| А оқушы (Айғаным) | В оқушы (Руслан) | С оқушы (Дира) |
Эмо ция лық:
|
өзін өзі ұстай аладыбасқа балалардың тәртібі туралы айта алады.жаңа тапсырманы қызыға орындайды.жауапты біліп қалса қатты қуанадықиындықта жасып қаладыбілмей қалса үндемей шет қалады |
өзінің тәртібін басқара алады және өзгенің тәртібі туралы және оның салдары туралы айта алады.жаңа тапсырманы сеніммен орындайды.болып жатқан оқиғаларға назарын салып тыңдайдыалға қарай ұмтыладықиындықта табандылық танытадытоп үшін, тапсырманы алдымен аяқтау үшін жанын салып жұмыс істейді, жарысып орындайтын тапсырмалар ұнайды
|
өз тәртібін қадағалай алмай қалады және оның себептері туралы айта алмайды.жаңа тапсырманы орындауда нақты сенімділік танытпайдыалаңғасар, зейіні тұрақты емесжауап беруге асықпайдыенжарлық танытады |
Ког ни тив ті:
| өз мүмкіндігін біледі, бірақ кейде өз өзіне сенімді емес.нені қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені туралы айта алады.жоспарланған іс-қимыл туралы өз ойын аздап айтады.ортақ шешімге келіседі және таңдау жасай алады.сұрақ қоярда аздап қиналады бұрын үйренген стратегияны пайдалана алады.
| өз мүмкіндігін біледі және әрдайым өзіне сенімді.нені қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені туралы айта алады.жоспарланған іс-қимыл туралы айта алады.шешімді негізді қабылдай алады және таңдау жасай алады.сұрақ қояды және жауаптарын айта алады.бұрын үйренген стратегияны пайдаланады.
| өз мүмкіндігін білмейді нені үйренгені туралы айта алмайдыне істеу керектігін өз бетімен айта алмайды, қасындағы достары арқылы түсінедішешімді топ қалай қабылдаса солай келісе саладысұрақ қоя алады, бірақ оған жауап айта алмай қаладыжауаптарды білмей қалса оған қысылмайды, топ үшін, топтың намысы үшін жұмыс істеу керек екендігін әлі түсіне қойған жоқбұрын үйренген стратегияны қолдана алады.
|
Әлеумет тік:
| тапсырманы топпен қалай шешуді келіседі.достарымен әлеуметтік мәселені шеше алады.бірге жұмыс істегенде таласып қалады.топта бірлескен жұмысқа қатысады.достарының сезімін түсінеді, көмектеседі және қолдау білдіреді.
| тапсырманы қалай шешуді өзі алдымен идея айтып соған достарын жұмылдырады.құрдастарымен әлеуметтік мәселені шеше алады.бірге және кезектесіп дербес жұмыс істейді.құрдастарымен бірлескен жұмысқа қатысады.өзін қоршаған адамдардың сезімін түсінеді, көмектеседі және қолдау білдіреді.
| тапсырманы орындауға келісім жасамайды, өз бетімен отырып кейде ғана өз ойын айтадықұрдастары әлеуметтік мәселелерді шешіп жатқан кезде қосылады, бірақ идея ұсынбайдытоппен бірге жұмыс істей аладытоптағы жұмыстарға кейде қатысып, кейде жан жағына қараумен жай отырадыдостарының айтқанымен келіседі, қолдау білдіреді.
|
Ынталан дыру шы лық:
| ересектердің көмегінсіз жеке ресурстарды кейде таба алса, кейде таба алмай қалады.берілген тапсырмаларды шешуге өзі білмегенде топтың көмегіне жүгінедіжаңа іс-әрекеттер ұсынады.өз міндеттері мен мақсатын жоспарлайды.тапсырманы шешкенді ұнатады.жетістікке жетсе қатты қуанып, жете алмаса ренжіп қалады | ересектердің көмегінсіз жеке ресурстарды, нені қолдану керектігін және қалай қолдану керектігін табады.міндеттерді шешудің жеке әдіс тәсілдерін жасап шығарады.жаңа іс-әрекеттер ұсынады.өз міндеттері мен мақсатын жоспарлай алады және соған достарын жұмылдырадытапсырманы жарысып тезірек шешкенді ұнатады. | Ересектердің көмегінсіз өз бетімен жеке ресурстарды тауып, оларды қолданып орындай алмайдыміндеттерді шешудің құлшына кіріскісі келеді, бірақ біле қоймағандықтан отырып қаладыжаңа іс-әрекеттер ұсына алмайды, бірақ достарының ұсынысын орындайдыөз міндеттері мен мақсатын біреуге қарап жоспарлай аладытапсырманы шешкенді ұнатады. |