Тәлімгерлік етудің мақсаттары: Мұғалімдердің диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өзара оқыту дағдыларын дамытуды іске асыру үшін мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару. |
Тәлімгер | Тәлім алушы | Жұмыс формасы | Уақыт аралығы | Тәлімгерліктің мақсаты | Тәлімгерлік нәтижелері | Табыс критерийлері
|
Шара
| Б есімді мұғалім | 1-кездесуБейресми сөйлесу | 07 қыркүйек | «Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы»бағдарламасының негізгі идеясымен таныстыру. | Бағдарламаның әдіс-құралдарымен танысады. | Бірлесе жұмыс істеу идеясын ұғады.Мектепте өзгеріс енгізудегі өзіндік рөлін түсінеді. |
|
| 2-кездесу Кәсіби сұхбат | 08 қыркүйек | 2-деңгей мұғалімімен сенімділік қарым-қатынас орнату, бірлесе жоспар құру. | Менің курс туралы,онда үйренген оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы әңгімемді тыңдайды. | Тәлімгерлік жоспардың мақсаттары белгіленеді.Тәліп оқыту үдерісіндегі қиындықтарын анықтайы
|
|
| 3- кездесуОқушылармен әңгіме | 12 қыркүйек | Бұл сатыда оқушының қажеттіліктерін анықтау | Үшінші кезекте тәлім алушының оқушыларымен әңгімелесемін. Әңгіменің барынша еркін,ашық,оқушының мүддесіне бағытталуына мән беремін. | Бұл сатыда оқушының қажеттіліктерін анықтаймын |
|
| 4- кездесуКері байланыс жасау | 13 қыркүйек | Кері байланыс жасау Қажеттіліктерді бірлесіп талқылай отырып,келесі қадамның неден тұратынын анықтау | Кері байланыс жасау жұмысын жүргіземін.Сұрақ-жауап негізінде жоғарыдағы қажеттіліктерді бірлесіп талқылай отырып,келесі қадамның неден
тұратынын анықтаймын.Ол үшін тәлім алушыға өзіне қажетті жұмыс тізбесін жасауды тапсырамын | қадамның неден тұратыны анықталадытәліптің өзіне қажетті жұмыс тізбесін жасау тапсырылады |
|
| 5- кездесуҚайта кездесу
| 16 қыркүйек | Тәліптің жұмыс тізбесін басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың тізбесін бірлесіп қайта құрылымдау | Тәліптің жұмыс тізбесін басшылыққа ала отырып,мұнан кейінгі кезде атқарылатын жұмыстардың тізбесін бірлесіп қайта құрылымдаймын..
|
Жұмыстардың тізбесі қайта құрылымдалады |
|
| 6 - кездесуҚайта кездесу
| ? | ҚМЖ жоспар деген не екенін,оны қалай құрылымдауға болатынын түсіндіру | Тәліппен бірлесе отырып,сабақтың жоспарын құрамын.Ол үшін ҚМЖ жоспар деген не екенін,оны қалай құрылымдауға болатынын түсіндіре отырып,бағыт-бағдар беремін.Қысқа мерзімді жоспарды мүмкіндігінше тәліптің өзі жасап шығуын қарастырамын.Бір тақырыптың негізінде смарт мақсат қоюды талқылаймын | Қысқа мерзімді жоспарды мүмкіндігінше тәліптің өзі жасап шығады |
|
| 7- кездесуҰсынысты қарау | ? | Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сабақ жоспарын бірлескен жағдайда қайта жасату | Қажетінше тәлім алушының идеясын,ұсыныстарын ескеремін. | Тәліптің өзіне деген сенімі қалыптасады |
|
| 8- кездесуСабаққа ену | ? | Тақырыпқа байланысты мұғаліммен жүргізілетін жұмыс түрлерін анықтау, қолданылатын әдіс-тәсілдерді талқылау, кеңес беру | Сабаққа қатысу арқылы тәліптің оқыту үдерісінде нені өзгерткісі келетінін анықтауды басшылыққа аламын | Сабақ соңында қажеттіліктер анықталады |
|
| 5- кездесуТәліптің сабақтарына қатысу. | ? | ОМЖ, ҚМЖ –мен танысу, диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерінің сабақта қолданылуын бақылау. | 7 модульді ықпалдастыра білуге дағыдаланады. | Диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін қолданады.Жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыру шеберлігі артады. |
|
|
|
| Өткізетін сабағын бейнежазба арқылы бақылау | .Сонан соң алдыңғы талқылауда жасалған жоспар негізінде өткізетін сабағын бейнежазба арқылы бақылаймын.Сабақта өзі ұсынған әдіс-тәсілдердің қаншалықты деңгейде орындалғанын бірлесе отырып,бейнежазбаны көру арқылы талдаймын.Әдіс-тәсілдердің тиімді болған тұстарын ерекшелеп көрсетемін. | . Бейнежазбаны қарау кезінде тәліп өзінің әлсіз тұстарын мен көрсетпей-ақ байқай алады |
|
| 10-кездесуКері байланыс |
| Жұмыстарды жинақтай келіп, кері байланыс жасату. | Осы жұмыстарды жинақтай келіп, кері байланыс жасатамын.Кері байланысты «Сэндивич» әдісі (мадақтау әдісі) арқылы жасатамын. | Бұл жерде, біріншіден, бір ұнамды коментарий айтады,екіншіден, не нәрсені жақсартады не өзгертеді,үшіншіден, келешекке арналған коментарий айтуға болады. |
|
|
11- кездесуТәлімгерлік жұмысты қорытындылау |
| Тәлімгерлік жоспарына енгізілген өзгерістің мұғалімдер мен оқушылардың оқуына қаншалықты ықпал еткендігін талдау арқылы бірлесе атқарған жұмыстың қорытындысын шығару. | Оқушылардың жетістігін анықтауда диалогтік оқытудың маңыздылығы қоғамдастық талқысына ұсынылады. | Тәлімгерлік жұмыстың маңыздылығы мен жетістіктерді анықталады. Өткізілген іс-шаралардың сәтті, сәтсіз жақтары анықталады. Атқарылған жұмыстар жинақталады. |