Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Оқушылардың танымдық процестерін дамыту
Тренинг, сауалнамалар өткізу
5 сынып оқушыларының қатысуымен жүзеге асырылады.Оқушылардың ойлау қабілетін, зейін шоғырлануын, ес пен қиялды қарым қатынас ты анықтау.
«Неге олай?», «Неге бұлай? Сұрақтарымен
белсенділік танытушы жас
кезеңі ***3-4 жас
аралығы
«Өлемнің субъектив бейнеге енуі- адам
психикасының мәңгі зерттелетін сыры», деп атаған
ғалым***Леонтьев
«Психодиагностика » сөзбе сөз аударғанда қандай
мағына береді***психологиялық диагноз
қою
«Тест» сөзінің
мағынасы:***«байқау»,
«сынау»
«Фрустрацияны анықтауға » арналған әдістемесінің
авторы:***Розенцвейг
«Шығармашылық ойлауды » анықтау тестінің
авторы:***Дж.Гилфорд
1931 жылы «Тестің сенімділігі мен валидтілігі»
атты монографияның авторы:***Л.Тэрстон
20
жылдарда педологияға мөнді әсер еткен
бағыт:***биологизаторлық
А.Г. Асмолов бойынша оқытудың когнитивтік моделі
қандай бейнеде негізделеді***"тҮйсінуші
адам"
А.Н. Леонтьев бойынша қарым-қатынас жөне
іс-әрекеттің сәйкестілігі:***туыс-тҮр
Адам мінезін туған кҮнімен байланыстыра
тҮсіндіруші ілім***гороскоп
Адам өмірін құнсыздандыратын
себеп-***мезеттік ықпалдарға
тәуелділік
Адам санасының жануар
психикасынан ***ішкі субъектив
бейнелеуден
Адам төжірибесін тҮрлендіруші жөне өзгеріске
келтіруші тосын бейнелерге негізделген психологиялық
процесс- ***қиял
Адам іс-әрекетінің бәрі объектив сана
басқарымында емес, астар санадағы ықпалдар жетегінде болатынан
дәріптеген***Фрейд
Адам іс-әрекетінің бәрі объектив сана
басқарымында емес, астар санадағы ықпалдар жетегінде болатынан
дәріптеген***Фрейд
Адам іс-әрекетінің идеалды (мөтіндер, музыка,
сурет, және т.б), материалды интерпретациясының талдауының
эмпирикалық зерттелу әдістерінің
бірі:***іс-әрекет жемісінің
талдануы
Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен
танымдық даму теориясын ұстаған
бағыт:***когнитивтік
Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен
танымдық даму теориясын
Адамдар арасындағы мөнді қатынастардың тҮзілуіне
себепші ең маңызды тәсіл***коммуникативті
Адамдар арасындағы сыйластық пен араздықтан,
сенім мен кҮдіктенуден тұратын қатынас
атамасы-***жеке қатынас
Адамдардың өзара ықпал жасау қатынасын қамтамасыз
етуші тіл қызметінің тҮрі***ақпараттық
Адамдардың теңдей білім мен білікке ие бола
тұрып, міндеттерін әртүрлі қарқынмен орындауы........
байланысты***ерікке
Адамды әрекетке итермелеуші
себеп-***қажетсіну
Адамды тану Үшін сананы емес, өрекет-қылықты
зерттеу қажет деп білген психологиялық
бағыт***бихевиоризм
Адамның бағыт- бағдарының ең жоғарғы
психологиялық формасы***наным
Адамның басқа адамдарға, топтарға деген тұрақты,
эмоционалды қарым-қатынасы.***симпатия
Адамның бір деңгейдегі өз қажеттіктерінен екінші
бір дәрежелілеріне көшу себебі***тұтастай қоғамға
араласуынан
Адамның даму заңдары мен оның жасампаздық
мҮмкіндіктерін зерттеуші ғылым:***психология
Адамның жоғары инабатты, жасампаздық өмірінің
негізі***әлеуметтік құнды
салт-бағыттар
Адамның кемелденген жетістік деңгейі
тәуелді***өмірлік объектив
мақсатқа
Адамның қажетсіну талаптарын дамытушы қоғамдық
құрылымдардың ең қарапайым тҮрі***нақты тұлғалар
қауымдастығы
Адамның қандай да кедергілерден қаймықпай ерік
кҮшін жұмсауы неге байланысты***мақсат
маңыздылығына
Адамның мақсатқа орай кедергілерді жеңумен өз
қылық-әрекеттерін қолдап, реттей білу
қасиеті-***ерік
Адамның мінезіне, тұлғаның дамуына көп әсерін
тигізетін бұл***сезім
Адамның ойлау қасиетіне қатысты жоқ
әрекет-***кездейсоқ құбылыстарды
теру
Адамның өз әрекет-қылығын шапшаң не сылбыр салу
қабілетінің негізі-***жҮйке жҮйесінің
динамикасы
Адамның өз басына ықпал жасаушы өзіндік рухани
кҮштеріне қатынасы***көбіне
сезбейді
Адамның өз борышын орындауы
тәуелді***ерікке
Адамның өзінше шешім жолдары мен құралдарын
барластыра алумен байланысты ақылдық
қасиет- ***белсенділік
Адамның танымдық әрекетіне жатпайтын
психологиялық категория***сезім
Адамның ұйымдастыру жағдайындағы өз икемділік
әрекетін көрсетуі.***өзін – өзі
меңгеру
Адамның іс-әрекетін қадағалауда, тест арқылы
зерттеуде психодиагностикалық өлшемнің дұрыс
бағалануы............деп аталады:***валидтілік
Азаматтық қасиеттердің тұрақталуына негіз болар
адамаралық қатынастар жас
кезеңі ***орта жаста
Ақыл-ой дамуы мен мотивацияның байланысын
зерттеген:***А.К. Маркова
Алғашқы адамдардың жан жөніндегі жалпы
тҮсінігі:***тәннен бөлек
жасайды
Американ ғалымы Э. Торндайк бастауын салып,
дамытқан психологиялық теория-***бихевиористік
психология
Анкеталау бұл
– ***сұрақтар арқылы жаппай материалдық жинақтау
әдісі
Антропопсихизм атанған психологиялық бағдарды
ғылымға енгізген:*** Декарт
Арман- ***өмірлік
Арнайы дайындалып және баламаланып қойылған
зерттеудің негізгі мәселелерінің сұрақтары негізінде ақпарат алудың
эмпирикалық әлеуметтік-психологиялық
әдісі:***анкета
Ауызша сұрап шығу көмегімен психологиялық
информацияны алу төсілі:***иентервью
Әдеттегі өмір сүру жағдайындағы адамның қызметіне
бақылаушы кіріспей жүргізілетін және жоспарлы бақылауға
негізделетін әдіс:***бақылау
Әлеуметтік жағдайларда индивидтің өзін-өзі
бағалау деңгейі:***талпыныс
Әлеуметтік қатынастар субъекті әрі әлеуметтік
мәнді қасиеттердің иегері-***жеке адам
әрбір адам дәл мезеттегі нақты әрекеттерінің
тікелей мақсатын***айқын сезеді
Әрекетті орындаудағы жылдамдық жөне дағдылық
деңгейінің сипаты:***игеру өлшемі
Әрқандай білім қорының ғылымдық деңгейге
көтерілуінің шартты белгісі***зерттеу
әдістері
Әрқандай нақты заттың қабылдаудағы кейпі мен
заттың өзі.***ажыралып
тұрады
Б.Г. Ананьев бойынша зерттеуді лонгютидті әдісі
мыналардың ...... қатысты.***ұйымдастырушылық
әдістерге
Бағалап оқыту әрекетінің оқу әрекетімен
сәйкестілігі:***бөлшек-бҮтін
Байқау жөне қателік әдісі бойынша білім жөне
дағдыларды игеретін Үйрену- бұл***оперантты
Үйрену
Бақылаудың бір түрі ретінде жасырын бақылаудың
ерекшелігі:***бақылаушы
позициясы
Бақылаудың бір тҮрі ретінде жасырын бақылаудың
ерекшелігі:***бақылаушы
позициясы
Бала интеллектін зерттеу арқылы ересектер
психикасының қалыптасуын кҮнілгері пайымдауға болатынын дәлелдеуге
тырысқан ғалым***Пиаже
Балалар мен жасөспірімдердің дене дамуының
жеделдеуі.***акселерация
Балалардың мектепке оқуға дайындығының
психологиялық-педагогикалық факторын
анықтаған :***Л.А. Венгер, Д.Б.
Эльконин
Бас
ми рефлекс доғасының ортаңғы
бірлігі***қозу жөне тежелу
процестері
Басқаларда кездеспейтін, тек адамға ғана тән
Үйрену тҮрі:***викарлық
Үйрену
Белгілі білім қорының ғылыми деңгейге
көтерілуінің шартты белгісі:***мақсаты
Берілген топқа Үйлесімді
сөз-***бихевиоризм
Бихевиоризм зерттеулерінің
объекті***өрекет-қылық
Бихевиористік психологияның әдіснамалық
негізі.***интроспекттік
теория
Болған оқиғаға байланысты қылық-ниеттерін қияли
дәлелдеуге жанастыру
қорғанысы –***жаңалау
Болмыс заңдылықтарына бейімделген, объектив
жаңалыққа жол ашушы ой әрекетінің
тҮрі***шығармашыл
Бөліктер арасындағы ұқсастықтар мен
айырмашылықтарды білуге бағытталған ой
әрекеті- ***салыстыру
Білім мазмұнының тәрбиелеуші мҮмкіндіктерін
зерттеген:***З.И. Васильева, В.С.
Ильин
Білімдер мен дағдыларды барынша нөтижелі
көрсетудің шарты***шеберлік
Білімдер мен дағдылардың жиынтығының орындалу
тәсілі:***іскерлік
Бір
отырыста толығымен жатталып, кейін жатталғанның бөлшектенбей
Үздіксіз қайталану әдісі***тұтастай
Бірлескен оқу іс-әрекетін ұйымдастыру кезінде
өзара бағытталған жөне келісілген әрекет педагогикалық
қарым-қатынастың ..... мақсатымен сөйкес
келеді.***координациялық
Бірнеше пікірден жаңа пікір шығаратын ойлау
формасы***ой қорытындысы
Біріктіру дегеніміз ***әрқилы қасиеттер мен әрекеттерді
тұтас бірлікке келтіру
В.В. Давыдов бойынша іс-әрекетке қатысты оқу
іс-әрекеті анықталуы:***тҮрімен
Генетикалық психологияның зерттеулер
аймағы-***балалар
психикасы
Гуманистік психология
теоретигі***Маслоу
Гуманистік психологиядағы адам қажеттерінің ең
жоғары деңгейі***шындық,әділет
Гуманитарлық ғылымдардың негізгі зерттеу
объектісі-***адам табиғаты мен
болмысы
Ғылыми психологияда детерминистік бағытты арнайы
принцип ретінде қарастырған психолог
–ғалым***Рубинштейн
Дайын білімдер мен ептіліктерді қолданып, ескі
даңғылмен жҮретін ойлау
тҮрі- ***регидшілдік
Дайындық , жеке зерттеу, алынған мөліметтерді
сандық жөне сапалық түрде өңдеу, интерпретация, яғни қорытындылау,
зерттелетін құбылыстардың сипатын белгілейтін себептер мен
факторларды анықтау- психологиялық-педагогикалық зерттеудің
...........деп аталады:***кезеңі
Даму деңгейі жоғары болған адамға жат
қасиет***кҮнделікті кҮйбең
Дедуктивті әдіс
дегеніміз- ***жалпы ережеден жеке пікірге
келу
Декарт тағылымының психологияда
атауы:***дуализм
Дене әрекетінің жанға ешқандай қатысы жоқтығын
алғашқы дәлелдеген ғалым:***Декарт
Детерминизм принципіне орай адамдағы психикалық
процестердің өзгеруіне ықпал етуші
фактор:***қоғамдық-тарихи
жағдай
Дж.
Брунердің оқу теориясы:***когнитивтік
Дж.
Брунердің жұмысы оқу теориясының қай тҮріне
тиісті***когнитивтік
Диагностиканың негізін жеке адамның қасиеттерін
сандық бағалауда, яғни статистикалық заңдылықтарды анықтау
өлшемдерімен сипаттауды ұсынған:***В.А.Дюк
Егер мұғалім өзі отырған орынан студенттер
аудиториясын суретке тҮсірсе, онда суретте соңғы қатарда отырған
студенттердің бейнелері алда отырған студенттер бейнелерімен
салыстырғанда өлдеқайда кішкентай болып көрінеді. Бірақ мұғалімнің
өзі алда жөне артта отырғандардың бәрін бірдей көреді. Адамның
қабылдауының бұл ерекшелігі .....деп
аталады:***тұтастылық
Екі
адам бір ортада бола тұрып, өзара қатынас жасауға қажеттік
таппайды, мұндайдағы қатынас тҮрі***бейтарап
Екі
сигналдық жҮйе теориясының авторы***Маслоу
Ең
алғаш ашылған эксперименталды лабораторияның
авторы:***В.Вундт
Ең
алғаш эксперименталды лабораторияның пайда
болуы 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз