Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Оқушыларға арналған психологиялық ойындар.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Оқушыларға арналған психологиялық ойындар.
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың танымдық қызығушылығын, топта бір-бірімен эмоциялық жақсы қарым-қатынасын орнату, олардың белсенділігін арттыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Оқушыларға арналған психологиялық ойындар.
Мақсаты: Оқушылардың танымдық қызығушылығын, топта бір-бірімен эмоциялық жақсы қарым-қатынасын орнату, олардың белсенділігін арттыру. Сабақ барысы: Ұйымдастыру: Сабақ тақырыбын жариялау. Психологиялық ойындар өткізу: 1.ойын: Танысу ойыны -барлығымыз шеңбер жасап отырайық. Қазір шеңбер бойымен кезекпен жүргізушінің оң жағында отырған қатысушыдан бастап, топқа таныстырамыз. 1-2 сөйлем арқылы сыныбын атын,өзінің мінезін айтуы керек. Осы сөздерден кейін психолог өзін таныстырып, әңгімелейді. Психологтан кейін әрбір адам айналым бойынша өзін-өзі таныстырады. Танысу біткен соң, таныстырудың қалай өткені туралы пікірталас жүргізіледі. Психолог топқа мынадай сұрвқ қояды, кімнің таныстыруы сіздің есіңізге қалды және оның таныстыруы сізге несімен ұнады. 2.ойын : Жұдырықты аш. Жұптаса бөлініңдер. Жұптағы біреу жұдырығын қатты жұмады. Екінші адам оны ашуға тырысады. Қолды немесе дененің кез-келген жерін ауыртуға болмайды. Күш көрсетпей қолданған адамдар талқыланады. Келісім сөздер, өтініштер, қулықтар. 3.ойын: Тілсіз тиісу. Ойыншыларбөлме ішіндеерік қозғалып жүреді де, бір-бірін түртіп итереді, жай ұрып, соғып, шымшып көреді, бірақ сөйлемейді. Кейін балалар ойыннан қандай әсер алғандарын бөліседі. 4.ойын. Тез-тез қайтала. Алдымен жүргізуші ойыншылармен келісіп алады. Балалар жүргізушінің сөзін айтып тұруы керек. Бірақ жүргізуші мені қайталаңдар дегн сөзді айтуы керек. Одан кейін жылдам диалог- айтысу өтеді. Кімде-кім жаңылысып кетсе, ойыннан шығды. Ешқандай жаңылыспаған адам жеңімпаз болады. 5.ойын: Көңіл-күйімізді жаттықтыру. Жүргізуші: Бүгін мен сіздерді актер болуға үйретемін. Мен сендерге нені көрсетіңдер десем, соны бет-әлпеттеріңмен бейнелейсіңдер. Қабағы түйілген, ашулы адамның кейпі, Қасқырдан қорыққан қоянның, ұядан түсіп қалған балапанның, мысықтан қорыққан тышқанның, иттен қорыққан баланың бет-әлпеті. Жылап тұрған адамның бейнесін көрсетуі керек. Жай күліп тұрған адамды көрсету және қатты күліп тұрған адамды көрсету. Өлең айтып тұрған адамның сезімін көрсетуі керек. 6.ойын. Кім екенін тап. Әрбір адам өзінің аты-жөнін көрсетпей, өз-өзіне психолгиялық мінездеме жазады. Өзінің ұнамды-ұнамсыз қасиеттерін жазуы керек . Бұл мінездеме жазылған беттерді жетекші жинап, араластырады да, арасынан біреуін алып, дауыстап оқиды. Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керек.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз