Материалдар / «Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту».
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту».

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға арналған психологиялық жаттығулар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
1292
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«И.Жанболатова атындағы №15 жалпы білім беру орта мектебі» КММ

















Тақырыбы:«Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту».



Дайындаған: Педагог-психолог, «Өзін-өзі тану» пәні ІІІ (базалық) деңгей мұғалімі А.С.Гафарова



















Ақтау қаласы

Тақырыбы: Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту.Мақсаты: Жаңа заман талабына жеке тұлғаны дамыту, Танымдық қабілетті дамытуға арналған жаттығулар орындату арқылы балалардың шығармашылығын дамыту, белсенділігін, іскерлігін арттыру, топтасып жұмыс істеуге баулып, ойларымен бөлісіп, ашық айтуға дағдыландыруСабақ түрі: психологиялық тренинг сабақҚажетті құралдар: тоқыма жіп, А4қағаздар, түрлі түсті қарындаштар т.б.Тренинг ережесі:Тыңдай білуБелсенді қатысуСөзді бөлмеуКүлімсіреуСын айтпауУақытқа бағынуСабақ барысы:1. Қай алманы таңдайсыз? Топқа бөлу. Мақсаты: адамның өз өмірі үшін талпынысын анықтау. Әр қатысушыға өзі таңдаған алмаға байланысты мінездемелері оқылады. Үлкен алма – бәрін ата-анасы жасайды, тек ата-ана үшін өмір сүріп жүргендер. Орташа алма – өз өмірі үшін өздері жұмыстанатын, еңбекқор жандар. Кішкентай алма – ештеңеге қиналмайтын, дәйексіз адамдар. 2. Танысу рәсімі: «Достық торы» тренингі  Мақсаты: Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру.Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Жүргізуші тоқыма жіпті бір саусағымен іліп алып өз есімінің бас әріпінен басталатын жақсы қасиетін теңеп таныстырады да өзі қалаған қатысушыға лақтырады. Жаттығу осылай жалғасады, барлық қатысушылар қамтылу керек. Соңында «Достық торы» пайда болады. 3.Дыбыстық жаттығуМақсаты: Дыбыстық гимнастикамен таныстыру, рух пен дененің тынығуы.Дыбыстық жаттығуды бастамас бұрын, өзімізді бірқалыпты, жайлы сезінеміз, тік тұрамыз, арқамызды тік ұстаймыз. Алдымен мұрнымызбен терең дем аламыз, ал дем шығарғанда дыбысты қатты, әрі қуатты етіп шығарамыз.Келесі дыбыстарды «әндетіп» айтамыз:«А» — барлық ағзаға жайлы әсер береді;«Е» — қалқанша безге әсер етеді;«И» — миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді;«О» — жүрекке өкпеге әсер етеді;«У» — асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді;«Я» — барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;«М» — барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;«Х» — көңіл-күйді көтеруге әсер етеді.4.«Ғажайыптың сиқырлы орманы» жаттығуыМақсаты: Эмпатия сезімін сенімін дамыту.Нұсқау: Қазір біз түрі ғажайыптар болатын ғажайып орманға айналамыз, онда әрқашан да жақсы және жағымды. Ұстаным бойынша 2 топқа бөлінеміз:«Орман» — «Бау» деген 2 қатарға тұрамыз. Біздің қолдарымыз бұтақтар, бұл бұтақтар орманнан өткен адамның басынан, қолынан, арқасынан сипап аялайды. Ал енді әрқайсысыңыз осы ғажайып орманнан өтіңіздер.Талдау сұрақтары:1.Орманнан өткенде қандай сезіндіңіз, топ қатысушылары сізге әсер етті ме?2.Ағаш болған кездегі, сіздің сезіміңіз?3.Жаттығуға дейінгі және кейінгі жағдайыңызды айтып беріңізші?5.«Мюнстерберг» әдісіМына әріптердің арасынан сөздерді тап. Бұл сөздердің барлығы психологияға байланысты сөздер.ҚВОАНЕЛЗЕЙІНПРЫНКДЕЭМТВЕСОЕЩӘЕШВШОВШМОШОМШРҚИЯЛОПДЛРДРВАОЙЛАУҰАҮҰНГҚҰВРЕРІКҚШВШҚҰВГСӨЙЛЕУАҮАӨӨАОРУОҚҮМОАЕКВҚАБІЛЕТАТВЛРАҚҰПКРОТҮЙСІКТКОЦЗЩШСЕЗІМАҚҰМІНЕЗШешуі: Зейін, ес, қиял, ойлау, қабылдау, сөйлеу, қабілет, түйсік, сезім, мінез.Жоғарғы деңгей – 8-10 сөзОрташа деңгей – 4-7 сөзТөменгі деңгей – 1-3 сөз6.«Артық сөзді алып тастау» әдістемесі.Мақсаты: Ол баланың маңызды бөліктерін бөліп көрсетуін, жалпылай білім дағдысын көрсетеді.Әдістеме төрт сөзден тұратын 15 сериядан құралған. Мұғалімде секундомер мен хаттамасы болу керек. Артық сөзді алып тастау әдістемесінің бланкісі.1. Кітап, портфель, чемодан, әмиян.2. Пеш, керосин, шырақ, электроплиткасы.3. Сағат, көзілдірік, таразы, термометр.4. Қайық, қол арба, мотоцикл, велосипед.5. Ұшақ, шеге, ара, желдеткіш.6. Көбелек, штанггенциркуль, таразы, қайшы.7. Ағаш, этажерка, сыпырғыш, айыр.8. Ата, мұғалім, ана, әке.9. Қырау, шаң, жаңбыр, шық.10. Су, жел, көмір, шөп.11. Алма, кітап, тоң, раушан.12. Сүт, қаймақ, ірімшік, нан.13. Қайың, қарағай, жеміс, емен.14. Минут, сағат, секунд, кеш.15. Ақерке, Айдын, Зульфина, Баубекова.Сараптаманың жауап парағына сүйенетін болсақ.1. Кітап 2. Шырақ 3. Көзілдірік 4. Қайық 5. Ара 6. Көбелек 8. Ағаш 9. Шаң. 10. Жел 11. Алма 12. Ана 13. Жеміс 14. Кеш 15. Баубекова.7. «Базар» Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін, зейінін байқау. Оқушылар қағазға сурет салады, сурет салынған қағаздарын 4бөлікке бөледі. Әр оқушы 1 бөлікті өзіне алып қалып, қалған бөлікті мұғалімге береді. Мұғалім барлық оқушының қағаздарын араластырып, әр оқушыға қайтадан 3бөліктен таратып береді. Оқушылар өз суреттерінің қалған бөліктерін табу керек. 8. Тренинг «Біздің ұжымның жүрегі». Мақсаты: эмпатия сезімін, сенімділікті, ұйымшылдықты дамыту. Тақтадағы үлкен жүрекшеге алдарыңыздағы кішкене жүрекшелерге тілектерімізді жазып жапсыруымыз керек. Бұл Біздің ұжымының жүрегі, ол сіздермен бірге болғанда сіздердің тілектеріңізбен үнемі дүрсілдеп тұарды. Ендеше үнемі жүрегіміз бірге дүрсілдеп, ұжымымызда береке, бірлік болып, біз ұжымбыз деп қызығымен, қиыны мол еңбегіміздің жемісін көріп, жанұямызда татулық болсын.Падаланылған әдебиеттер:Мектептегі психология журналы 2014 ж. №08Интернет желісі

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!