Материалдар / Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға дамыту үшін тәлімгерлікке арналған жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
266
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәлімгерлік жоспар

Тақырыбы: Оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы
Тәлімгерлік етудің мақсаттары: Мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару.
Тәлімгер Тәлім алушыЖұмыс формасы Уақыт аралығы Тәлімгерліктің мақсатыТәлімгерлік нәтижелеріТабыс критерийлері

Шара

Б есімді мұғалім1-кездесуБейресми сөйлесу07 қыркүйек«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы»бағдарламасының негізгі идеясымен таныстыру.Бағдарламаның әдіс-құралдарымен танысады.
  • Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғады.
  • Мектепте өзгеріс енгізудегі өзіндік рөлін түсінеді.






  • 2-кездесу Кәсіби сұхбат08 қыркүйек 2-деңгей мұғалімімен сенімділік қарым-қатынас орнату, бірлесе жоспар құру.Менің курс туралы,онда үйренген оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы әңгімемді тыңдайды.
  • Тәлімгерлік жоспардың мақсаттары белгіленеді.
  • Тәліп оқыту үдерісіндегі қиындықтарын анықтайы






  • 3- кездесуОқушылармен әңгіме12 қыркүйекБұл сатыда оқушының қажеттіліктерін анықтауҮшінші кезекте тәлім алушының оқушыларымен әңгімелесемін. Әңгіменің барынша еркін,ашық,оқушының мүддесіне бағытталуына мән беремін.
  • Бұл сатыда оқушының қажеттіліктерін анықтаймын




  • 4- кездесуКері байланыс жасау13 қыркүйек Кері байланыс жасау Қажеттіліктерді бірлесіп талқылай отырып,келесі қадамның неден тұратынын анықтауКері байланыс жасау жұмысын жүргіземін.Сұрақ-жауап негізінде жоғарыдағы қажеттіліктерді бірлесіп талқылай отырып,келесі қадамның неден

    тұратынын анықтаймын.Ол үшін тәлім алушыға өзіне қажетті жұмыс тізбесін жасауды тапсырамын
  • қадамның неден тұратыны анықталады
  • тәліптің өзіне қажетті жұмыс тізбесін жасау тапсырылады




  • 5- кездесуҚайта кездесу

    16 қыркүйекТәліптің жұмыс тізбесін басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың тізбесін бірлесіп қайта құрылымдауТәліптің жұмыс тізбесін басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың тізбесін бірлесіп қайта құрылымдаймын..









    Жұмыстардың тізбесі қайта құрылымдалады




    6 - кездесуҚайта кездесу

    ?ҚМЖ жоспар деген не екенін,оны қалай құрылымдауға болатынын түсіндіруТәліппен бірлесе отырып,сабақтың жоспарын құрамын.Ол үшін ҚМЖ жоспар деген не екенін,оны қалай құрылымдауға болатынын түсіндіре отырып,бағыт-бағдар беремін.Қысқа мерзімді жоспарды мүмкіндігінше тәліптің өзі жасап шығуын қарастырамын.Бір тақырыптың негізінде смарт мақсат қоюды талқылаймын
  • Қысқа мерзімді жоспарды мүмкіндігінше тәліптің өзі жасап шығады




  • 7- кездесуҰсынысты қарау?Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабақ жоспарын бірлескен жағдайда қайта жасатуҚажетінше тәлім алушының идеясын,ұсыныстарын ескеремін.
  • Тәліптің өзіне деген сенімі қалыптасады




  • 8- кездесуСабаққа ену?Тақырыпқа байланысты мұғаліммен жүргізілетін жұмыс түрлерін анықтау, қолданылатын әдіс-тәсілдерді талқылау, кеңес беруСабаққа қатысу арқылы тәліптің оқыту үдерісінде нені өзгерткісі келетінін анықтауды басшылыққа аламын
  • Сабақ соңында қажеттіліктер анықталады




  • 5- кездесуТәліптің сабақтарына қатысу.?ОМЖ, ҚМЖ –мен танысу, диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерінің сабақта қолданылуын бақылау. 7 модульді ықпалдастыра білуге дағыдаланады.
  • Диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін қолданады.
  • Жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру шеберлігі артады.








  • Өткізетін сабағын бейнежазба арқылы бақылау.Сонан соң алдыңғы талқылауда жасалған жоспар негізінде өткізетін сабағын бейнежазба арқылы бақылаймын.Сабақта өзі ұсынған әдіс-тәсілдердің қаншалықты деңгейде орындалғанын бірлесе отырып,бейнежазбаны көру арқылы талдаймын.Әдіс-тәсілдердің тиімді болған тұстарын ерекшелеп көрсетемін.
  • . Бейнежазбаны қарау кезінде тәліп өзінің әлсіз тұстарын мен көрсетпей-ақ байқай алады




  • 10-кездесуКері байланыс

    Жұмыстарды жинақтай келіп, кері байланыс жасату.Осы жұмыстарды жинақтай келіп, кері байланыс жасатамын.Кері байланысты «Сэндивич» әдісі (мадақтау әдісі) арқылы жасатамын.
  • Бұл жерде, біріншіден, бір ұнамды коментарий айтады,екіншіден, не нәрсені жақсартады не өзгертеді,үшіншіден, келешекке арналған коментарий айтуға болады.






  • 11- кездесуТәлімгерлік жұмысты қорытындылау


    Тәлімгерлік жоспарына енгізілген өзгерістің мұғалімдер мен оқушылардың оқуына қаншалықты ықпал еткендігін талдау арқылы бірлесе атқарған жұмыстың қорытындысын шығару.Оқушылардың жетістігін анықтауда диалогтік оқытудың маңыздылығы қоғамдастық талқысына ұсынылады.
  • Тәлімгерлік жұмыстың маңыздылығы мен жетістіктерді анықталады.
  • Өткізілген іс-шаралардың сәтті, сәтсіз жақтары анықталады.
  • Атқарылған жұмыстар жинақталады.






  • Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!