Оқушылармен
тренинг
Мақсаты: топтың бірлігі, іс-шараға
қатысушылар арасында жағымды эмоционалды ахуал
туғызу.
-
Сәлемдесу
Нұсқау: Қатысушылар жұпқа бөлінеді.
Бірінші сандар ішкі шеңберге, екіншісі - сыртқы шеңберге айналады.
Бірінші сандар орнында қалады, екіншісі сағат тілінің бағытымен
айналады, әр жұп сәлемдесуге сәйкес әрекеттерді
орындайды:
Сәлем
досым! Олар қол
алысады.
Қалайсың? Олар бір-бірінің иығынан
сипады.
Сен қайда
болдың? Бір-бірінің құлағын
тартады.
Мен
сағындым! Олар қолдарын жүректеріне
қояды.
Сен келдің
ба? Олар қолдарын екі жаққа
созады.
Тамаша! Олар
құшақтасады.
-
«Қошемет орындығы»
ойыны.
Ортаға орындық
қойылады.
Жетекші. Бұл орындық оңай емес, бұл
қошемет креслосы. Кім оның үстіне отырып, басқалардан жылулық пен
сүйіспеншілікті алғысы келеді? (Кейбір оқушылар орындарына
отырады.) Ал балалар, орындықта отырған оқушыға қол шапалақтап
қошемет көрсетеміз, жәймен жанына келіп басынан арқасынан сипаймыз,
жанын жылытатын жақсы сөздер айтамыз.
-
«Аяқталмаған сөйлемді
жалғастыру» жаттығуы
Нұсқау: Айнаға қарап «Мен өзімді жақсы
көремін, себебі....» сөз тіркесін аяқтау.
Мысалы: мен әдептімін, мен
ақылдымын, мен тәрбиелімін.......
-
«Көмек қолы»
жаттығуы
Нұсқаулар: Әр оқушыға ақша буатын жұқа
резеңкеден беріңіз.
Серпімді жолақты сол қолдың
кішкентай саусағы мен бас бармағына қоюды ұсыныңыз, сонда серпімді
жолақ алақанның сыртында болады.
Оқушылардан резеңке таспаны оң
қолын қолданбай шешуін сұраңыз. Олар ойларына келген барлық
әдістерді қолданып көрсін.
Тапсырманы орындағаннан кейін
келесі сұрақтарды қойыңыз:
Сіз резеңке таспаны алып
тастай алдыңыз ба? Қалай?
Тапсырманың мәні
неде?
Ескертпе: Бір шешім - шарттарды бұзбай
резеңке таспаны алып тастай алатын басқалардан көмек
сұрау.
Топты мәселенің ең жақсы
шешімі - көмек сұрау деген қорытындыға
жеткізіңіз.
-
Қорытынды:
Оқушылар шеңберге тұрып,
бүгінгі тренингтен алған әсерлерімен
бөліседі.