Материалдар / Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға дамыту үшін тәлімгерлікке арналған жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
343
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәлімгерлік жоспар



Тақырыбы: Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы

Тәлімгерлік етудің мақсаттары: Мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.


Тәлімгер

Тәлім алушы

Жұмыс формасы

Уақыт аралығы

Тәлімгерліктің мақсаты

Тәлімгерлік нәтижелері

Табыс критерийлері


Шара


Б есімді мұғалім

1-кездесу

Бейресми сөйлесу

07 қыркүйек

«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы»

бағдарламасының негізгі идеясымен таныстыру.

Бағдарламаның әдіс-құралдарымен танысады.

  • Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғады.

  • Мектепте өзгеріс енгізудегі өзіндік рөлін түсінеді.




2-кездесу

Кәсіби сұхбат

08 қыркүйек

2-деңгей мұғалімімен сенімділік қарым-қатынас орнату, бірлесе жоспар құру.

Менің курс туралы,онда үйренген оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы әңгімемді тыңдайды.

  • Тәлімгерлік жоспардың мақсаттары белгіленеді.

  • Тәліп оқыту үдерісіндегі қиындықтарын анықтайы




3- кездесу

Оқушылармен әңгіме

12 қыркүйек

Бұл сатыда оқушының қажеттіліктерін анықтау

Үшінші кезекте тәлім алушының оқушыларымен әңгімелесемін. Әңгіменің барынша еркін,ашық,оқушының мүддесіне бағытталуына мән беремін.

  • Бұл сатыда оқушының қажеттіліктерін анықтаймын



4- кездесу

Кері байланыс жасау

13 қыркүйек

Кері байланыс жасау Қажеттіліктерді бірлесіп талқылай отырып,келесі қадамның неден тұратынын анықтау

Кері байланыс жасау жұмысын жүргіземін.Сұрақ-жауап негізінде жоғарыдағы қажеттіліктерді бірлесіп талқылай отырып,келесі қадамның неден


тұратынын анықтаймын.Ол үшін тәлім алушыға өзіне қажетті жұмыс тізбесін жасауды тапсырамын

  • қадамның неден тұратыны анықталады

  • тәліптің өзіне қажетті жұмыс тізбесін жасау тапсырылады



5- кездесу

Қайта кездесу


16 қыркүйек

Тәліптің жұмыс тізбесін басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың тізбесін бірлесіп қайта құрылымдау

Тәліптің жұмыс тізбесін басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың тізбесін бірлесіп қайта құрылымдаймын.

.






Жұмыстардың тізбесі қайта құрылымдалады



6 - кездесу

Қайта кездесу


?

ҚМЖ жоспар деген не екенін,оны қалай құрылымдауға болатынын түсіндіру

Тәліппен бірлесе отырып,сабақтың жоспарын құрамын.Ол үшін ҚМЖ жоспар деген не екенін,оны қалай құрылымдауға болатынын түсіндіре отырып,бағыт-бағдар беремін.Қысқа мерзімді жоспарды мүмкіндігінше тәліптің өзі жасап шығуын қарастырамын.Бір тақырыптың негізінде смарт мақсат қоюды талқылаймын

  • Қысқа мерзімді жоспарды мүмкіндігінше тәліптің өзі жасап шығады



7- кездесу

Ұсынысты қарау

?

Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабақ жоспарын бірлескен жағдайда қайта жасату

Қажетінше тәлім алушының идеясын,ұсыныстарын ескеремін.

  • Тәліптің өзіне деген сенімі қалыптасады



8- кездесу

Сабаққа ену

?

Тақырыпқа байланысты мұғаліммен жүргізілетін жұмыс түрлерін анықтау, қолданылатын әдіс-тәсілдерді талқылау, кеңес беру

Сабаққа қатысу арқылы тәліптің оқыту үдерісінде нені өзгерткісі келетінін анықтауды басшылыққа аламын

  • Сабақ соңында қажеттіліктер анықталады



5- кездесу

Тәліптің сабақтарына қатысу.

?

ОМЖ, ҚМЖ –мен танысу, диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерінің сабақта қолданылуын бақылау.

7 модульді ықпалдастыра білуге дағыдаланады.

  • Диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін қолданады.

  • Жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру шеберлігі артады.





Өткізетін сабағын бейнежазба арқылы бақылау

.Сонан соң алдыңғы талқылауда жасалған жоспар негізінде өткізетін сабағын бейнежазба арқылы бақылаймын.Сабақта өзі ұсынған әдіс-тәсілдердің қаншалықты деңгейде орындалғанын бірлесе отырып,бейнежазбаны көру арқылы талдаймын.Әдіс-тәсілдердің тиімді болған тұстарын ерекшелеп көрсетемін.

  • . Бейнежазбаны қарау кезінде тәліп өзінің әлсіз тұстарын мен көрсетпей-ақ байқай алады



10-кездесу

Кері байланыс


Жұмыстарды жинақтай келіп, кері байланыс жасату.

Осы жұмыстарды жинақтай келіп, кері байланыс жасатамын.Кері байланысты «Сэндивич» әдісі (мадақтау әдісі) арқылы жасатамын.

  • Бұл жерде, біріншіден, бір ұнамды коментарий айтады,екіншіден, не нәрсені жақсартады не өзгертеді,үшіншіден, келешекке арналған коментарий айтуға болады.




11- кездесу

Тәлімгерлік жұмысты қорытынды

лау


Тәлімгерлік жоспарына енгізілген өзгерістің мұғалімдер мен оқушылардың оқуына қаншалықты ықпал еткендігін талдау арқылы бірлесе атқарған жұмыстың қорытындысын шығару.

Оқушылардың жетістігін анықтауда диалогтік оқытудың маңыздылығы қоғамдастық талқысына ұсынылады.

  • Тәлімгерлік жұмыстың маңыздылығы мен жетістіктерді анықталады.

  • Өткізілген іс-шаралардың сәтті, сәтсіз жақтары анықталады.

  • Атқарылған жұмыстар жинақталады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!