|
А
оқушы (Айғаным)
|
В
оқушы (Руслан)
|
С
оқушы (Дира)
|
Эмо ция лық:
|
-
өзін өзі ұстай
алады
-
басқа балалардың тәртібі туралы айта
алады.
-
жаңа тапсырманы қызыға
орындайды.
-
жауапты біліп қалса қатты
қуанады
-
қиындықта жасып
қалады
-
білмей қалса үндемей шет
қалады
|
-
өзінің тәртібін басқара алады және өзгенің
тәртібі туралы және оның салдары туралы айта
алады.
-
жаңа тапсырманы сеніммен
орындайды.
-
болып жатқан оқиғаларға назарын салып
тыңдайды
-
алға қарай
ұмтылады
-
қиындықта табандылық
танытады
-
топ
үшін, тапсырманы алдымен аяқтау үшін жанын салып жұмыс істейді,
жарысып орындайтын тапсырмалар
ұнайды
|
-
өз
тәртібін қадағалай алмай қалады және оның себептері туралы айта
алмайды.
-
жаңа тапсырманы орындауда нақты сенімділік
танытпайды
-
алаңғасар, зейіні тұрақты
емес
-
жауап беруге
асықпайды
-
енжарлық
танытады
|
Ког ни тив ті:
|
-
өз
мүмкіндігін біледі, бірақ кейде өз өзіне сенімді
емес.
-
нені қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені
туралы айта алады.
-
жоспарланған іс-қимыл туралы өз ойын аздап
айтады.
-
ортақ шешімге келіседі және таңдау жасай
алады.
-
сұрақ қоярда аздап
қиналады
-
бұрын үйренген стратегияны пайдалана
алады.
|
-
өз
мүмкіндігін біледі және әрдайым өзіне
сенімді.
-
нені қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені
туралы айта алады.
-
жоспарланған іс-қимыл туралы айта
алады.
-
шешімді негізді қабылдай алады және таңдау жасай
алады.
-
сұрақ қояды және жауаптарын айта
алады.
-
бұрын үйренген стратегияны
пайдаланады.
|
-
өз
мүмкіндігін білмейді
-
нені үйренгені туралы айта
алмайды
-
не
істеу керектігін өз бетімен айта алмайды, қасындағы достары арқылы
түсінеді
-
шешімді топ қалай қабылдаса солай келісе
салады
-
сұрақ қоя алады, бірақ оған жауап айта алмай
қалады
-
жауаптарды білмей қалса оған қысылмайды, топ
үшін, топтың намысы үшін жұмыс істеу керек екендігін әлі түсіне
қойған жоқ
-
бұрын үйренген стратегияны қолдана
алады.
|
Әлеумет тік:
|
-
тапсырманы топпен қалай шешуді
келіседі.
-
достарымен әлеуметтік мәселені шеше
алады.
-
бірге жұмыс істегенде таласып
қалады.
-
топта бірлескен жұмысқа
қатысады.
-
достарының сезімін түсінеді, көмектеседі және
қолдау білдіреді.
|
-
тапсырманы қалай шешуді өзі алдымен идея айтып
соған достарын жұмылдырады.
-
құрдастарымен әлеуметтік мәселені шеше
алады.
-
бірге және кезектесіп дербес жұмыс
істейді.
-
құрдастарымен бірлескен жұмысқа
қатысады.
-
өзін қоршаған адамдардың сезімін түсінеді,
көмектеседі және қолдау білдіреді.
|
-
тапсырманы орындауға келісім жасамайды, өз
бетімен отырып кейде ғана өз ойын
айтады
-
құрдастары әлеуметтік мәселелерді шешіп жатқан
кезде қосылады, бірақ идея
ұсынбайды
-
топпен бірге жұмыс істей
алады
-
топтағы жұмыстарға кейде қатысып, кейде жан
жағына қараумен жай отырады
-
достарының айтқанымен келіседі, қолдау
білдіреді.
|
Ынталан дыру шы лық:
|
-
ересектердің көмегінсіз жеке ресурстарды кейде
таба алса, кейде таба алмай қалады.
-
берілген тапсырмаларды шешуге өзі білмегенде
топтың көмегіне жүгінеді
-
жаңа іс-әрекеттер
ұсынады.
-
өз
міндеттері мен мақсатын
жоспарлайды.
-
тапсырманы шешкенді
ұнатады.
-
жетістікке жетсе қатты қуанып, жете
алмаса ренжіп қалады
|
-
ересектердің көмегінсіз жеке ресурстарды, нені
қолдану керектігін және қалай қолдану керектігін
табады.
-
міндеттерді шешудің жеке әдіс тәсілдерін жасап
шығарады.
-
жаңа іс-әрекеттер
ұсынады.
-
өз
міндеттері мен мақсатын жоспарлай алады және соған достарын
жұмылдырады
-
тапсырманы жарысып тезірек шешкенді
ұнатады.
|
-
Ересектердің көмегінсіз өз бетімен жеке
ресурстарды тауып, оларды қолданып орындай
алмайды
-
міндеттерді шешудің құлшына кіріскісі келеді,
бірақ біле қоймағандықтан отырып
қалады
-
жаңа іс-әрекеттер ұсына алмайды, бірақ достарының
ұсынысын орындайды
-
өз
міндеттері мен мақсатын біреуге қарап жоспарлай
алады
-
тапсырманы шешкенді
ұнатады.
|