Материалдар / Оқушылардың өзін өзі реттеуін зерттеу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың өзін өзі реттеуін зерттеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өзін өзі реттеуін зерттеу бойынша қысқаша жазылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
582
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқушылардың өзін өзі реттеуін зерттеу



А оқушы (Айғаным)

В оқушы (Руслан)

С оқушы (Дира)

Эмо ция лық:



  • өзін өзі ұстай алады

  • басқа балалардың тәртібі туралы айта алады.

  • жаңа тапсырманы қызыға орындайды.

  • жауапты біліп қалса қатты қуанады

  • қиындықта жасып қалады

  • білмей қалса үндемей шет қалады


  • өзінің тәртібін басқара алады және өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта алады.

  • жаңа тапсырманы сеніммен орындайды.

  • болып жатқан оқиғаларға назарын салып тыңдайды

  • алға қарай ұмтылады

  • қиындықта табандылық танытады

  • топ үшін, тапсырманы алдымен аяқтау үшін жанын салып жұмыс істейді, жарысып орындайтын тапсырмалар ұнайды



  • өз тәртібін қадағалай алмай қалады және оның себептері туралы айта алмайды.

  • жаңа тапсырманы орындауда нақты сенімділік танытпайды

  • алаңғасар, зейіні тұрақты емес

  • жауап беруге асықпайды

  • енжарлық танытады

Ког ни тив ті:


  • өз мүмкіндігін біледі, бірақ кейде өз өзіне сенімді емес.

  • нені қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені туралы айта алады.

  • жоспарланған іс-қимыл туралы өз ойын аздап айтады.

  • ортақ шешімге келіседі және таңдау жасай алады.

  • сұрақ қоярда аздап қиналады

  • бұрын үйренген стратегияны пайдалана алады.


  • өз мүмкіндігін біледі және әрдайым өзіне сенімді.

  • нені қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені туралы айта алады.

  • жоспарланған іс-қимыл туралы айта алады.

  • шешімді негізді қабылдай алады және таңдау жасай алады.

  • сұрақ қояды және жауаптарын айта алады.

  • бұрын үйренген стратегияны пайдаланады.


  • өз мүмкіндігін білмейді

  • нені үйренгені туралы айта алмайды

  • не істеу керектігін өз бетімен айта алмайды, қасындағы достары арқылы түсінеді

  • шешімді топ қалай қабылдаса солай келісе салады

  • сұрақ қоя алады, бірақ оған жауап айта алмай қалады

  • жауаптарды білмей қалса оған қысылмайды, топ үшін, топтың намысы үшін жұмыс істеу керек екендігін әлі түсіне қойған жоқ

  • бұрын үйренген стратегияны қолдана алады.


Әлеумет тік:


  • тапсырманы топпен қалай шешуді келіседі.

  • достарымен әлеуметтік мәселені шеше алады.

  • бірге жұмыс істегенде таласып қалады.

  • топта бірлескен жұмысқа қатысады.

  • достарының сезімін түсінеді, көмектеседі және қолдау білдіреді.


  • тапсырманы қалай шешуді өзі алдымен идея айтып соған достарын жұмылдырады.

  • құрдастарымен әлеуметтік мәселені шеше алады.

  • бірге және кезектесіп дербес жұмыс істейді.

  • құрдастарымен бірлескен жұмысқа қатысады.

  • өзін қоршаған адамдардың сезімін түсінеді, көмектеседі және қолдау білдіреді.


  • тапсырманы орындауға келісім жасамайды, өз бетімен отырып кейде ғана өз ойын айтады

  • құрдастары әлеуметтік мәселелерді шешіп жатқан кезде қосылады, бірақ идея ұсынбайды

  • топпен бірге жұмыс істей алады

  • топтағы жұмыстарға кейде қатысып, кейде жан жағына қараумен жай отырады

  • достарының айтқанымен келіседі, қолдау білдіреді.


Ынталан дыру шы лық:


  • ересектердің көмегінсіз жеке ресурстарды кейде таба алса, кейде таба алмай қалады.

  • берілген тапсырмаларды шешуге өзі білмегенде топтың көмегіне жүгінеді

  • жаңа іс-әрекеттер ұсынады.

  • өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды.

  • тапсырманы шешкенді ұнатады.

  • жетістікке жетсе қатты қуанып, жете алмаса ренжіп қалады

  • ересектердің көмегінсіз жеке ресурстарды, нені қолдану керектігін және қалай қолдану керектігін табады.

  • міндеттерді шешудің жеке әдіс тәсілдерін жасап шығарады.

  • жаңа іс-әрекеттер ұсынады.

  • өз міндеттері мен мақсатын жоспарлай алады және соған достарын жұмылдырады

  • тапсырманы жарысып тезірек шешкенді ұнатады.

  • Ересектердің көмегінсіз өз бетімен жеке ресурстарды тауып, оларды қолданып орындай алмайды

  • міндеттерді шешудің құлшына кіріскісі келеді, бірақ біле қоймағандықтан отырып қалады

  • жаңа іс-әрекеттер ұсына алмайды, бірақ достарының ұсынысын орындайды

  • өз міндеттері мен мақсатын біреуге қарап жоспарлай алады

  • тапсырманы шешкенді ұнатады.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!