Материалдар / Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмаларФ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмаларФ

Материал туралы қысқаша түсінік
Функционалды сауаттылық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2021
242
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы Іле ауданы №9 орта мектебінің география пəнінің
мұғалімі Нурбаева Т.М

Оқушылардың функционалдық
сауаттылығын арттыруға
арналған тапсырмалар

Оқу мақсаттары:
• Мəтінмен жұмыс істеу, сызбанұсқаны, суреттерді оқу, жаңа
терминдермен жұмыс істеу
• Дүниежүзі халқының нəсілдік құрамын танысады.
• Негізгі нəсілдер мен нəсіларалық топтардың таралу аймақтарын
анықтайды.
• Дүниежүзі халқының нəсілдің таралу аймағының маңызын
сипаттайды

Функционалдық сауаттылығы дегеніміз
• Адамдардың əлеуметтік, мəдени, саяси жəне экономикалық
қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану
дəуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы,
адамның мамандығына , жасына қарамай үнемі білімін
жетілдіріп отыруы. Ондағы басты мақсат жалпы білім беретін
мектептерде
• Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене жəне рухани
тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның əлемде
əлеуметтік бейімделуі болып табылады. Яғни, оқушылардың
мектепте алған білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету.

Мұндағы басшылыққа алынатын сапалар:
шығармашылық
тұрғыда ойлау

белсенділік
Функционалдық
сауаттылық
өз кəсібін
дұрыс таңдай
алу

шешім
қабылдай алу
өмір бойы білім алуға
дайын тұруы болып
табылады

Тапсырма-1.Нəсілге кіретін ұлттарды анықтау

Тапысрма-2. «Бұлттардан жауған жаңбыр» əдісі
арқылы сұрақтар қою.
Дүниежүзінде
қанша
материк бар?

Қанша ұлт
өкілдерін
білесің?
Онда қандай
халықтар
тұрады?

Тапсырма-3.«Кинометафра» əдісі.
•Видео көру арқылы
оқушылар нəсілдер туралы
тақырыпты, мақсатын
оқушы өзі ашады.
http://mediakurs.kz/kz/video/
490-nasilder_men_ulttar

Тапсырма-4:

əдісі сурет беріледі.
• 1 Еуропалық нəсілдердің қыр мұрынды
болуының себебі?
•2.Экваторлық нəсілділердің танауларының кең
болуы неге байланысты?
•3.Монғол тектес нəсілдердің көздерінің
қысыңқы келуінің себебі неде?

Тапсырма-5: «Мені түсін» əдісі Нəсілдерді, түрлерін, ұлт
өкілдері, таралу аймақтарын, аралас нəсілдерді сипаттайды.

Нəсіл

Тапсырма-6.Географиялық диктант
•1.Нəсілдер – адамдардың сыртқы бет – бейнесінің ұқсас белгілері (түсі,
шашының сипаты, бет əлпе ті, бас сүйегінің пішіні, дене тұрқы жəне
т.б) бойынша біріктірілетін топтары.
•2.Антрополпологиялық белгілер ұзақ жылдар бойы белгілі бір табиғат
жағдайларына бейімделу жағдайына байланысты қалыптасқан.
•3. Егер сені ыстық жерге жіберсе, сен ол жерде өмір сүре алар ме
едің?.

Тапсырма-7. «Салыстыру» стратегиясы
Еуропалық

негройд

монголоид

Кері байланыс:ҚҚҚ
• Қызықтылығы
• Құндылығы
• Қиындығы

Қорытынды
• Функционалдық сауаттылығы орта мектеп оқушысының белгілі бір
деңгейдегі білімінің жиынтығын, соның негізгі құзіреттіліктерін білуі,
соны тиімді қолдана білетіндігін көрсетеді. Мектеп оқушыларының
функционалдық сауаттылығын қалыптастыру -проблеманы шешуді,
қажетті ақпаратты табуы, оз ойын айта алуы ретінде көрініс табады.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!