Материалдар / Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті коучинг-сессия
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті коучинг-сессия

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудаға ата-аналармен бірлесе жұмыс істеу, сынып пен мұғалім, мұғалім мен бала, педагог пен ата-ана арасындағы қарым –қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін бірлескен әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтауда жалпы педагогтарға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2018
615
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарқаралы ауданы әкімдігінің «Қарқаралы ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы Жарлы ауылының Нүркен Әбдіров атындағы жалпы білім беретін № 10 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі































Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті

БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АЙМАҚТЫҚ СЕМИНАРЫ



















Әзірлеген: Нұрмағанбет Ж.С.





2016-2017 оқу жылы

Мерзімі: 29.11.2016Өтетін орны: Мәжіліс залы

Аймақтық коучинг-семинардың тақырыбы: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті.

Тақырыбы: «Ыбырай Алтынсарин және заманауи білім»

Мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудаға  ата-аналармен бірлесе жұмыс істеу, сынып пен мұғалім, мұғалім мен бала, педагог пен ата-ана арасындағы  қарым –қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін  бірлескен әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтау.

Міндеттері 1. Балалардың функционалдық сауаттылығын дамытудағы ата-аналар ықпалының деңгейін күшейту. 2. Мектеп пен отбасының өзара әрекеттестігінің деңгейін арттыру3. «Мектеп-отбасы», «Отбасы-мектеп» тиімді өзара әрекеттестігін одан әрі нығайту.

Барысы: І. Сахналық қойылым «Сәулелі жұлдыз іздеген адам»ІІ. «Шырағын жаққан білімнің.....» Ы.Алтынсариннің өмірдерегі, хронологиялық кесте таныстырылымы

ІІІ. «Ыбырай Алтынсарин және заманауи білім» коучинг

ІҮ. «Ағартушы айдыны » көрмеЖауапты: Ауыл кітапханашысыМаякина Б Мектеп кітапханашысы Сарсекова М

Ү. Қорытынды























І бөлім:Сахналық қойылым «Сәулелі жұлдыз іздеген адам»

І көрініс:Мектептің акт залы. Қоңырқай әуен ойнап тұрады. Сахнада қараша киіз үй тігілген. Төрде екі-үш ақсақал отыр. Бірі таспа тіліп, енді бірі қамшы өріп отыр. Бір ақсақалдың шапанының етегінде кішкентай немересі пысылдап ұйықтап жатыр. Төменде кимешекті әжелер диірмен тартып, енді бірі бесік тербетуде.
  • Сүйінші, сүйінші ауылға мұғалім келді!- деп бір бала жүгіре кіреді.
  • Кім ? –деп даурығысып қалады отырғандар.


ІІ көрініс: /домбырада күй тартылады/ Сахнаның бір шетінде тізерлей отырған 4-5 бала көрінеді. Олар сабақ оқып отырған шәкірттер еді. Мұғалім: Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілгеЫқыласпен тоқылық.Істің болар қайыры,Бастасаңыз алдалап.Оқымаған жүреді,Қараңғыны қармалап...Бұл өлеңді ары қарай 1 сыныптың оқушылары жалғастырып әкетеді./Ислам, Жанасыл, Ақпейіл, Нұрмұхамед /







































ІІ. «Шырағын жаққан білімнің»Ы.Алтынсариннің өмірдерегі, хронологиялық кесте таныстырылымы

Әр халықтың болашаққа бет алған тарихы даму жолында жарық жұлдыздай болып бағыт - бағдар сілтеген, сөйтіп сол ұлттың, халықтың тарихында есімдері ерекше аталатын зор тұлғалар болатыны айқын. Халқымыздың тұңғыш ғалымы Шоқан Уәлихановпен, ұлы кемеңгер ақын Абай Құнанбаевпен бірге аса көрнекті қоғам қайраткері Ыбырай Алтынсарин. Ы. Алтынсарин - алғашқы халық мұғалімі, қазақ даласында алғашрет халықтық мектеп ұйымдастырушы педагогы, балаларға арнапөте құнды өлеңдер мен әңгімелер жазған жазушы.Ы. Алтынсарин 1841 жылдың 20 қазанында қазіргі Қостанай облысының Затобол ауданында дүниеге келген. Әкесі Алтынсары ерте өліп, жастайынан атасы Балқожаның тәрбиесінде өскен. Осы атасының ықпалымен Ыбырай 1850 жылы Орынборда ашылған орыс - қазақ мектебіне оқуға алынады. Сабақты ерекше ынтамен оқыған ол 1857 жылы «өте жақсы»деген бағамен бітіреді. Ы. Алтынсариннің оқып, білім алуына жағдай жасап, ақыл - кеңес беріп отырған атасы Балқожа би еді. Оқуда жүрген жас Ыбырайға атасы хат арқылы өлең мен күш - қуат, ынта - жігер беріп отырады.- Содан кейін өз елінде 2 жылдай, 1859 жылы Орынборға тілмаш болып ауысады. Бұл кезде белгілі шығыс зерттеушісі ғалым - профессор В. Григорьевпен жақын танысып, оның кітапханасын пайдалануға мүмкіндік алады. 1860 жылы Орал сыртындағы қазақтар үшін төрт бастауыш мектеп ашуға ұйғарылған кезде, Ыбырай өзі сұранып, Торғай мектебіне оқытушы болуға рұқсат алады. Қазақстан мектептерінің жұмысы Ыбырай Алтынсариннің педагогтік қызметпен айналысуынан бастап ерекше жанданды. 1876 жылы Ыбырай Петербург, Қазан қалаларына барды. Орыс ағартушыларының еңбектерін зерттеді. Соларға еліктеп қазақ тілінде оқу құралдарын жасауды ойлайды. Сөйтіп 1876 жылдан бастап «Қазақ хрестоматиясын» жазуға кірісті.Бұл кітап ана тіліміздегі тұңғыш оқулық еді. Хрестоматияға тәрбиелік мәні жоғары көптеген шағын әңгімелері, өлеңдері мен ауыз әдебиеті үлгілерін, аударма шығармаларын енгізген болатын.

ІІ бөлімнің соңы:Балқожа бидің баласына жазған хаты /ата-ана оқиды/ Үміт еткен көзімнің нұры – балам, Жаныңа жәрдем берсін хақ тағалам. Атаң мұнда анаңмен есен – аман, Сүйіп сәлем жазады бүгін саған.Атаңды сағындып деп асығарсың,Сабаққа көңіл берсең, басыларсың.Ата-анаң, өнер білсең, асырарсың,Надан боп білмей қалсаң, аһ ұрарсың. Шырағым, мұнда жүрсең, нетер едің ? Қолыңа құрық алып кетер едің. Тентіреп екі ауылдың арасында Жүргенмен, не мұратқа жетер едің ?!









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!