Тәлімгерлік етудің
мақсаттары: Мұғалімдердің диалогтік оқыту
арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін
мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс
атқару.
|
Тәлімгер
|
Тәлім
алушы
|
Жұмыс
формасы
|
Уақыт
аралығы
|
Тәлімгерліктің
мақсаты
|
Тәлімгерлік
нәтижелері
|
Табыс
критерийлері
|
Шара
|
Б есімді
мұғалім
|
1-кездесу
Бейресми
сөйлесу
|
07
қыркүйек
|
«Педагогикалық қоғамдастықтағы
мұғалім көшбасшылығы»
бағдарламасының негізгі
идеясымен таныстыру.
|
Бағдарламаның
әдіс-құралдарымен танысады.
|
|
|
|
2-кездесу
Кәсіби
сұхбат
|
08
қыркүйек
|
2-деңгей мұғалімімен
сенімділік қарым-қатынас орнату, бірлесе жоспар
құру.
|
Менің курс туралы,онда
үйренген оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы әңгімемді
тыңдайды.
|
|
|
|
3-
кездесу
Оқушылармен әңгіме
|
12
қыркүйек
|
Бұл
сатыда оқушының
қажеттіліктерін анықтау
|
Үшінші кезекте тәлім
алушының оқушыларымен
әңгімелесемін. Әңгіменің барынша
еркін,ашық,оқушының мүддесіне бағытталуына мән
беремін.
|
|
|
|
4-
кездесу
Кері байланыс
жасау
|
13
қыркүйек
|
Кері
байланыс жасау Қажеттіліктерді бірлесіп
талқылай отырып,келесі қадамның неден тұратынын
анықтау
|
Кері
байланыс жасау жұмысын
жүргіземін.Сұрақ-жауап негізінде жоғарыдағы қажеттіліктерді
бірлесіп талқылай отырып,келесі қадамның
неден
тұратынын анықтаймын.Ол үшін
тәлім алушыға өзіне қажетті жұмыс тізбесін жасауды
тапсырамын
|
|
|
|
5-
кездесу
Қайта
кездесу
|
16
қыркүйек
|
Тәліптің жұмыс тізбесін
басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың
тізбесін бірлесіп қайта құрылымдау
|
Тәліптің жұмыс тізбесін
басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың
тізбесін бірлесіп қайта құрылымдаймын.
.
|
Жұмыстардың тізбесі қайта
құрылымдалады
|
|
|
6 -
кездесу
Қайта
кездесу
|
?
|
ҚМЖ жоспар деген не екенін,оны
қалай құрылымдауға болатынын түсіндіру
|
Тәліппен бірлесе
отырып,сабақтың жоспарын құрамын.Ол үшін ҚМЖ жоспар деген не
екенін,оны қалай құрылымдауға болатынын түсіндіре
отырып,бағыт-бағдар беремін.Қысқа мерзімді жоспарды мүмкіндігінше
тәліптің өзі жасап шығуын қарастырамын.Бір тақырыптың негізінде
смарт мақсат қоюды талқылаймын
|
|
|
|
7-
кездесу
Ұсынысты
қарау
|
?
|
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана
отырып, сабақ жоспарын бірлескен жағдайда қайта
жасату
|
Қажетінше тәлім алушының
идеясын,ұсыныстарын ескеремін.
|
|
|
|
8-
кездесу
Сабаққа
ену
|
?
|
Тақырыпқа байланысты
мұғаліммен жүргізілетін жұмыс түрлерін анықтау, қолданылатын
әдіс-тәсілдерді талқылау, кеңес беру
|
Сабаққа қатысу арқылы тәліптің
оқыту үдерісінде нені өзгерткісі келетінін анықтауды басшылыққа
аламын
|
|
|
|
5-
кездесу
Тәліптің сабақтарына
қатысу.
|
?
|
ОМЖ, ҚМЖ –мен танысу,
диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерінің сабақта қолданылуын
бақылау.
|
7 модульді ықпалдастыра білуге
дағыдаланады.
|
|
|
|
|
|
Өткізетін сабағын бейнежазба
арқылы бақылау
|
.Сонан соң алдыңғы талқылауда
жасалған жоспар негізінде өткізетін сабағын бейнежазба арқылы
бақылаймын.Сабақта өзі ұсынған әдіс-тәсілдердің қаншалықты деңгейде
орындалғанын бірлесе отырып,бейнежазбаны көру арқылы
талдаймын.Әдіс-тәсілдердің тиімді болған тұстарын ерекшелеп
көрсетемін.
|
|
|
|
10-кездесу
Кері
байланыс
|
|
Жұмыстарды жинақтай келіп,
кері байланыс жасату.
|
Осы жұмыстарды жинақтай келіп,
кері байланыс жасатамын.Кері байланысты «Сэндивич» әдісі (мадақтау
әдісі) арқылы жасатамын.
|
-
Бұл жерде, біріншіден, бір
ұнамды коментарий айтады,екіншіден, не нәрсені жақсартады не
өзгертеді,үшіншіден, келешекке арналған коментарий айтуға
болады.
|
|
|
11-
кездесу
Тәлімгерлік жұмысты
қорытынды
лау
|
|
Тәлімгерлік жоспарына
енгізілген өзгерістің мұғалімдер мен оқушылардың оқуына қаншалықты
ықпал еткендігін талдау арқылы бірлесе атқарған жұмыстың
қорытындысын шығару.
|
Оқушылардың жетістігін
анықтауда диалогтік оқытудың маңыздылығы қоғамдастық талқысына
ұсынылады.
|
-
Тәлімгерлік жұмыстың
маңыздылығы мен жетістіктерді анықталады.
-
Өткізілген іс-шаралардың
сәтті, сәтсіз жақтары анықталады.
-
Атқарылған жұмыстар
жинақталады.
|