Материалдар / Оқушылардың психологиялық жұмысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушылардың психологиялық жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық сауалнама жұмыстары. 5 пен 11 сыныптардың оқушыларымен психологиялық сауалнамалар мен тест жұмыстарын жүргізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2022
514
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі

Шымкент қаласының білім басқармасы











Оқушының психологиялық – диагностикалық дәптері



____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



















ШЫМКЕНТ

Shape1 Баланың психологиялық паспорты

Баланың аты жөні________________________________________

Туған жылы, айы, күні______________________________________

І. Актуалды дамуы

1.Баланың ұғынымпаздығы (ұғымпаз, психикалық дамуы кеш,

уайымдайтын шағы



ІІ. Жоғарғы психикалық функциясының жағдайы

1. Қабылдауы мен сезімі

- Жақсы

- Өте жақсы

- Төмен

2. Зейіні

- Тұрақты

- Тұрақсыз

- Өзгермелі

3. Есте сақтауы

- Жақсы

- Өте жақсы

- Төмен

4. Ойлауы (элементарлы түсініктерді түсінеді, болған жақғайлар арқылы түсінеді, заттай көру арқылы түсінеді, жасырын және жанама айтылған ойды ұғынады ж.т.б)_

_______________________________________________________________________________

ІІІ. Жеке тұлғалық ерекшеліктері

1.Эмоционалды сферасының жағдайы(дұрысын белгілеңіз)

-Сабырлы

-Ашушақ

- Жылауық

- Депрессияға бейім

- Құбылмалы

2.Жеке тұлғаның мінез-құлық ерекшеліктері:

А. Бірігу қабілеті

- өз бетіншек жұмыс жасай алады

- жасай алмайды

- шыдамды

- шыдамсыз

- өз дегенін істеткісі келеді

- келмейді

- зейінді

- зейіні жоқ

- түсінігі мол

- түсінігі аз

- тұрақты

- тұрақсыз

- қызығушылығы басым

- қызығушылық жоқ


Ә. Көңіл-күйі:

- риза

- ешнарсеге риза емес

- терең ойлы

- жеңіл ойлы

- сабырлы

- ашушақ

- көңілді

- көңілсіз

- ұялшақ

- ұяла бермейді

- шыншыл

- өтірікші

Б. өзін-өзі бағалауы

- жоғары

- орташа

- төмен

В. Тапсырмаларды орындауы:

- жетістігін мақтағанды ұнатады

- жетістігін бағалағанды ұнатпайды

- көнбіс

- бағаның сапасы қызықтырады не қызықтырмайды

Тәртібі ( тәртіпке бағынбайды, тыңдамайды, төбелеске жақын ж.т.б.

_______________________________________________________________________________

3.Өзара қарым-қатынас:

Сыныптағы беделі

- лидер

- сыйлы

- ұнатпайды

- шет қалған

Қарым-қатынас түрі

- ұрысқа бейім

- татулыққа ұмтылады




Психолог қорытындысы:________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________







5- СЫНЫП

5-сыныптарда бейімделу (адаптация)талаптарының орындалуы

—      Джеко Мореноның «Социометрия» әдісі;

—      Филлипстің мектептегі мазасыздықты анықтауға арналған тесті;

—      Проективті әдістер;

—      Ассоциативтік ес көлемін анықтау әдісітемесі;

—      Зейінді бағалау (Мюнстерберг әдісі);

5-сыныптарда бейімделу (адаптация)талаптарының орындалуы

Оқушылардың бастауыш буыннан орта буынға көшкен кезеңін бейімделу кезеңі дейміз.Өйткені,олардың пән мұғалімдері өзгереді,жаңа пәндер қосылады,жаңа сынып жетекшісі болады,оқу бөлмесі өзгеріп,оқу бағдарламасы күрделене түседі.Осының барлығы баланың жан-дүниесіне әртүрлі психологиялық жүк түсіреді де,осы 5-ші сыныпта оқушылардың бойында ортақ мәселелер пайда болады.Бұлар:
-балалардың мінезі өзгереді;
-тез шаршайды;
-көңіл-күйлері тез бұзылғыш келеді;
-оқу үлгерімдері төмендейді;
-мазасыздық,қобалжу сезімдері жиілейді.Сондықтан осы ауыспалы кезеңдегі тұлғаның жас және жеке ерекшеліктерін зерттеп,балада кездесетін сәтсіздіктерді болдырмаудың жолын іздестіру мақсатымен кешенді зерттеу жұмыстары жүргізілді.
Психологиялық тұрғыдан қарастырылған салалар:
-баланың қоршаған ортамен қарым-қатынасы;
-оқу үлгерімі,жаңа пәндерге бейімделуі;
-танымдық процестер:оның ішінде ойлауы,логикасы;
-жаңа сынып жетекшісімен,пән мұғалімдерімен қарым-қатынасы;
-оқу мотивациясы.
1)Дж.Мореноның «Социометрия» әдісінің мақсаты:ұжым мүшелерінің бір-бірімен эмоционалдық байланысын анықтау және тетулығын өлшеу.Тесті орындап,жауап парағын толтырған соң,нәтижесін талдау арқылы жиналған материалдардан «социоматрица» жасалады.Кестеге зерттелінушілер тізімі түсіріледі және олардың қалаулылары жоғарғы қатардағы олардың нөмірімен қиылысқан жеріне түсіріледі.Кестенің төменгі қатарына әрқайсысының жинаған қалауларының саны жазылады.



Социометрия методикасы

Мақсаты: Сынып оқушыларының арасындағы қарым-қатынас зерттеу.

Зерттеу барысы: Оқушыларға мынадай анкета үлестіріледі:


Күні:_______________________

Нұсқау: Сыныптағы оқушылардың ішінен төменде берілген сұрақтардың ішіне оқушының толық аты-жөнін жаз.

  1. Кіммен бір партада отырғың келеді?

1.________________________________________

2.________________________________________

3.________________________________________


  1. Кіммен асханаға бірге барғың келеді?

1.________________________________________

2.________________________________________

3.________________________________________


  1. Кіммен бір партада отырғың келмейді?

1.________________________________________

2.________________________________________

3.________________________________________


  1. Кіммен асханаға бірге барғың келмейді?

1.________________________________________

2.________________________________________

3.________________________________________





Бағалау шкаласы:
6 және одан да көп-жұлдыздар
3-5-қалаулылар
1-2-қалаусыздар
0-шектеулілер






Жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтайтын

Кондаш тесті

Мақсаты: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

Нұсқау:
Тестің әрбір сөйлемін мұқият оқып жауабын 0,1,2,3,4 цифрларымен белгілейсіз.
0 – жағдай мүлдем жағымсыз көрінбейді (қобалжу жоқ)
1 – аздап қобалжытады
2 – жағымсыз, безетін жағдай
3 – күшті қобалжушылық, мазасыздық, үрей
4 – шеткі жағымсыз жағдай, өте күшті қобалжу, өте күшті үрей

Сұрақтар
1. Тақтаның алдында жауап бергенде
2. Бейтаныс адамның үйіне қонаққа барғанда
3. Жарысқа, сайысқа немесе олимпиадаға қатысқанда
4. Мектеп директорымен сөйлескенде
5. Өзіңнің келешегіңді ойлағанда
6. Мұғалім кімді сұраймын деп сынып журналына қарағанда
7. Сені сынап, сөккенде
8. Бір нәрсе істегенде саған қарап, сені бақылап тұрса
9. Бақылау жұмысын жазғанда
10. Мұғалім бақылау жұмысының бағаларын атағанда
11. Саған назар аудармағанда
12. Сенің қолыңнан келмей жұмысың орындалмағанда
13. Ата-аналарыңды жиналыстан тосқанда
14. Саған сәтсіздік төніп түр
15. Артыңнан біреудің күлгенін естігенде
16. Мектепте емтихан тапсырғанда
17. Белгісіз себептен саған ашуланғанда
18. Көп кісілердің алдында сөз сөйлегенде
19. Алдыңда маңызды ісің тұрғанда
20. Мұғалімнің сабақ түсіндіруін ұқпағанда
21. Сенімен келіспей дауласқанда
22. Өзіңді басқалармен салыстырғанда
23. Сенің қабілеттеріңді тексергенде
24. Саған кішкентай балаға сияқты қарағанда
25. Сабақта мұғалім күтпеген жерден сұрақ қойса
26. Сен жақындағанда басқалары үнсіз қалса
27. Сенің жұмысың бағаланғанда
28. Өз істерің жөнінде ойлағанда
29. Саған маңызды шешім қабылдау қажет болғанда
30. Үй тапсырмасын орындай алмағанда

Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі келесі таблица арқылы жасалынады.

Қобалжу түрі

Шкала пунктінің реттік саны

Мектептік

1

4

6

9

10

13

16

20

25

30












Өзіндік бағасына байланысты

3

5

12

14

19

22

23

27

28

29












Тұлғааралық

2

7

8

11

15

17

18

21

24

26












Ұсыныс. Қобалжулары өте жоғары оқушылармен психологқа коррекциялық сабақтар жүргізу, сонымен бірге жайсыз жағдайларды болдырмау үшін көптеген жұмыс жасау керек. Сынып жетекші, психологпен бірігіп әңгімелер, жеке әңгімелер, тренинг жаттығуларын жүргізуі қажет. Оқушылар таза ауада жиі демалу керек, дұрыс тамақтану, жақсы, лирикалық музыка тыңдау, қиын мақсаттар қоймау керек, қызықты, жеңіл кинолар көріп ұйқыны қандыру керек.












Ассоциативтiк ес көлемiн анықтау әдiстемесi
Мақсаты: балалардың ассоциациясының көрiнiс беруiн және ассоциация бойынша есте сақтау механизмiнiң қалыптасқанын анықтау.

Зерттелiнушiлерге тестi орындау тәртiбi түсiндiрiледi:" Мен сөз сөз тiркестерiн жұптастырып оқимвн.

Мысалы :"трактор - дала". Ал сiздер оқылған өздердi жақсылап тыңдап, әр сөздiң екiншi сөзбен қандай белгi бойынша жұптастырылғынын, олардың бiр- бiрiмен байланысын түсiнiп есте сақтаңыздар. Сөз тiркестерiн оқимын. Ал сiздер сөз жұптарының екншiсiн есиерiңiзге түсiрп, оның жауабын параққа жазыңыздар.

Мысалы: мен "трактор" деген сөздi оқығанда сiздер оның жұбы "дала" деген сөздi жазасыздар".

Тапсырмалар

1

Жаңа- үй

11

Мәдениет- кiтап

2

Құрыш- экватор

12

Күндiз-азан

3

Кеш- түн

13

Стол- журнал

4

Машина- дөңгелек

14

Даналық- оқу

5

Су- құбыр

15

Қоңырау- сабақ

6

Есiк- терезе

16

Сәуле- дыбыс

7

Шу- тыныштық

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!