгі жалпы ата-аналар жиналысының тақырыбын тектен-тек «“Оқушылар мен
жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алуда мектеп пен отбасы – серіктестер.”
Тақырыбында өткізгелі тұрған жоқпыз. Өйткен іқазіргі қоғамдағы ең маңызды мәселерінің бірі – бұл жасөспірімдердің арасындағы құқықбұзушылық пен қылмыстың
көбеюі. Осындай
жағдайлардың алдын алу үшін балаларымыздың бойында дұрыс құқықтық тәрбие мен құқықтық білім беруіміз керек
Құқықтық тәрбие дегеніміз не?
Құқықтық тәрбие дегеніміз – бұл
Құқықтық білім беру – адамның құқықтық санасын қалыптастыру мақсатында орындалатын құқықтық тәрбиенің негізгі ықпалетуші әдісі . Нақты айтсақ, құқықтық
білім беру арқылы жасөспірім құқықты ұғынады және оның санасы
қалыптасып, дамиды.Құқықты ұғыну мен қоса, тұлғанызаңдықұрметтеуге,
қорғауға, орындауғадағдыландыру мен заңныңәділдігінесендіру-
құқықтық сананың негізгі белгілері.Аталынған белгілер оқушыларды
құқықтық тәрбиелеу негізінде о және мектеп табалдыр бастап жүзеге
асады.Есейген адамға қарағанда санасы мен мінез-құлқы жаңа дан
қалыптаса бастаған жасөспірім- тәрбиенің қолайлы обьектісі болып
табылады
Құқықтықмәдениеттіңнегізгібелгілері:
заңнормаларынбілу, заңнормаларынорындау: қоғамдықтәртіпті;
заңнормаларынбұзбау; заңкүшіне сену
жәнет.б..Құқықтықмәдениетідамығантұлға-құқықтықмемлекеттіңүлгіліазаматыболады.
Құқықтықтәрбие беру
арқылыжастардыөзқұқықтарынпайдаланып,
азаматтықміндеттерінорындайотырыпқоғамдаөмірсүруге, заңдар мен
ережелерді
тәжірибедебелсендіқолданабілугеүйреТугеболады
А.С.Макаренконың:
«анағұрлымқиынтиетінқайтатәрбиелеужұмысынаоралмауүшін,
әуелдендұрыстәрбиеберугетырысукерек»
дегенпікірінұмытпағанжөн.
Құқықтықтәрбиеберудіңнегізгімақсаты –
оқушылардақұқықтықмәдениет пен құқықтықәрекет-қылыққалыптастырып,
олардықұқықтықзаңдылықталаптарынтүсінугеәрімойындауғабаулу.Құқық
пен
тәрбиеніңөзарабайланыстыәрекетінегізіненжанаматүрдетәрбиегеараласқаната-аналар
мен ұстаздарарқылыіскеасырылады..
Құқықтықтәрбиеніжүзегеасырудақойылатынталаптарқандай?
—
ӘринебұлЗаңдардыбілу
Бала мен ата-ананыңқұқықтары
мен міндеттерібілгіленгензаңдар – бұл
-
Бала құқығының
Декларациясы
-
ҚР бала
құқықтарытуралыЗаңы
-
ҚР Конституциясы
-
БілімтуралыЗаң
-
НекежәнеотбасытуралыЗаң
-
Балалар құқығының
Конвенциясы
-
Әкімшіліққұқықбұзушылықтуралы
Кодекс
Осы құжаттарбойыншабаланыңмынадайқұқықтары
бар:
Соныменқатарбұлқұжаттардабаланыңқұқығыменбіргеата-ананыңміндеттері
де көрсетілген.
ЕлбасыНұрсұлтанӘбішұлыНазарбаевтың
«Қазақстан-2050» стратегиясы – қалыптасқанмемлекеттіңсаясибағыты»
жолдауы –еліміздіңдамуынасонысерпінберетінжаңарустратегиясы.
Жаңакезеңдегі ел саясатыныңмаңыздыбағытыныңбірі –
жасұрпаққазаманынасайбілім мен тәрбие беру мәселесі.Сондықтан да
Ұлткөшбасшысы «Бала тәрбиелеу –болашаққаеңүлкенміндет,
балаларымызғажақсыбілім мен саналытәрбиеберугеұмтылуымызкерек»
атапкөрсетті.
Балаларымыздыңбойындасаналытәрбиеқалыптастыруүшінотбасы
мен мектепсеріктестігіқажет.
3-мәселе:
Отбасы –
адамүшінеңжақынәлеуметтік орта. Отбасыбелгілідәстүрлердің,
жағымдыөнегелердің, мұралар мен салт-дәстүрлердіңсақтаулысы.
Отбасында бала алғашретөмірмен, коршағанортаментанысып,
мінез-құлықнормаларынигереді. Отбасыбаланың,
азаматболыпөсуініңнегізіболыптабылады.
Ата-анажәнеотбасымүшелеріжаснәрестедүниегекелгенкүнненбастап,
оныңөмірінеқамқорлықжасап,
болашағынжоспарлайдыжәнесаналыазаматболыпөсуіүшінқажетжағдайжасайды.
Бұғанбаланыңқажеттілігітолыққанағаттандыру, оны денежәне
ой-еңбегінеүйрету, күнтәртібіндұрысреттеуге, салауаттыөмірсүруге,
адалболуғатәрбиелеу, жақсылықтыүйренуге, жамандықтанжиренугеүйрету,
бойындажастайынанмәдениқұндылықтар мен
адамгершілікқасиеттердіқалыптастыружатады.(әке беделі, әкем болсаң
қайтейін мақалаларын оқып, ата-аналармен бірге
талдау)
-
4-бөлім: Ағымдағы
мәселелерағымдағы мәселелер
талқыланып, оқушылардың сабақ үлгерімдері, жазба жұмыс нәтижелері
талқыланады. Ата аналар арасынан ата аналар комитеті сайланып,
олармен жүргізілетін жұмыстар туралы айтылады.
Естеұстаңыз! Бала
– біздіңөміріміздіңеңүлкенқұндылығы. Оны түсінуге, оны танибілуге,
оны сыйлайбілугетырысыңыз.
Оныңкүнделіктімінез-құлықсызығындатәрбиелеудіңеңтиімдітәсілдерінұстаныңыз.
Ата - аналарүшінкеңестер "Баланыңоқуіс -
әрекетінекөмек"
1.Баланың
сабағынжеңілдететін жағдайжасауғатырысыңыз,
тұрмыстық – жақсытамақтану,
тұрақты режим, толыққандыұйқы, жайлытұрмыстықжағдай,
сабақоқуғажайлыжәнеыңғайлыорын; эмоционалдық –
баланыңмүмкіндігінесенімділікартыңыз,
табыстыорындауынанүміткүтіңіз, кішкенежетістігіболса да,
қуанышыңыздыбілдіріңіз, баланыңоқуынатөзімділік,
мейірімділіктанытыңыз, бала
үлгермейжатсақаттысөйлемеңіз; мәдени –
балаңыздыанықтамалармен, сөздіктермен, атластармен,
бейнетаспалармен,
мектептіңоқубағдарламасынасәйкескітапшаларменқамтамасызетіңіз.
2.Өз
балаңыздытыңдаңыз: олжаттауға,
естесақтауғабергентапсырманыайтыпшықсын,
жазуғабергенмәтіндібөліп-бөліп, асықпайоқыңыз,
оқулықтағысұрақтарбойыншасұраңызт.с.с.
3.Өзіңіздің бала
кезіңіздегіжетістіктеріңізтуралыайтып, білімдеріңізбенбөлісіңіз.
4.Ата-ананың
назарындабаланыңбағасығанаемес, білім болу
керектігін естеұстаңыз. Сондықтан
да баланыңболашағытуралыойлап, алғанбілімініңқайкезде, не
үшін қажеттілігінтүсіндіріңіз.
Баланыңоқуғабелсенділігінтудыратынотбасылықдәстүрлер мен
әдеттерқұрыңыз.
5.Баланың бос
уақытынқұрқалдырмай, оны мазмұнды,
әріпайдалыетіпөткізугекөмектесіңіз.
6.Балаңызды
оқуүлгерімінеқарамай, жақсыкөретініңіздісездіріңіз.
7.Балаңызды
жан-жақтыбақылауүшінжәнемүмкінкөмектеркөрсетуүшінәрдайымбалаңыздыңқатысатынүйірмелерінің,
факультативтерінің,
қосымшасабақтарының сабақкестесіментанысыңыз.
Құрметтіата –
аналарестеріңіздеұстаңыз!
Балаңызсебепсізсабақтыбосатпасын
-
Мектепформасынқатаңсақтасын
-
Міндеттітүрдеекіншіаяқкиіміменкелсін
-
Мектепкеұялы телефон,
бағалызаттарәкелмесін
-
Кешкі
10 – нанкеінкөшедежүрмесін
Сіздіңсүйіспеншілігіңіз бен
шыдамдылығыңызбаланыңоқудаалғаілгерілеуініңкепілі.
VІІІ бөлім. Қорытынды.
Ата-аналарөздерініңарасындатұлғааралыққатынастары
мен жалпыпсихологиялық-педагогикалықмәдениетіндамытаотырып,
өзін-өзіжетілдіреотырып,
балалардытәрбиелеугеидеалдыатмосферанықұрайды.
Балалардыңақыл-ойыныңдамуы, болашақтағытұлғалыққатынасыныңдамуы,
қоғамдажетістіктергеқолжеткізуіотбасынабайланысты. Сондықтан
да бүгінгіжиналысымыздыА.Сухомлинскийдіңсөзіменаяқтағымкеліпотыр:
«Тек қанаата-аналарменбіріге,
жалпыкүш-жігердібіріктіруарқасындамұғалімдербалаларғаүлкенадамдықбағытберуімүмкін»
Сәттікүнболсын, құрметтіата -
аналар!