Материалдар / Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмаларФ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмаларФ

Материал туралы қысқаша түсінік
Функционалды сауаттылық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2021
306
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Алматы облысы Іле ауданы №9 орта мектебінің география пəнінің
мұғалімі Нурбаева Т.М
Оқушылардың функционалдық
сауаттылығын арттыруға
арналған тапсырмалар


Page 2

Оқу мақсаттары:

• Мəтінмен жұмыс істеу, сызбанұсқаны, суреттерді оқу, жаңа
терминдермен жұмыс істеу
• Дүниежүзі халқының нəсілдік құрамын танысады.
• Негізгі нəсілдер мен нəсіларалық топтардың таралу аймақтарын
анықтайды.
• Дүниежүзі халқының нəсілдің таралу аймағының маңызын
сипаттайды


Page 3

Функционалдық сауаттылығы дегеніміз
• Адамдардың əлеуметтік, мəдени, саяси жəне экономикалық
қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану
дəуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы,
адамның мамандығына , жасына қарамай үнемі білімін
жетілдіріп отыруы. Ондағы басты мақсат жалпы білім беретін
мектептерде
• Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене жəне рухани
тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның əлемде
əлеуметтік бейімделуі болып табылады. Яғни, оқушылардың
мектепте алған білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету.


Page 4

Мұндағы басшылыққа алынатын сапалар:
Функционалдық
сауаттылық
шығармашылық
тұрғыда ойлау
шешім
қабылдай алу
өмір бойы білім алуға
дайын тұруы болып
табылады
өз кəсібін
дұрыс таңдай
алу
белсенділік


Page 5

Тапсырма-1.Нəсілге кіретін ұлттарды анықтау


Page 6

Тапысрма-2. «Бұлттардан жауған жаңбыр» əдісі
арқылы сұрақтар қою.
Дүниежүзінде
қанша
материк бар?
Онда қандай
халықтар
тұрады?
Қанша ұлт
өкілдерін
білесің?


Page 7

Тапсырма-3.«Кинометафра» əдісі.
• Видео көру арқылы
оқушылар нəсілдер туралы
тақырыпты, мақсатын
оқушы өзі ашады.
http://mediakurs.kz/kz/video/
490-nasilder_men_ulttar


Page 8

Тапсырма-4:

əдісі сурет беріледі.
• 1 Еуропалық нəсілдердің қыр мұрынды
болуының себебі?
• 2.Экваторлық нəсілділердің танауларының кең
болуы неге байланысты?
• 3.Монғол тектес нəсілдердің көздерінің
қысыңқы келуінің себебі неде?


Page 9

Тапсырма-5: «Мені түсін» əдісі Нəсілдерді, түрлерін, ұлт
өкілдері, таралу аймақтарын, аралас нəсілдерді сипаттайды.
Нəсіл


Page 10

Тапсырма-6.Географиялық диктант
• 1.Нəсілдер – адамдардың сыртқы бет – бейнесінің ұқсас белгілері (түсі,
шашының сипаты, бет əлпе ті, бас сүйегінің пішіні, дене тұрқы жəне
т.б) бойынша біріктірілетін топтары.
• 2.Антрополпологиялық белгілер ұзақ жылдар бойы белгілі бір табиғат
жағдайларына бейімделу жағдайына байланысты қалыптасқан.
• 3. Егер сені ыстық жерге жіберсе, сен ол жерде өмір сүре алар ме
едің?.


Page 11

Тапсырма-7. «Салыстыру» стратегиясы
Еуропалық


негройд монголоид


Page 12

Кері байланыс:ҚҚҚ
• Қызықтылығы
• Құндылығы
• Қиындығы


Page 13

Қорытынды
• Функционалдық сауаттылығы орта мектеп оқушысының белгілі бір
деңгейдегі білімінің жиынтығын, соның негізгі құзіреттіліктерін білуі,
соны тиімді қолдана білетіндігін көрсетеді. Мектеп оқушыларының
функционалдық сауаттылығын қалыптастыру -проблеманы шешуді,
қажетті ақпаратты табуы, оз ойын айта алуы ретінде көрініс табады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!